شوخی جنجالی محمود شهریاری با سحر قریشی +کلیپ

3

ویدیوی جنجالی شوخی خارج از عرف محمود شهریاری با سحر قریشی Sahar Ghoreishi

دانلود

همسر محمود شهریاری لو رفته سحر قریشی کلیپ لو رفته فیلم لو رفته بازیگران بیوگرافی محمود شهریاری اینستاگرام سحر قریشیمحمود شهریاری (متولد ۲ دی ۱۳۳۷ در بیجار، استان کردستان) مجری تلویزیونی است. او سابقهٔ مجری‌گری در چند برنامهٔ تلویزیونی در شبکه تهران صدا و سیما را به‌همراه کاظم احمدزاده دارد.

مرد همیشه خندان تلویزیون این روزها در به در به دنبال مدیر و یا مسئولیت است که بتواند از او بپرسد به چه دلیل دیگر نمیتواند جلوی دوربین رفته و مثل ماههای قبل با مردم خوب و خونگرم کشورش حرف بزند ، شوخی کند ، مسابقه برگزار کند و به جمع خانوادگی آنها وارد شود ؟ اما دریغ از یک پاسخ کوتاه . نام محمود شهریاری همیشه با جنجال و حاشیه و ممنوعییت عجین گشته و هم خود و هم مردم  ، گهگاه منتظر غیبت او در قاب جعبه جادو هستند . اتفاقات تلخی که هربار پس از  شیرین کاری و گفتن لطیفه و جوک و سربه سر گذاشتن همکاران و بینندگان در برنامه های زنده تلویزیون گریبانگیر او میشود .

همسر محمود شهریاری لو رفته سحر قریشی کلیپ لو رفته فیلم لو رفته بازیگران بیوگرافی محمود شهریاری اینستاگرام سحر قریشی
این جملاتی است که یک سایت وطنی در ۳۱ شهریور سال ۹۱ درباره شومن برنامه های تلویزیونی و مناسبتی نوشته و حتی در باب جانبداری بیشتر ادامه میدهد : به گواه آمار و ارقام او با کسب بیشترین میزان محرومییت و ممنوع التصویر شدن ، یک تنه و بدون رقیب رکورد دار ، و در صدر جدول ممنوع الکاران رادیو و تلویزیون ، چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب قرار گرفته که به خودی خود آمار در خور توجهی ایست .
در تاریخ تلویزیون هیچکس مانند او به دفعات مورد بی مهری و کج سلیقگی مدیران و مسوولان رسانه قرار نگرفته است. از او که میپرسیم چند بار محروم شده ای ؟ با همان خنده یا قهقهه منحصر به فردش میگوید نمیدانم ، اینقدر زیاد است که آمار آن از دستم خارج شده ، باید ماموری از طرف کتاب گینس بیاید و این تنها امتیاز را که به واسطه خشم مدیران به اینجانب رسیده ، به نامم ثبت کنند  تا در تاریخ سیما به یادگار بماند .
این مجری میانسال  و خونگرم  تلویزیون اهل بیجار استان کردستان است. از اولین ممنوعییت که با برنامه بعد از خبر آغاز گردید و تا به امروز ادامه دارد ، فقط به دنبال علت محرومییتش است.

و اما داستان رسوایی و افشاگری این شومن معروف و امثال او را از زبان یک شبکه پشت پرده دار استکباری شنیدن تأسف آور تر است.
محمود شهریاری و افرادی از این دست که شهرت و داغی بازار خود را از آنتن های زنده رسانه ملی دارند، حال به راحتی در محافل خصوصی زبان به تمسخر ارزشی ترین خطوط نظام پرداخته و بهانه ای میشوند برای جو سازی های دشمنان و معاندان بر علیه ایران اسلامی.

همسر محمود شهریاری لو رفته سحر قریشی کلیپ لو رفته فیلم لو رفته بازیگران بیوگرافی محمود شهریاری اینستاگرام سحر قریشی
شب گذشته در یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای فارسی وان فیلمی از محمود شهریاری به نمایش گذاشته شد که در جشن یک شرکت خصوصی به اجرای برنامه مشغول است و فردی از میان جمعیت به طور نامحسوس با موبایل خود صحبتها و حرکات وی را ثبت میکند. کاملأ مشخص است که شهریاری با اطمینان از خصوصی بودن محفل عنان اختیار زبان و رفتار را به خبث نیت داده و قالبی را که مجبور به جا گرفتن در آن است میشکند.

وی در بخشهای پخش شده از این فیلم ، با حرارت تمام ، به اجرای آهنگ های خوانندگان لس آنجلسی  پرداخته و خطاب به حضار میگوید: حیف که نمیگذارند ما آن مدل که دلمان میخواهد برنامه برایتان اجرا کنیم…..

و در بخشی دیگر به تمسخر روند مذاکرات هسته ای به بازگو کردن جوکهای منشوری میپردازد و تنها یکی از جملاتش این است که اگر کاترین اشتون خوشگل بود تا حالا هزار باره مذاکرات به سرانجام رسیده و وی هفت هشت تا بچه می داشت….

همسر محمود شهریاری لو رفته سحر قریشی کلیپ لو رفته فیلم لو رفته بازیگران بیوگرافی محمود شهریاری اینستاگرام سحر قریشی

بیان کردن این جور الفاظ سخیف با محوریت تمسخر احمدزاده از دیگر قسمتهای این فیلم بود که دستاویزی برای سوژه نمودن و جو سازی توسط این شبکه انگلیسی شد.

همسر محمود شهریاری لو رفته سحر قریشی کلیپ لو رفته فیلم لو رفته بازیگران بیوگرافی محمود شهریاری اینستاگرام سحر قریشی
تجربه ثابت کرده است که مردم به تمام کسانی که آبروی کشور و مصالح آن را به خطر می اندازند، پشت کرده و روزی افسوس عمیق محمد حسینی از طرد شدن توسط مردم ، نصیب محمود شهریاری نیز خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. بهروز می گوید

    سلام.متاسفانه صداوسیمابامجریان متخلف برخورد قاطعی نداردباهرتخلف تنبیه مختصر وموقتی اعمال می گردد که تاثیر گذار نیست تا انجا که وضع میشوداین که یک مجری وقیحانه وبی محابا به خود اجازه می دهدچنین رفتار وگفتار سخیف وضدارزشی ازخود نشان دهد. اگر درهمان تخلف اول ویا دوم ازمجریگری برای همیشه محروم میشد اکنون رسانه ملی مورد تمسخروبادانتقادخارج نشینان معاند بانظام وهم صدا بادشمنان این مرز وبوم قرارنمی گرفت .

  2. امید می گوید

    برو بابا . کجاش جنجالی بود؟؟؟ الکی حرف نزنید

  3. جعفر صادقی می گوید

    خیلی متاسفم که مجریان توانا باید خونه نشین باشند