اول مارکت همراه اول +نحوه لغو و پاسخ به سوالات avvalmarket

295

لغو اول مارکت ، اول مارکت چیست ، قرعه کشی اول مارکت ، لغو اول مارکت همراه اول ، دانلود اول مارکت ، avvalmarket

مسابقه پیامکی همراه اول لغو اول مارکت قطع پیامک همراه اول قرعه کشی اول مارکت حامی برنامه دورهمی اول مارکت اخبار همراه اول avval market

در برنامه دورهمی قرعه کشی اول مارکت با کمترین امکانات و با حضود مدیریت شبکه نسیم و حضور یکی از مدیران اول مارکت با دست مهران مدیری انجام شد.

نتیجه قرعه کشی ۶۰۰ تبلت: شروع کد برندگان ۷۲ ، گام حرکت ۱۳۰۰

نتیجه قرعه کشی ۲۰۰ گوشی هوشمند: شروع کد برندگان ۱۹، گام حرکت ۱۴۰۰

قابل ذکر است این قرعه کشی ویژه مشترکین همراه اول می باشد.

برای شرکت در قرعه کشی و دریافت جایزه نقدی که به همه شرکت کنندگان تعلق میگیره کافیه عدد ۱ رو به ۳۰۸۰ ارسال نمایند، بعد از این کار ۱۰۰۰۰تومان از حساب شما کسر میشه و همان لحظه حساب کاربری شما در اول مارکت ۹۰۰۰۰تومان شارژ میشه که می توانید نرم افزار های و کتاب های صوتی رو خریداری نمایید.

نتایج قرعه کشی خودرو ۳۴۰ میلیون تومانی:

برنده خودرو اول: خانم لیلی صناعی از گچساران با کد شناس: ۱۰۴۶۵۲۸ با شماره همراه: ۵۹۵۲***۰۹۱۷

برنده خودرو دوم: آقای یوسف اسماعیلی از ایزه با کد شناس: ۱۲۱۱۵۷۲ با شماره همراه: ۰۸۴۳***۰۹۱۶

پاسخ اول مارکت به اعتراض مشترکین؛ بازگشت وجه به کاربران ناراضی پیامک های ۱۰ هزار تومانی دورهمی

با توجه به سوالات مشترکین درباره ثبت نام مشترکین همراه اول در سرویس اول مارکت (در برنامه دورهمی) ، پاسخ سوالات مشترکین به شرح ذیل ارئه می گردد :

۱- مشترکینی که تمایل به لغو عضویت سرویس خود و عودت وجه پرداخت شده داشته باشند می توانند عدد ۷ را به ۳۰۸۰ تا ساعت ۱۲ ظهر مورخ ۹۵/۳/۷ ارسال نمایند.

۲-مشترکینی که سرویس خود را لغو می نمایند امکان استفاده از ۹۰ هزار تومان شارژ هدیه خرید از اول مارکت و شرکت در قرعه کشی جوایز اول مارکت را نخواهند داشت.

۳-این سرویس ویژه مشترکین همراه اول می باشد لذا از خطوط ایرانسل و رایتل هیچ وجهی بابت سرویس کسر نمی گردد.

۴-اول مارکت اپلیکیشن های اندرویدی ارائه می نماید لذا کاربرانی که از سیستم های عامل دیگر استفاده می نماید می توانند از سایت اول مارکت خرید کتاب صوتی نمایند .

****

ماجرای پیامک های ۱۰ هزار تومانی و نارضایتی بخشی از مخاطبان

اول مارکت نیز به عنوان یک فروشگاه مجازی اپلیکیشن‌ های اندرویدی، حامی مالی این برنامه ی پرطرفدار شده است؛ فروشگاهی مجازی که به زعم خود تلاش دارد بزرگ‌ ترین مجموعه از اپلیکیشن‌ های ایرانی و غیر ایرانی را برای مخاطبان فارسی زبان به ارمغان بیاورد.

تا اینجای کار همه چیز خوب و سازنده پیش می رود؛ یک کسب و کار اینترنتی حامی مالی یک کسب و کار تلویزیونی شده است و قطعاً هر دو طرف قرار است از این همکاری دوجانبه به نحو مقتضی منتفع شوند. مثلاً می شود انتظار داشت که با این اتفاق، هر از گاهی شاهد تبلیغ حامی مالی از سوی برنامه ی تلویزیونی باشیم. اما به تازگی و با اعلام یک سامانه ی پیامکی در خلال برنامه و به دفعات، و تشویق مخاطبان به ارسال پیامک به آن، اوضاع کمی آشفته شده و بسیاری از کاربران فضای مجازی به شدت از این موضوع دلخور شده اند.

مسابقه پیامکی همراه اول لغو اول مارکت قطع پیامک همراه اول قرعه کشی اول مارکت حامی برنامه دورهمی اول مارکت اخبار همراه اول avval market

ماجرا از این قرار است که با ارسال عدد ۱ به سامانه ی اول مارکت با شماره ی ۳۰۸۰، بلافاصله و بدون درخواست تأیید، پیامک دیگری برای کاربر ارسال می شود حاکی از اینکه مبلغ ۱۰ هزار تومان روی قبض بعدی وی محاسبه خواهد شد؛ البته در ازای این مبلغ، ۱۰۰ هزار تومان اعتبار خرید اپلیکیشن و کتاب صوتی از فروشگاه مجازی اول مارکت در اختیار کاربر قرار می گیرد و شانس شرکت در چند قرعه کشی به او داده می شود.

این در حالی است که بسیاری از کاربران می گویند از ماهیت این تراکنش هیچ اطلاعی نداشته اند و صرفاً برای حمایت از برنامه این کار را کرده اند. همانگونه که در تصویر زیر می بینید، متن پیامک ارسالی قبل از پیامک کد فعالسازی، نشان می دهد کسر شدن این مبلغ، پیش از فعالسازی انجام می شود؛ از این رو کاربر ترجیح می دهد حداقل از خدمات استفاده کند و راضی یا ناراضی، کد فعالسازی را ارسال می کند. این یعنی حتی اگر تا این مرحله واقعاً مبلغی کسر نشده باشد، با ارسال کد این اتفاق می افتد.

مسابقه پیامکی همراه اول لغو اول مارکت قطع پیامک همراه اول قرعه کشی اول مارکت حامی برنامه دورهمی اول مارکت اخبار همراه اول avval market

مشکلی که پیش آمده از چند ایراد اساسی ناشی می شود که بخشی از آن از حرکات نسنجیده ی مخاطب و بخش دیگر آن از عدم شفافیت عمدی یا غیرعمدی برنامه ساز و حامی مالی آن سرچشمه می گیرد. اول از همه اینکه بسیاری از مخاطبان این برنامه ممکن است اساساً از موبایل اندرویدی استفاده نکنند، و روحشان هم خبردار نباشد که اول مارکت فروشگاهی اندرویدی است. به این ترتیب با هر بار تشویق مخاطب به ارسال پیامک، باید این نکته به او یادآوری شود که تنها کاربران اندروید می توانند از اپلیکیشن های فروشگاه استفاده کنند.

دوم اینکه بسیاری از مخاطبان این برنامه ی تلویزیونی ممکن است موبایل اندرویدی داشته باشند، اما به طور اخص با فروشگاه اول مارکت آشنایی نداشته باشند و ندانند خدمات و اپلیکیشن هایی که در ازای ارسال پیامک به آنها دسترسی پیدا می کنند دقیقاً چه هستند. دقت داشته باشید که حتی «یک ماهه» بودن اعتبار ۱۰۰ هزار تومانی خرید هم پیش از ثبت درخواست به کاربر اطلاع داده نمی شود.

و سوم اینکه اساساً در هر بار دعوت از مخاطب به ارسال ۱ به شماره ی سامانه ی پیامکی، توضیح داده نمی شود که این کار ۱۰ هزار تومان برایش هزینه در بر خواهد داشت؛ موضوعی که در بسیاری از شبکه های تلویزیونی دنیا یک قانون است. توجه داشته باشید حتی یک بار ذکر پیامک و دعوت مخاطبان به ارسال، بدون ذکر هزینه ی آن با توجه به مخاطب میلیونی برنامه های تلویزیونی می تواند رقم بسیار قابل توجهی پول را ناخواسته و بدون رضایت مخاطب جابجا کند؛ چه برسد به تکرار آن به دفعات.

مسابقه پیامکی همراه اول لغو اول مارکت قطع پیامک همراه اول قرعه کشی اول مارکت حامی برنامه دورهمی اول مارکت اخبار همراه اول avval market

حتی در دیگر کانال های اجتماعی این برنامه نظیر صفحه ی اینستاگرام آن با نزدیک به ۷۰ هزار فالوور نیز این موضوع به وضوح به چشم می خورد. گرچه با توجه به خارج از دسترس بودن وبسایت برنامه، برای اطلاع از اصل بودن این صفحه راهی جز چک کردن تعداد فالوور ها و صفحات فالو شده توسط خود دست اندرکاران برنامه باقی نمی ماند. به هر ترتیب، تکلیف کاربر اینستاگرامی که از ماهیت موضوع باخبر نیست چیست؟ اینستاگرام به کنار، کاربری که صرفاً جسته و گریخته قسمت هایی از برنامه را روی تلویزیون یا اینترنت تماشا کرده از کجا باید بداند مجری برنامه در جایی هزینه بر بودن این فرایند را به تفصیل توضیح داده است؟

و در نهایت و جالب تر از هر چیز اینکه، با وجود همه ی این کاستی ها، در صورتی که اول مارکت پس از دریافت پیامک از سوی کاربر، با یک پیامک، هزینه ی مورد نظر را به او اطلاع می داد و از او درخواست تأیید این مبلغ را می کرد، از همه ی این سوء تفاهم ها و دلخوری ها پیشگیری می شد.

ماجرا به همینجا ختم نمی شود. دقت داشته باشید که برای غیر فعال سازی طرح تشویقی اول مارکت، حتماً باید پیامک ۱off را به ۳۰۷۰۳ ارسال کنید. از طرف دیگر همانگونه که در تصویر پایین می بینید صحبتی از عودت مبلغ ۱۰ هزار تومانی در کار نیست و به نظر می رسد تنها می توان شرکت در قرعه کشی یا تمدید خودکار احتمالی این طرح برای ماه آینده را غیر فعال کرد. حتی در پایان پیامک غیر فعال سازی نیز کاربر مجدداً به ارسال عدد ۱ تشویق می شود؛ با ادبیاتی که می تواند یک بار دیگر این شبهه را در ذهن کاربر به وجود بیاورد که شاید بازگرداندن طرح لغو شده، هزینه ای نداشته باشد:

مسابقه پیامکی همراه اول لغو اول مارکت قطع پیامک همراه اول قرعه کشی اول مارکت حامی برنامه دورهمی اول مارکت اخبار همراه اول avval market

این تجربه ها نشان می دهد موضوعاتی مثل این تا چه حد می توانند حساس باشند، خشم کاربران را برانگیزند و حتی اعتماد مردم به رسانه را تحت تأثیر قرار دهند. تک تک کلماتی که در چنین مراوداتی میان اپراتور و مخاطب رد و بدل می شود باید از شفافیت و وضوح کافی برخوردار باشد. باید قوانینی در این زمینه وجود داشته باشد تا جلوی سوء برداشت های احتمالی گرفته شود؛ چه از سوی رسانه ای که این پیام را به جامعه مخابره می کند و چه از سوی اپراتوری که آن را اجرا می کند.

ناگفته نماند، مخاطب نیز به همان اندازه باید هشیاری به خرج دهد. صرف اینکه یک شخصیت شناخته شده ی تلویزیونی در یک رسانه ی بزرگ شما را دعوت به ارسال کدی به شماره ای می کند، دلیل خوبی برای جوزدگی و تبعیت از خواسته ی او نمی شود. در عصر فناوری و ارتباطات، ارسال تنها یک رقم کد می تواند سرنوشت آینده را به هر میزان که می توانید فکرش را بکنید تغییر دهد. بهتر است پیش از چنین کاری، از ابعاد مختلف آن و پیامدهایش اطلاع حاصل کرد. به هر صورت باید صبر کرد و دید واکنش مسئولان برنامه و دست اندرکاران حامی مالی آن به نارضایتی شدید کاربران از این موضوع چیست و چه راهکاری برای جبران عدم شفافیت پیش آمده اندیشیده می شود.

فیلم سینمایى “ساعت ۵ عصر”به کارگردانى مهران مدیرى صبح دوشنبه در تهران کلید می خورد. سرمایه گذارى این فیلم به عهده اول مارکت است.

با اطلاعیه روابط عمومى پروژه، فیلم سینمایى (ساعت ۵ عصر)به کارگردانى مهران مدیرى صبح دوشنبه در تهران کلید مى خورد.

محمود کلارى فیلمبردارى این پروژه را بر عهده دارد. همچنین؛ سرمایه گذارى این فیلم به عهده اول مارکت است.

منبع : دیجیاتو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 295 )
  1. سهیل می گوید

    متاسفانه من هم فریب این همراه کلا… مارکت را خوردم. بطور عمد پیامک را مبهم می نویسند. قطعا این پولها .. و ..دی است.من از حق خودم نمیگذرم.
    ابتدا بخاطر فریب مردم می نویسند فقط با ده هزار تومان. سپس پشت هم می تیغند.از آقای مهران مدیری بعید بود. شریک … و همره قافله !

    1. ميثم موسوي می گوید

      سلام
      من عدد ١ رو فرستادم پیام اومد مبلغ به قبض أضافه میشه اما کد دریافت نکردم

      1. عباس ذاکری می گوید

        با سلام
        جناب آقای مدیری جای تاسف و تعجب است که شما با این نوع تبلیغات در …. گذاشتن سر مردم بیچاره نقش داشته باشید. اخه بزرگوار این یعنی چی که مردم رو سخره بگیرید و بدون اطلاع و تایید انها مبالغی ازشون کم بشه و به حساب یک شرکت بیاد لطفا حق و حقوق ملت را برگردانید و با این کارها اعتبارتون بیش از این خراب نشه.

      2. گلاره می گوید

        سلام منم کد رو فرستادم حتا برام کد فعال سازی هم نیومد ولی مبلغ از حساب من کم شده این چه طرز تبلیغات و مسابقه اس ؟؟؟؟؟؟ آقا نمیتونید مجبور که نیستید جیب مردم رو بزنید

    2. وحید ممتحنی می گوید

      با سلام بنده شماره کد یا کوپن تخفیف دریافت نکردم اگر لطف کنین مجدد ارسال بفرمایید تشکر

    3. افسانه زند می گوید

      سلام چه جوری متنوجه بشم تو قرعه کشی ۸/۳/۹۵برنده شدم یا نه ؟ کد قرعه کشی من هست ۱۳۰۱۰۵۱

    4. یک شخص می گوید

      با سلام
      متاسفانه اول مارکت کار بسیار زشتی را باب کرد.
      ابتدا که گفتند در بار نخست رایگان عضم می شوید که نشد و از بنده ۱۰۰۰۰ تومان کسر شد.
      بگذریم که برنامه های تحت پوشش چندان جالب نیستند.
      اما در ماه دوم بدون اطلاع بنده پبامک دریافت کردم که ۱۰۰۰۰ تومان بابت خرید شما در قبض آتی کسر خواهد شد.
      کدام خرید؟
      بنده از کجا باید بدانم که قرار است هر ماه پول اضافه روی قبض من بیاید؟
      واقعا این کار درست است؟
      آیا این فریب مردم نیست؟
      این پول ها قطعا اگر به ظاهر هم پایین برود در جایی دیگر گریبان افراد گرداننده این طرح را خواهد گرفت

    5. امین می گوید

      … شاخ ودم نداره شما باید برایه یکبار مبلغ ۱۰۰۰۰تومان کسر کنید و اگر کسی خواست مجدداً تمدید می کنند نه اینکه شما بصورت خودکار تمدید کنید.

    6. امین می گوید

      شما نحوه لغو رو جوری طراحی کردید که کسی نتونه انصراف بده

    7. حبیب می گوید

      من هم ۱۰۰۰۰ تومن ضرر کردم هیچی از ۹۰۰۰۰ و اپلیکشن پیدا نکردم و رای نیستم نمیدونم چیکار کنم و کجا زنگ بزنم کاش یکی حوری می رفت اونجا حرفهای مارو میزد

    8. Azim می گوید

      من کد قرعه کشیم و فراموش کردم چطوری دوباره بگیرمش؟؟؟؟لطفا جواب بدین

  2. EBRAHIMI می گوید

    با سلام
    من دوبار عدد ۱ رو به ۳۰۸۰ فرستادم اما هیچ پیامکی دریافت نکردم. یعنی هیچ کدی برام ارسال نشد. یعنی الان ۲۰ هزارتومن میاد روی قبض تلفنم؟ خیلی بی اتصافیه .

    1. مجتبی می گوید

      سلام من دو بار عدد یک را به ۳۰۸۰ فرستادم جوابی برام نیومد لطفا راهنمایی کنید

  3. ارش می گوید

    من چهاربارعدد۱رابه ۳۰۸۰ فرستادم اما هیچ جوابی دریافت نکردم آیا مبلغ ۴۰۰۰۰ تومان به فیش تلفن اضافه شده

  4. علی می گوید

    اول مارکت پول میخواستی بگو نفری ۱۰۰۰۰بدید چرا شو برقرار میکنید شما تازه ساعت ۸ شب شنبه برای من کد مسابقه رو ارسال کردید اول میزارید برندهها معلوم بشند بعد کدها رو ارسال میکنید

    1. انصاری می گوید

      با سلام من عدد ۱ را به ۳۰۸۰ فرستادم پیام اومد ۱۰۰۰۰ تومان کسر شد و گفتن که کد شما در سیستم ثبت شد ولی هیچ کدی برای من ارسال نشد چطور میتونم کدم را دریافت کنم و مطمئن بشم که ثبت نام شدم؟

  5. hamed می گوید

    آقامن عدد۱رودوروزپیش فرستادم ومبلغ موردنظربه قبض این ماهم اضافه شد ولی هیچ کدی بابت مسابقه برای من ارسال نشده آخه تاکی تواین مملکت باید ..دی بشه تقصیرازماست که بیخوداعتمادکردیم تکلیف پول من چیمیشه ؟

  6. یگانه می گوید

    باسلام .با توجه به اینکه سیستم عامل گوشی من اندروید نیست .و اطاع رسانی هم نشده بود وهیج کدی نیز برای من ارسال نشد لذا شایسته است با زبان خوش نسبت به بازگردانندن مبلغ اقدام نمایید

  7. عباس می گوید

    منم یکی از اونهایی هستم که خیلی راحت ۱۰ هزار تومن ازم چاپیدن تازه کد قرعه کشی هم برام نفرستادن!
    واقعا این پولا خوردن داره
    من که عمرا راضی باشم

  8. مریم می گوید

    من خرید داشتم و برام دو کد یکی پنج رقمی و دیگری شش رقمی ارسال شد ولی قرعه کشی با کدهای هفت رقمی بود وقتی از اپراتور همراه اول پرسیدم گفتن با سری هفت رقمی انجام شده یعنی بقیه کدها شرکت داده نشدند این دیگه چه جور قرعه کشیه؟ این دیگه چه نوع …برداریه؟

  9. رضا می گوید

    بیش از ۱۳میلیارد تومن در یک شب به جیب زدند بدون اینکه هفته قبل اعلام کنند گوشی باید اندرویدی باشه یا مبلغ ۱۰هزار تومن ابتدا از شما کسر خواهد شد.به کجا باید شکایت کرد.

  10. مریم می گوید

    من هم خرید داشتم البته ناخواسته و دو تا کد برام ارسال شد یکی پنج رقمی یکی شش رقمی ولی قرعه کشی با کدهای هفت رقمی انجام شد وقتی از اپراتور همراه اول پرسیدم گفت با سری هفت رقمی انجام شده و بقیه کدها تو قرعه کشی نبودن من نمیفهمم این دیگه چه جور قرعه کشیه؟ این دیگه چه مدل … از مردمه؟ واقعا شرم آوره

  11. محمدهادی می گوید

    باسلام من پیامک مربوط به اول مارکت رو ارسال کردم ولی کد هیچ قرعه کشی ارسال نشده لطفا پاسخ دهید

  12. رضا می گوید

    سلام دوستان کد قرعه کشی ارسال شد ۶ رقمی بود ولی برای خودرو ۷ رقم قرعه کشی کردن جالب بود

  13. هاشمی می گوید

    با سلام ،خواهشا پلیس فتا رسیدگی کند ،این …برداری مدرنه عاجزانه خواهشمندم رسیدگی کنید

  14. محمد می گوید

    با سلام ؛ ……. لازم است آقای مهران مدیری بیاید در همین شبکه از مردم عذرخواهی کند .ما در یک مملکت اسلامی زندگی می کنیم نگذارید اینجوری با مردم بازی کنند . من که از حق خود نمی گذرم ،لطفا” قوه قضایی و پلیس فتا پیگیری رسیدگی کند با تشکر

  15. روح انگیز بهمنی می گوید

    سلام
    من نمی تونم پیامک بزنم چون این سوال کرد اجازه خواهد داره شد با اجازه داده نخواهد شد . من تیک اجازه داده نخواهد شد رو زدم و دیگه نمی دونم پیامک بزنم همش میگه ناموفق . لطفا کمک کنید

    1. goli می گوید

      باید اجازه بدی
      چیز خاصی نیست
      منظورش اینه که هزینه همین اس ام اسی که میفرستی از حساب خودت کم میشی
      الان دیگه بیشتر اس ام های قرعه کشی اینجوری شدن

  16. ابراهیم وطنپور می گوید

    سلام خط من هنوزشارژ نشده مشکل ازکجاطت ممنون

  17. مریم می گوید

    واقعا متاسفم برای خودم وکسانی که مشترک همراه اول هستیم وازهمین اپراتور محترم باید ضربه ببخوریم کاش ده هزار تومان کسر میشد ولی دو برابر و سه برابر کم شدم مبلغ جای بسی تامل دارد برای مشترکین که به تعویض اپراتور می انجامد

  18. حمید می گوید

    من هم مثل دوستان دیگه عدد ۱ ارسال کردم ولی کد قرعه کشی برام نیومد خواهشا پلیس فتا پیگیری کنه ضمنا قرعه کشی شب قبل از پخش برنامه یعنی ۷ خرداد انجام شده بود در صورتی که تبلیغ میشد تا ساعت ۱۸ روز ۸ خرداد برای شرکت در قرعه کشی فرصت دارید اینجور قرعه کشی باید در برنامه زنده انجام بشه

  19. فرزانه قاسمی می گوید

    با سلام،بنده درتاریخ ۱۳۹۵/۳/۸ساعت پنج صبح عدد ۱ رابه ۳۰۸۰ ارسال کردم.۱۰۰۰۰کم شد درجواب پیامی آمد شارژ شما تا تاریخ۱۳۹۵/۴/۸اعتبار دارید ودر قرعه کشی ۱۳۹۵/۳/۸شرکت داده خواهید شد درصورتی که شب قبل برندگان اعلام شدند آیا من در قرعه کشی ۱۳۹۵/۴/۸قطعا شرکت داده خواهم شد؟

  20. نگین می گوید

    سلام من به نوبه خودمراضی نیستم

  21. امیر امیرحسین می گوید

    کدقرعه کشی برای من ارسال نشده است

  22. AlirezA می گوید

    من با سیم کارت اعتباری شرکت کردم،، کد که نداد هیچی تازه گفت چون شارژ نداری به صورت اقساط ازت کم میکنیم، الان دیگه جرات نمی کنم شارژ ش کنم 🙂
    از آقای مدیری واقعا” بعید بود، احترام خاصی براش قائل بودیم ولی با این حرکت خودش رو خراب کرد

  23. اصغر می گوید

    مهران مدیری سابقه طولانی در این موارد … برداری داره مثل جوایز قهوه تلخ

  24. زمانی می گوید

    من پیامک زدم تا راهنمای فعالسازی بیاد ببینم درواقع چیه …چون توضیحات مهران مدیری کافی نبود …هی میگفت عدد یک ارسال کنین … ولی بلافاصله ۱۰ تومن کم کرد این کار … پول منو برگردونین

  25. goli می گوید

    سلام
    خط من همراه اول اعتباری
    همون اول که عدد ۱ رو فرستادم به ۳۰۸۰ متن پیام اول مبنی بر کسر مبلغ ۱۰ هزار تومن اومد و بعد از اون کد قرعه کشی
    ولی چون اعتبار خطم مقداری کمتر از ۱۰ هزار تومن بود بعدش پیام اومد که به صورت اقساطی از حساب شما کسر میشه
    در حالی که دو روز بعد خطم رو شارژ کردم ولی بازم چیزی از شارژم کسر نشد
    و در نهایت هم بعد از چند روز کلا انصراف دادم .

    به نظرم اونقدرا که میگید … برداری نیست
    یکمی هم دارن بزرگش میکنن

    1. AlirezA می گوید

      نگران نباش! جوری کم میشه که به قول خود آقای مدیری “خودت هم نمیفهمی چی شد”

  26. علی می گوید

    لطفا خوتون رو گول بزنید
    من عدد ۱ رو ارسال کردم, بعدا اومده کد,شما روز شنبه ارسال میشود درحالیکه قرعه کشی روز جمعه انجام شده, این درحالیست ک من ۱۰ روز قبل ازین عدد یک رو ارسال کردم, خیلی بیشعورید!

  27. زری می گوید

    با سلام من دوبار یا بیشتر عدد ۱ را فرستادم چون کدی نمی فرستادن فکر کردم اشتباه کردم دوباره می فرستادم چرا ؟؟؟؟؟.

  28. فاطمه می گوید

    سلام ضمن خسته نباشید شما گفتم اگه ۱۰هزار بدیدصد هزار میتونید خرید کنید ولی وقتی به۳۰۸۰پیامک دادم فقط از حسابم ده تومن کم شد ولی هیچ پیامکی نیومد اصلا نمیدونم تو قرعه کشی هستن یا نه ی بار کد ۵رقمی اومد در حالی باید ۷رقمی باشه لطفا جواب منو بدید

  29. حسن می گوید

    قرعه کشی کامال اشتباه بود و مردود است چون یک میلیونو سیصد ونود هزار نفر شرکت کرده بودند مدیر اول مارکت گفت یک عدد دو رقمی گوی در بیاره و یک عدد از هزار تاهزارو پانصد شخص انتخاب کنه دوست عزیز بیسواد اگر احتمال دهید که بالاترین اعداد در گوی و شخص انتخاب شود که میشود نودونه و هزارو پانصد که نفر اول میشد نودو نه و نفر آخر میشد هشتصدونودوهشت هزار و پانصدو نود و نه نفر پس بقیه چی با اینکارت شما احتمال برنده شدن بقیه افراد بالاتر از هشتصدونودوهشت هزار و پانصدو
    نود و نه نفر رو به صفر رسوندی.

  30. حسن می گوید

    فرض میگیریم یک میلیون وسیصد ونود نفر شرکت کردند.باید برای ششصد گوشی یک میلیون سیصد و نود رو تقسیم بر پانصدو نود ونه کنید میشه دو هزار و سیصدو بیست باقیمانده میشه سیصد و بیست و گوی یک عدد از صفر تا سیصدو بیست در بیاره شخص باید یک عدد بین سیصدو بیست و یک تا دو هزار و سیصد و بیست انتخاب کنه.تا قرعه کشی صحیح انجام بشه.اینجوری کل یک میلیون و سیصدو نود نفر هرکدام یک شانس برنده شدن دارند

  31. سعید می گوید

    واقعا مردومو احمق فرض کردین. .زدی تو روز روشن

  32. علی می گوید

    من از پولی که در قبض موبایلم ازم کسر کردم راضی نیستم چون مشخص نبود شارژ ۹۰۰۰۰ تومانی شارژ اعتبار است من که سیستم گوشییم جاوا است شارژ به چه دردم میخوره

  33. علی می گوید

    حرومشون باشه
    منم گول خوردم

  34. حمید می گوید

    مردم خیلی زود باورند اینا این پولها را از مردم می گیرند با همین روشهای مشکوک و بین خود و همراه اول تقسیم می کنند و این جوری در نظر میگیرند که این سروصداها بعد از مدتی می خوابه واز اذهان عمومی پاک میشه ما که به مراد خود رسیدیم دشنامها را هم باد میبره ……

  35. لیلی می گوید

    من جمعه پیام دادم و متوجه شدم ده هزار تومن هزینه داره،دیگه عدد یک رو ارسال نکردم،یعنی عملا انصراف دادم و قرعه کشی اون دوره هم تموم شد اما دیشب ساعت سه نصفه شب برام پیامک اومد که شما شرکت داده شدید و ده هزارتومن از شما کم میشه!!! بعد نوشتم انصراف
    برای بار دوم جواب اومد
    فک کنم بی اجاطه ام بیست هزار تومن از جیبم رفت

  36. لیلا زارعی می گوید

    من هم مانند سایرین فریب تبلیغاتی که شفاف سازی نشده رو خوردم امیدوارم هرچه سریعتر جلو این اعمال فریبنده و … برداری گرفته شود

  37. ارمین می گوید

    چرااااا بعد از لغو، وجه رو بر به حساب ما بر نمیگردونن فقط خالی کردن حسابهارو بلدن … خورها خدا ازتون نگذره همراه اول هم از لحاظ اینترنتی صفره هم از پاسخگویی مشتریان گل بود به سبزه نیز اراسته شد

  38. فرزانه می گوید

    نمیشه لغوش کرد؟

    1. مانی می گوید

      نه پولو خورذن رفت

      1. الهام می گوید

        به من یه پیامی اومدکه به صورت کاملاحیله گرانه جوری پیام نوشته شده بودکه انگارقراره۱۰هزارتومن به حسابم واریزشه که این جمله بودمبلغ۱۰۰۰۰تومن در ( به جای از )حساب شمامنظورمیشه.من هیچی ازآتاشغالای این سایت خریدم نکردم وهرچقدرهم کلمه آف روباکد انتخابی همون روزپیامک کردم اول گفت لغوشده ولی بعد۳روزدیگه دوباره پیام اومده که فعاله من هرچقدرخزموشارژ میکنم همچنان تااین۱۰تومنوازحسابم کم نکنه کامل دستبردارنیست تازه مثل اینکه اتومات بعدتیرماه خودش تمدیدمیشه.من عاجزانه ازآقایون …هاخواهش مکنم این سرویس منوغیرفعال کنیداون پولیم که خوردیدحسابش باخدا.واقعا بایه تبلیغ گمراه کننده ازیه برنامه پرطرفدارببین چجوری سرمردم و … میزارن.اون برنامه هم بدون تحقیق فقط بخاطراینکه به پولی برسه چشم بسته هرآگهیوقبول میکنه برای هردوشمامتاسفم.

  39. Fatem می گوید

    ..دی تا چه حد؟؟ خیلی آدم های منفوری هستن واقعا.
    الان پیامک ۱off رو فرستادم اما قبل از ارسال هشدار داده شد که ارسال این پیام برا شما هزینه خواهد داشت اما نگفته چقد هزینه داره! خیلی مسخره س حتما دوباره ۱۰تومن دیگه کم میکنن تا لغوش کنن… سرقت توو روز روشن

  40. عليسان می گوید

    سلام من چند وقتی هرچی شارژ میخرم فرداش تموم میشه نگو این اول مارکت داشته قسطی از شارژم کم میکرده در صورتی که اصلا نمی دونستم حالا میخوام لغو کنم عضویتش رو چطوری؟

  41. فرهاد می گوید

    واقعا جای تاسفه اگر مسعولین چاره ای کردن …… چون بحث میلیونها ادم مثل بنده که هم پولم رفته وهم هیچ نه شرکت در قرعه کشی ونه هیچ امتیازی اخه مگه میشه ….. بترسید اول از خدا بعد از این مردم چرا روزی خواهد امد از حلقومتان میکشند بیرون شک نکنید من خودم بالشخصه چنان خشمگینم از این قضیه که حاضرم دست به هر کاری بزنم نه به خاطر ده هزار تومن بدلیل احمق فرض کردن من وامثال من که فریب خوردن منتظر باشید این یک جرقه شاید باشد تمام

  42. فرهاد می گوید

    چی شد نگذاشتین دیدگاهمو تو سایت نکنه گفتم وای به روزی که بگندد نمک به مزاقتان خوش نیامد در هر صورت ما نگیریم خدایی اون بالا هست اگر پول مردم خوری به همین راحتی سنگ رو سنگ بند نمیشه اقای مدیری شما بالشخصه حق الناس به گردنته از شما بعید بود که اینقدر خودتونو ارزون به این مالمردم خوران بفروشی …… متاسفم براتون وشما که میگید نظرتون در حال برسیه مرد باشید دیلیت نکنید بگذارید بگوش مسولین برسه ممنونم

  43. فاطمه می گوید

    برای کسانی که تازه بعد از تاریخ ۹۵/۰۳/۰۷ پیامک فعال شدن طرح آمده است چگونه می توانند طرح را لغو کنند و مبلغ به آنها عودت داده می شود ؟؟؟

  44. sarah می گوید

    با سلام من پیامی که ارسال کردم و فرستادم گفته شد که شما قبلا این پیامو فرستادین ولی من بار اول بود که دیدگاه رو گذاشتم . جوابمم نگرفتم سوالم اینه که من کد فعال سازی برای قرعه کشی ۱۰تیرماه رو دریافت کردم ولی کد قرعه کشی دریافت نکردم کی ارسال میشه این کد؟؟؟؟

  45. رضا می گوید

    در اواخر دوره یکماهه اشتراک ،برات پیام میاد که برای لغو خودکار تمدید اشتراک ،کد ۳off را به ۳۰۷۰۳ بفرستید و من پیوسته اینکار را انجام دادم ولی باز بصورت خودکار و زورکی هر ماه ۱۰ تومن به صورتحساب موبایل من اضافه میکنه و تا الان بعد از دوره اول که ۱۰ تومن پیاده شدم تا الان دوبار هم خودشون علارغم پیام انصراف من ۲۰ هزارتومن دیگه ازم کش رفتند.امشب ۱off رافرستادم وپیامک لغو اشتراک برام اومد حالا ببینم تا سررسید تاریخ عضویتم که میشه ۱۴ ماه اینده باز ۱۰ تومن کسر میشه یا نه،خداییش ده تومن اول که خودم اگاهانه مشترک شدم قبول ولی اون بیست تومن بعدی که باوجود انصرافم از سرویسشون ازم گرفتند نوعی ..دی اشکاره

  46. نسرین می گوید

    سلام من عدد یک رو دو بار فرستادم پیام اومد که درخواست شما فعال شد و یکم بعدش مبلغ دو هزار و پونصد از شارژم کم شد و نوشته بود برای شرکت در مسابقه حتما باید امتیازتر صد باشه واسه من ده بود کد هم نداد بهم.راهنماییم کنید اگه دوباره یک رو به ۳۰۸۰ بفرستم اینبار ده هزار کم میکنه؟ یا بازم دوهزارو پونصد؟ من میخام تو مسابقه شرکت کنم.

  47. نسترن می گوید

    من لغو کردم اما تا شارژ میریزم شارژم نصفش میره
    واقعا متاسفم

  48. الهه می گوید

    من هیچ کدی ارسال نکردم … چرا بی خودی منو عضو کردن.. خاک تو سرت مهران مدیری

  49. شاهین می گوید

    سلام واسه منم هیچ کدی نیامد بعد پیام داده شما تا یک هفته مهلت دارید از نود هزارتومان استفاده کنید

  50. خلیلی می گوید

    …. تو سرتون بکنم واقعا ابروی هرچی مسلمان هست بردید امیدوارم از بچه هاتون بکشید …بردارا

  51. فرزام می گوید

    این دیگه چه سرویسیه ماکه فعالشم نکردیم ولی ده تمن از حساب ما کم شد یعنی انقدم حرام خوری واقعا منکه از حقم نمیگزرم تازه یک ماه تمام شده حاا باز داره پول کم میکنه بابا رسیدگی کنید این حرام خوری ها عاقبت نداره ها این همه مردم رو دارید فریب میدی

  52. سیما می گوید

    من هم فریب همین پیامک مبهم رو خوردم.ابتدا متوجه کسر شارژم نشدم.یعنی هیچ راهی واسه برگشتش نیست؟.من هرچی شارژ میکنم،ازم کسر میکنه.کسی نیست که رسیدگی کنه؟

  53. علی می گوید

    من برام activation code اومده برای شرکت در قرعه کشی ۲۹خرداد باید چیکار کنم.شارژم ازم کم نشده

  54. محمد روحانیزاده می گوید

    همانطور که ما سود بانکی نداریم خخخخ و بانکداری اسلامی داریم…اینجا هم لاتاری نداریم و قرعه کشی … خخخخخخ خودمونو گول میزنیم یهو بیاین بگید خرید بلیط لاتاری به قیمت ده هزار تومن….خلاااااص

  55. فرهاد می گوید

    با سلام وخسته نباشید بنده یک عذر خواهی به اول مارکت واقای مدیری بدهکارم چرا که انتقاد کردم از بابت دریافت نکردن کد قرعه کشی وعلیرقم کنسل کردن بازم مبلغ کسر شده بود والبته اول مارکت و عواملشان هیچ سوع نیتی ندارن فقط متا سفانه اطلاع رسانی خوب نبوده وبخاطر این ضعف اینهمه کدورت وبد بینی پیش امد لذا خواهشمندم از مسعولین اجرای چنین مسابقاتی شفاف سازی لازم را بعمل اورند وجا دارد به جناب مدیری عرض کنم اگر کسانی بعنوان منتقد دید گاهشان را ارسال میکنند به تمسخر نگیرند وفاکتور صادر کنند که اینها یک مشت روانین که این چیز ها را مینویسند بهتر نبود بجای انگ زدن به مردم به فکر راه حل باشید واعلام کنید کسانی که مثلا کد دریافت نکردن یا مشکلات اینچنینی دارند نگران نباشند ودر صدد حل باشند وراهنمایی کنند مثل خود بنده که به علت شفاف نبودن این سوع زنها پیش امد ومنهم عذر خواهی کردم وشما اقای مدیری بایت این حرفتان میبایست عذر خواهی کنید با تشکر از از بر گذار کنندگان این برنامه دور همی انتقادات سازنده باعث بهترشدن خواهد شد پس انتقاد پذیر باشیم بدرود

  56. tttt می گوید

    شنبه تو قرعه کشی برنامه دورهمی رییس اول مارکت اعلام کرد که
    یک میلیون و سیصد و هشتاد و نه هزار و هفتصد و ده (١٣٨٩٧١٠) کد قرعه کشی برای اونایی که عدد یک رو فرستادن به ٣٠٨٠ و ده هزارتومان از شارژشون کسر شده ارسال کردند.
    که به عبارتی میشود :
    ۱۰۰۰۰ * ۱,۳۸۹,۷۱۰ = ۱۳,۸۹۷,۱۰۰,۰۰۰

    مبلغ سیزده میلیارد و هشتصد و نود و هفت میلیون و یکصد هزار تومان جمع پرداخته شده توسط مردم عزیز ایران
    ———————–—–—–—–—
    و حالا میرسیم به جوایز این مسابقه :
    ٨٠٠ عدد موبایل و تبلت که میانگین بگیریم هر کدام ۱ میلیون تومان هزینه شود که میشود
    هشتصد میلیون تومان / ۸۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان
    ٢ دستگاه خودروی ٣۴٠ میلیون تومانی که میشود ۶۴٠ میلیون تومان
    ——————–—–—–—–—
    جمع مبلغ جوایز ۸۰۰۰۰۰۰۰۰ + ۶۴۰۰۰۰۰۰۰ = ۱۴۴۰۰۰۰۰۰۰
    یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون تومان هزینهء جوایز این قرعه کشی در برنامه دورهمی
    ————————–—–—–—
    خوب پس از حدوده ١۴ میلیارد پولی که مردم دادن ۱ و نیم میلیاردش شد جوایز و حدود ۱۲ و نیم میلیارد تومان اش چی میشه پس !؟
    —————————–—–—
    ………..
    هموطن التماس تفکر.
    این ماییم که توجه نمی کنیم
    التماس تفکر…

    1. الناز می گوید

      ..دی که شاخ و دم نداره هموطن عزیز

  57. الناز می گوید

    سلام متاسفانه منم تو چاه نادونی خودم افتادم از۲۸ اردیبهشت تا امروز ۱۵ هزار تومان از شارژ خط اعتباریم کم شده و دو دوره است که کد قرعه کشی هم بم ندادن الان یعنی چی اخه کی جواب گوی ما هست من که واقعا ناراضیم و حلال نمیکنمشون الان هم بخدا میترسم خطمو شارژ کنم یهو بازم موجودیم خالی میشه ئلی بازم کد قرعه کشی نمیگیرم

  58. ههههه می گوید

    لطفا توبرنامه امشب اعلام کنید چطور میشه این عضویت لغو بشه . حالا نکنه هرماه به صورت اتوماتیک بخواهید مارو عضو کنید و زوری ازم پول کم کنیدااااا رسیدگی کنید و امشب تو برنامه حتما اعلام کنید

  59. r می گوید

    واقعا بابت … برداریتون متاسفم،منم مثل بقیه دوستان حلالتون نمیکنم و برای آقای مدیری از صمیم قلب احساس تاسف میکنم ک خودشونو اینطوری ب نمایش گذاشتن

  60. nima می گوید

    مهران مدیری هم داره سر مردمش … میذاره .مردم بیچاره ی ما توی این هوضاع بد گول حرف های تو و همراه اولو میخورن . یه حساب سر انگشتی بکنید ببینید همین ده هزار تومنا چقد میشه که نصفش مال اقای مدیریه.

  61. محمد می گوید

    همراه اول ومهران مدیری هرماه ۱۰ هزار تومان دارن از من …. میکنند. تا کی ادامه داره.چرا لغو نمیشه……..

  62. مجيد می گوید

    مهران مدیری شخصیت خودت رو زیر سوال بردی با این … کاریت!!!! اصلا این چجور طرحیه که خودبخود تمدید میشه؟!!!
    اصلا مگه پرسیدی که دوباره میخوای شرکت کنی یا نه!!!!
    این کارا اوباش گریه !!
    چرا کسی رسیدگی نمیکنه واقعا!!!!

  63. mr می گوید

    سلام چهار روز پیش من فعال کردم ۱۰ تومن از شارژم رفت و اصلا کد قرعه کشی هم برامون نیومد تو سایتش هم یه برنامه های بیخودی گذاشتی و جالب اینه که این برنامه ها جاهای دیگه رایگان اینجا پولیه و بعدش هم باید گوشیت را روت کنی و اصلا بدرد نمیخوره قیمتش هم بالاست . بیایید یک کمپین راه بندازیم و در آن از این اقدام پلید اول مارکت را محکوم کنیم. بیایید همگی به سایت مجله خبری شبکه یک سر زده و از این …برداری و این اقدام پلید گزارش بدیدم بلکه اونها ته توی قضیه را در بیارن.

  64. یه فریب خورده می گوید

    دوستان همگی به صفحه شخصی مهران مدیری مراجه کنید

  65. iran می گوید

    Shahrvandyjc@ آیدی تلگرامی شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان شبکه یک هستش برید به این آیدی و اعتراض خودتون را بنویسید تا بلکه اینها رسیدگی کنن من خودم پیام دادم بهشون.

  66. صبا می گوید

    به همین ماه عزیز
    واگذارتون میکنیم به خدا

    ……
    قدیما راهزن بود … سرگردنه بود…حداقل یه فعالیتی میکردن به زور واسلحه اخاذی میکردن
    الان …. هم الکترونیکی شده بدون اجازه مردم تیغشون میزنن!!!!
    این پولا توجیب کیا میره؟؟؟؟؟؟
    پلیس فتا کجاااااااست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
    …برداری ازین بزرگتر هم مگه داریم؟؟؟؟!!!!!!!
    پلیس فتا….کجایی؟؟؟؟
    دقیقا کجاااااایی؟؟؟؟!!!!!!

    ………
    این پولا خوردن نداره….
    خرج دواودرمان خودتون و نسلاتون میشه
    خیرنمیبینید….

    پلیس فتا…..چرا رسیدگی نمیکنید!!!!!!!!!

  67. عبادالله می گوید

    جواب که نمیدین …؟من چگونه از اول مارکت که ده هزارتومان ازم کسر کرده خرید کنم …

  68. حمید می گوید

    سلام اینا همش …بردای چرا تو برنامه زنده قرعه کشی نمیشه بعدم از کجا بدونیم درسته

  69. رعنا می گوید

    خیلی دروغگو هستید بعد اینکه برنده ها رو مشخص کردید کدو میفرستید آقای مدیری متاسفم براتون که تو این …برداری دست دارین

  70. شاکی می گوید

    دوستان میتونین از طریق این لینک که میدم در سازمان تنظیم مقررات شکایت ثبت کنید. اگر تعداد شکایت ها زیاد باشه شخص وزیر وارد میشه.

    لطفا همگی استان و شهر رو ترجیحا تهران وارد کنید تا درگیر مراکز استانی نشید.
    نوع سرویس: ارتباطات سیار
    نوع شکایت: شارژ، اعتبار
    موضوع شکایت : شارژ اعتبار
    در توضیحاتتون اضافه کنید که از نحوه قرعه کشی اطلاع نداشتین و این نوعی بخت آزمایی هست که هم غیر قانونی و هم حرام شرعی اعلام شده

    http://complaint.cra.ir/Portal/View/Viewer.aspx?ObjectType=Form&ObjectId=a54f819e-014f-4de4-ab36-38d276f281c4&DashboardId=8dab6b28-fdfa-4ece-82eb-117bcaaa241c

  71. بی نام .......... می گوید

    سلام اقای مهران مدیری از شما بعید بود چرا با این … بردارها همداهی کردید من که راضی نیستم شما عاقبت به خیر نشدید واقعا که ……. امیدوارم پول دوا درمون بدین نه خوشی پلیس فتا کجاست واقعا هنوز جای تعلل هست من هر کار میکنم که اینو لغوش کنم میگه تا پایان ماه نمیشه اقا نمیخوایم دیگه باید چی بگیم … از این اشکارتر

  72. نمیگم می گوید

    من هم گول خوردم .بدون اجازه و تایید ،۳۰ هزار تومان ازم چاپیدن.خانواده ما کلا برنامه های مدیری را تحریم کردیم……

  73. مسعود می گوید

    ما از پولی که ازمون کسر شده راضی نیستیم همراه اول و آقای مدیری … کردن تو روز روشن
    آقای مدیری متاسفم براتون این پول حلال نیست .

  74. info می گوید

    بنده با ۲۵ سال سن تو عمرم یک بار هم شارژ ده تومنی نخریدم ولی برای این مسابقه گفتم شرکت کنم شاید یکی از این هزارنفر برنده یک گوشی یا یک تبلت بشم فعال کردم ۱۰ تومن از شارژم رفت ولی هیچ کد قرعه کشی برام ارسال نشد چهار پنج روز صبر کردم بازم نیومد با عصبانیت زدم غیرفعالش کردم ۱۰ تومن حرومشون . هم تو این مسئله صدا و سیما مقصره و هم همراه اول و شخص مدیری

  75. علی می گوید

    این …. باید شفاف سازی بشه،من حتما از مراجع قانونی اقدام میکنم.اشتباه کردیم یکبار عدد ۱ رو فرستادیم به اون شماره.بدون اینکه بگن دوبار پول به فیشم اضافه شده….. بی وجدان

  76. علی می گوید

    توجه کنید که چه پول عظیمی رو … کردن،صدها نفر رو تیغ زدن.ما نباید ساکت بشینیم.
    آقای مدیری خودت رو زدی به اون راه که چی،قطعا به شما نیز منفعتی در این بین میرسد.

  77. نرگس می گوید

    سلام من توقرعه کشی ماه خردادشرکت کردم ومتاسفانه علی رغم داشتن امید زیادبرنده نشدم برای من پیامی اومدکه تافلان ساعت وقت داریداین بسته رالغوکنیدهیچ هم ننوشته بودکه اگه لغونکنی دوباره داخل قرعه کشی ماه بعدشرکت میکنی امروز واسم پیامی اومدبااین محتواکه بنابه نداشتن موجودی ۱۰تومن این مبلغ به صورت اقساطی ازشماکم میشود وهزارتومن ازحسابم کم شده بود اخه اگه نخایم بایدبه کی بگیم هیچ کدی هم پیدانمیکنم که بزنم لغوبشه..

  78. بتول کافی می گوید

    من ثبت نام خود را از طریق۹۹۹۰لغو کردم ولی هزینه ثبت نام از شارز من کم شده ودیگه جرات شارز ندارم حالا چکار بایذ بکنم

  79. پریسا می گوید

    من می خوام سرویس پیامک دهی اول مارکتو لغو کنم چه کدی بفرستم که دیگه پیام نده؟؟

    1. حسن می گوید

      ۱رابه ۳۰۸۰بفرست.

  80. امیر می گوید

    برای من هیچ کدی نیمده هیچ کس هم پاسخگو نیست واقعا این شیوه ی جدید …برداری از مردمه

  81. سحر می گوید

    سلام من یکبار ثبنتام کردم و چیزی نبردم. خطم دائمی هستش و الان بخاطر بدهی یکطرفه شده، میخام شرکت خودکار تو قرعه کشی های بعدیو لغو کنم، خطم یکطرفه ست، نمیشه پیام فرستاد، چیکار کنم،؟ خودبخود لغو نمیشه؟

  82. یونس می گوید

    ۳off رو به ۳۰۷۰۳ بفرستین تا لغو بشه…

  83. منوچهر داننده کرم جوانی می گوید

    با سلام نمیدانم از کجا و چگونه شروع کنم نزدیکه ۴۰روزه شرکت کردم همه کارها رو انجام دادم ولی کد قرعه کشی فرستاده نشد .و قرعه کشی هم ارجاع شد در واقع حق من درد این وسط ضایع شد و ضمنا مبلغ ۲۰هزار تومان از حسابم کسر شده .و به سایت رسیدگی هم چندین بار تقاضا کردم تا کد ارسال کنند حالا تکلیف چیست .با تشکر

    1. منوچهر داننده کرم جوانی می گوید

      به شماره کد خرداد ماه به این جانب منوچهر داننده کرم جوانی فرستاده نشده ولی از امپراطور به من جواب داد که در سری بعدی شرکت داده میشوی و کد قرعه کشی ارسال میکنیم ..تا حالا ۲۰هزار تومان از حسابم کسر شده قرعه کشی خرداد هم که تمام شد حق من ضایع شد ولی منتظر سری بعدی هستم تا کد قرعه کشی به این شماره ارسال کنید .با تشکر.

  84. حسن می گوید

    از برنامه دورهمی خیلی خوشم می یومد ولی از وقتی سرم … رفت ازش متنفرم.نه اپلیکیشنی باز شد.نه برنده شدم نه پولم به حسابم برگشت تو اون دنیا باید جواب بدید

  85. فرهاد می گوید

    سلام چرا ما هر کاری میکنیم برنامه های اول مارکت رو با وجود داشتن شارز پولی دانلود نمیشه

  86. مریم می گوید

    سلام من عدد یک رو به ۳۰۸۰ ارسال کردم مبلغ ده هزار تومان هم از اعتبارم کسر شد ولی هیچ کد قرعه کشی برای من ارسال نشده چطور میتونم متوجه بشم که کد قرعه کشی من چه عددیه؟؟ لطفا پاسخ دهید

  87. سودابه می گوید

    یعنی کوفتتون بشه نخورید خیلی آدمهای.. هستین که اینکاررو میکنید بدبخت مردم که حرف شماهارو باور میکنیم من راضی نیستم خییییییلی الکی از من کسر کردید ….

  88. علی می گوید

    سلام-برای من خودبخود تمدید میشه و از شارژم کم میشه-نمیدونم چکار کنم شارشم بیشتر از این کم نشه-از ترس کم شدن شارژ گوشیمو شارژ نمیکنم-اگر کسی میدونه چطور میشه کنسلش کرد راهنمایی کنه-ممنون

  89. آنی می گوید

    ینی هر ماه قرار از ما ده تومن ده تومن کم بشه؟؟؟؟یکماه کم شد و ماه بعدی هم اس ام اس اومد که کم میشهموندم تو کف این همه خریت بی سابقه از خودم…امکان نداشت هرگز که من گول این … بازیهای این برنامه هار و بخورم تا به امروزم تو هیچ مسابقه ای شرکت نکردم میدونم دودره بازیه

  90. سیدجوادسلامتی می گوید

    بعد ازثبت نام در قرعه کشی اول هم خرداد و هم تیر ماه ثبت نام کردم برا خرداد ماه کد برام فرستاده نشد واین دوره بعد ازاینکه ۱۰۰۰۰هزار تومان کسر شد پیامکی برام آمده که کد به شما کد تعلق نمیگیرد ومجدد ثبت نام کنید حالا باید چکار کنم .

  91. زینب می گوید

    این یک …. برداری می باشد در پیامی که برای من آمد و مرا دعوت به شرکت در مسابقه نمود گفته نشده که اول ده هزار تومان کم می شه بعدش ۹۰ تومان، من که برنامه های تلویزیونی ایشان را ندیدم و از روی محتوی پیام تصمیم به شرکت در مسابقه نمودم، همراه اول هم با این کار مبهمش در واقع از من دز.. کرده است منم دیگه هیچ وقت این خطم را شارژ نمی کنم تا هزینه ای ازش کم نشه.
    درسته اوقاتم را تلخ کردند ولی دیگه مهران مدیری معلوم شد کیه و همراه اول هم معلوم شد چقدر …. هست اگر نبود باید در پیامش توضیح می داد که ده تومان از شما کم می شود لااقل حالا امکان لغو و عودت پول ما وجود داشته باشد از خدا بی خبرها

  92. صالح می گوید

    سلام دوستان
    برای غیر فعال کردن مسابقه دورهمی از کد زیر استفاده کنید*۸۰۰
    #
    وبعد قطع خدمات مبتنی بر محتوا را بزنید بعد سیستم یه کد میده بعد شما همون کد به فستنده ش میفزستید وتمام
    بعد سیستم یه پیام میده که غیر فعال شد

  93. زهرا می گوید

    باسلام وخسته نباشید وتشکراز برنامه خوب دورهمی،من خرداد وتیر اول مارکتو فعال کردم وهردوماهه مبلغو از شارژم کسر شد ولی متاسفانه کد قرعه کشی دریافت نکردم،لطفا کد قرعه کشی رو برایم ارسال کنید.باتشکر

  94. پیمان می گوید

    واقعا متاسفم واسه همراه اول..من پنج تومن شارژ کردم چهارتمنشو بالا کشید ..این کار یعنی … آشکار…واقعا جای تاسف داره..این سرویس به درد خودتون میخوره..سر مردمو … نذارید..ایشالله این پولای مردم اتیش شه رو زندگیتون..واقعا که

  95. محسن می گوید

    برای بار اول من به میل خودم پیامک دادم. اما هرکاری میکردم دیگه شرکت داده نشوم نمیشد. هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چطور باید انصراف داد به من داده نمیشد. پیام ها مبهم بود تا اینکه دوباره ۱۰۰۰۰تومن به فیش من اضافه شد. جای تاسف داردکه هنرمندان که باید آیینه صداقت و درستی باشند اینگونه به خاطر پول تن به این کارها میدهند . ادم میمونه به کی اعتماد کنه. حیف از مهران مدیری چقدر براش احترام قایل بودم . حیف ا ز این هنرمند که ازش متنفر شدم به خاطر همدستی با کسانی که با مردم شفاف نیستند.

  96. محمد می گوید

    …دی در روز روشن اونم از طرف یک سازمان دولتی دیگه نوبره. دوستان کد لغو و بازگشت پول چنده؟

  97. الیاس می گوید

    با سلام
    منم هیچی از این مسابقه خبرر نداشتم فقط شرکت کردم
    هیچی تا الان بالای ده هزار تومن از شارژم کسر کردن
    هر روز شارژ میخرم یه دفعه میبینم شارژم تموم شد
    بابا پدرم دراومد از بس شارژ خریدم
    لامصبا خوردتون نشه الهی ..
    همشون … هستن
    خدا پدرتون رو دربیاره با این …برداریتون

  98. ستاره می گوید

    شارژمووووووووووووو پس بدین

    …..

  99. اکرم مرادی می گوید

    چطور برنامه آشپزی گیاهی را بخرم تا به حال دو تا ۳۰۰۰ هزار تومان کم شده کد هم دو تا دارم چطور این برنامه را نصب کنم .

  100. علی اصغر می گوید

    سلام من الان دو ماه هست ۱۰تومن روی قبض برام میام تا حالا ۲۰تومن از من دز… نه کدی نه قرعه کشی خدا لعنتتون کنه هر کاری هم میکنم لغو نمیشه