اتوبوس های غول پیکر و جالب در چین +عکس

0

سه سال قبل ایده­ی اتوبوس سریع ­السیر سه بعدی همه را درباره­ ی دورنمای اتوبوس ریلی هیجان­ زده کرد که با عبور از فراز اتومبیل ­ها می­توانست شلوغی ترافیک را حذف کند. حالا، به گزارش treehugger، شرکت TBS China از ایرباس زمینی خودش رونمایی کرده است. اتوبوس غول­پیکری که حفره­ای در بخش زیرینش برای عبور اتومبیل­ها تعبیه شده که در خیابان­های چین تردد خواهد کرد. طول این وسیله ­ی نقلیه از نمونه­ های قبلی­ اش بیشتر است، می­تواند به طرفین بپیچد و بر روی ریل­هایی حرکت می­کند که به وسایل نقلیه­ ی کوچکتر امکان آن را می­دهد که از زیر آن عبور کنند.

عکس خلاقیت ایرباس زمینی اخبار چین اتوبوس غول پیکر آموزش خلاقیت TBS China

فضای داخلی این روش مبتکرانه­ ی حمل و نقل شهری فناوری بالایی دارد، به طوری­که یک آسانسور شیشه­ا ی از طریق ایستگاه­هایی شبیه پل هوایی از بالا وارد آن می­شود. زمانی که مسافران سوار وسیله­ ی نقلیه یا از آن پیاده می­شوند، هیچ ترافیکی به وجود نمی­آید، یعنی اتومبیل­ها فقط از بخش زیرین این ایرباس زمینی عبور می­کنند.

عکس خلاقیت ایرباس زمینی اخبار چین اتوبوس غول پیکر آموزش خلاقیت TBS China

شرکت TBS China فیلمی از این اتوبوس ریلی منتشر کرده است که آن را در حال عبور از خیابان­های شهر نشان می­دهد. این وسیله نقلیه مثل ساختمانی که بر روی پایه­هایی که در دو ضلع کناری خیابان قرار دارد، حرکت می­کند و حفره­ای در بخش زیرین دارد که به اتومبیل­ها اجازه عبور می­دهد. TBS China ادعا می­کند که وسیله­ی نقلیه­ی عمومی جدید در مقایسه با مترو، هزینه­ی کمتری دارد، نیازمند زمان کوتاهتری برای ساخت است و جواب ظرفیت بالای مسافر را می­دهد. روشی بی­خطر و اقتصادی برای جایگزینی است که ساعت­ها صرف وقت در ترافیک را از بین می­برد.

عکس خلاقیت ایرباس زمینی اخبار چین اتوبوس غول پیکر آموزش خلاقیت TBS China

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ