مسابقه خوانندگی سه شو شبکه سه +زمان پخش

0

مسابقه خوانندگی سه شو ، ثبت نام سه شو ، زمان پخش سه شو ، تکرار برنامه سه شو

سه شو ، از ما شو ، بى ما نه ، با ما شو

مجری سه شو سه شو خوانندگی بیوگرافی حسام ناصری برنامه سه شو
این برنامه ترکیبی با رویکرد طنز در ۷۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی مهران مهام است که به موضوعات اجتماعی می پردازد و تلاش دارد با تعامل مطلوب با مخاطبین اوقات سرگرم کننده و شادی را به وجود بیاورد.
اجرا ی برنامه بر عهده مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه است . همچنین بازیگران حوزه طنز از جمله حمید لولایی ، سحر زکریا و مریم سعادت و … نیز در این برنامه به اجرا می پردازند .

مجری سه شو سه شو خوانندگی بیوگرافی حسام ناصری برنامه سه شو
مجموعه سه شو که با رویکردی کمدی و با محوریت نقدهای اجتماعی ساخته می‌شود، شامل آیتم‌های متنوعی ازجمله نمایش، مسابقه، انیمیشن و گزارش است که هر بار موضوعی را دستمایه نقد و شوخی قرار می‌دهد.
تهیه‌کننده سه شو در مورد ساختار برنامه توضیحاتی را ارائه داده است که در ادامه می خوانید
بخش اول برنامه پلاتو است که بیژن بنفشه خواه و مهران غفوریان اجرای آن را بر عهده دارند.
بخش‌های دیگر این برنامه از جمله بخش‌های نمایشی است. طنز «سه شو» شامل قسمت‌های مختلف از جمله دوبله، انیمیشن، نمایش، مسابقه و کلیپ‌های خوانندگی است که بخش استعدادیابی آن در حال حاضر در لوکیشن باغ بهشت در حال ضبط است. سعی ما این است که در این برنامه هر نوع اطلاعات مفید و موثری که نیاز جامعه و خانواده‌ها است را نمایش دهیم. مجموعه نمایشی سه شو یک طنز ترکیبی است که مهارت و سبک زندگی اجتماعی و فردی را مد نظر دارد. همچنین یکی از اهداف این برنامه، معرفی چهره‌های جوان و با استعداد است.

مجری سه شو سه شو خوانندگی بیوگرافی حسام ناصری برنامه سه شو

استعداد یابی خوانندگی
یک آیتم ویژه و جذابی که در برنامه سه شو وجود دارد قسمت استعدادیابی خوانندگی است که برای اولین بار از شبکه سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران اجرا و در حال پخش می باشد .
این قسمت در مرحله مقدماتی با ۲۸ گروه ۴ نفره کار خود را آغاز کرد که در این مرحله کلیه شرکت کنندگان به اجرا پرداختند . در این مرحله هریک از خوانندگان در حضور کارشناسان برنامه به اجرا پرداخته و نحوه انتخاب جهت صعود به مراحل بعدی تعداد آراء مردمی می باشد .
با توجه به تعداد آرا که از طریق منوی #۷۳۳* و یا اپلیکیش آپ ثبت شده اند در هر گروه نفرات اول و دوم انتخاب و وارد مرحله دوم این برنامه گردیدند . مرحله دوم این برنامه با ۱۴ گروه ۴ نفره از تاریخ ۹۵/۰۱/۱۹ آغاز می گردد.از شما دعوت می شود ببینده رقابت جذاب شرکت کنندگان در مرحله دوم مسابقه استعدادیابی سه شو از شبکه سوم سیما باشید و از خوانندگان محبوب خود حمایت کنید.

جوایز برندگان سه شو

مسابقه خوانندگی
نفر اول مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال
نفر دوم مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال
نظرسنجی سه‌شو
۵ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی به ۵ شرکت کننده در نظر سنجی سه شو

 

زمان پخش برنامه داوران مسابقه خوانندگی عوامل برنامه

زمان پخش: جمعه ها و پنجشنبه ها

تعداد قسمت‌ها: ۷۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای

شبکه پخش کننده برنامه: شبکه ۳

 میثم ابراهیمی
مهدی غفوریان

و

حسام ناصری

مجری

کارگردان نمایشی: حسین غضنفری

کارگردان پلاتو: مهران غفوریان

تهیه کننده: مهرام مهام

مدیر تولید: مهدی رجبی

اجرا: بیژن بنفشه خواه و مهران غفوریان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ