قرارداد میلیاردی احمد نورالهی با پرسپولیس

0

در خبرها آمد که احمد نورالهی هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس طبق قراردادش یک سال دیگر در این تیم ماندنی خواهد شد و حداقل لیگ شانزدهم را در تیم سرخپوش تهرانی آغاز خواهد کرد.

مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس مبلغ قرارداد بازیکنان دستمزد فوتبالیستها دستمزد بازیکنان فوتبال بیوگرافی احمد نوراللهی اخبار فوری پرسپولیس
قرارداد سه ساله نورالهی طوری تنظیم شده که دستمزد این بازیکن فصل به فصل افزایش پیدا می کند. بدین صورت که قرارداد او در لیگ پانزدهم ۲۳۰میلیون تومان بود اما براساس یک بند، اگر او بیش از ۵۰درصد بازی ها را بازی می کرد رقم قرارداد دو برابر می شد. به همین دلیل او در این فصل ۴۶۰ میلیون تومان از پرسپولیسی ها دریافت کرد.

حالا برای فصل جدید قرارداد پایه نورالهی ۴۶۰ میلیون تومان است و اگر او در پیش از ۵۰ درصد بازی ها حضور پیدا کند این رقم دو برابر خواهد شد و به ۹۲۰ میلیون تومان می رسد. البته باشگاه پرسپولیس در نظر دارد طی مذاکره با نوراللهی این مبلغ را به ۸۰۰ میلیون تومان کاهش دهد.

با این تفاسیر به نظر مشکل خاصی برای ادامه همکاری طرفین وجود ندارد و شماره ۸ سرخپوشان تهرانی فصل بعد هم در میانه میدان این تیم به بازی گرفته خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ