آیا رونالدینیو با رقم ۱۱ میلیاردی برای پرسپولیس می ارزد؟

0

از یک سال قبل که رونالدینیوی برزیلی که در فوتبال اروپا و برزیل به ته خط رسیده ، به فکر بازی در فوتبال آسیا افتاده اما باشگاه النصر امارات بعد از مذاکره ، حاضر به جذبش نشد. او حالا به پرسپولیس پیشنهاد شده اما به چند برابر قیمت واقعی امروزش .

بیوگرافی رونالدینیو

اما به راستی این بازیکن که زمانی با توپ جادو می کرد به درد قرمزها می خورد؟ توی زمین شاید تجربه بهترین بودنش در دنیا ، هنوز چشمه هایی به همراه بیاورد که برای پرسپولیس پول بسازد اما مهمتر از این ها برای قرمزها که حالا سهمیه آسیایی هم دارند ، قدرت پولسازی رونالدینیو است. پرسپولیس سال بعد هم باید با همین پیامک های روزی ۲۰۰ تومانی مردم سر کند و حضور یکی مثل رونالدینیو ، در همان کوتاه مدت ، می تواند تعداد اعضای باشگاه هواداران این تیم را ناگهان ، چند صدهزار نفری افزایش دهد. این یعنی یک بازی برنده برای قرمزها.

اگرچه معمولا حفظ و نگهداری چنین بازیکنان بزرگ و البته پر حاشیه ای بقدری دشوار است که شاید تمام تیم قرمزپوش برانکو را به هم بریزد. تیمی که در مهار حاشیه های سوشا و طارمی موفق نبود و بهای این اتفاقات ، از دست رفتن جام قهرمانی اش شد ، برای مهار یکی مثل رونالدینیو ، دشواری های بیشتری دارد و اگرچه مذاکره با یکی مثل رونالدینیو ، می تواند نشان از هدف گذاری درست مدیریت پرسپولیس باشد اما چالش های بعدی جذب چنین بازیکنی و تجربه به جای مانده از این نوع انتقالات در فوتبال ایران سبب می شود تا چنین انتقالی باعث تردید همه شود.

رونالدو ده آسیس موریرا ( ۳۶ ساله متولد ۲۱ مارس ۱۹۸۰ در پورتو الگره، برزیل) فوتبالیست مشهور برزیلی است که بیشتر با نام رونالدینیو گائوچو یا تنها «رونالدینیو» شناخته می‌شود. رونالدینیو در زبان پرتغالی به معنی «رونالدوی کوچک» است و جهت تمیز دادن او از رونالدو استفاده می‌شود.او به دلیل حرکات و دریبل‌های زیبا صاحب سبک است و به همین دلیل لقب شاعر فوتبال را گزارشگران فوتبال و تماشاگران به او دادند. رونالدینیو در حال حاضر در فلومیننزه برزیل بازی می‌کند و با تیم بارسلونای اسپانیا به قهرمانی لیگ اسپانیا (۲ بار) و جام قهرمانان اروپا رسیده‌است. او تا بحال دو بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال جهان برگزیده شده‌است. او از موفق‌ترین بازیکنان تیم ملی برزیل است و با این تیم به قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ رسیده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ