اول مارکت همراه اول +نحوه لغو و پاسخ به سوالات avvalmarket

295

لغو اول مارکت ، اول مارکت چیست ، قرعه کشی اول مارکت ، لغو اول مارکت همراه اول ، دانلود اول مارکت ، avvalmarket

مسابقه پیامکی همراه اول لغو اول مارکت قطع پیامک همراه اول قرعه کشی اول مارکت حامی برنامه دورهمی اول مارکت اخبار همراه اول avval market

در برنامه دورهمی قرعه کشی اول مارکت با کمترین امکانات و با حضود مدیریت شبکه نسیم و حضور یکی از مدیران اول مارکت با دست مهران مدیری انجام شد.

نتیجه قرعه کشی ۶۰۰ تبلت: شروع کد برندگان ۷۲ ، گام حرکت ۱۳۰۰

نتیجه قرعه کشی ۲۰۰ گوشی هوشمند: شروع کد برندگان ۱۹، گام حرکت ۱۴۰۰

قابل ذکر است این قرعه کشی ویژه مشترکین همراه اول می باشد.

برای شرکت در قرعه کشی و دریافت جایزه نقدی که به همه شرکت کنندگان تعلق میگیره کافیه عدد ۱ رو به ۳۰۸۰ ارسال نمایند، بعد از این کار ۱۰۰۰۰تومان از حساب شما کسر میشه و همان لحظه حساب کاربری شما در اول مارکت ۹۰۰۰۰تومان شارژ میشه که می توانید نرم افزار های و کتاب های صوتی رو خریداری نمایید.

نتایج قرعه کشی خودرو ۳۴۰ میلیون تومانی:

برنده خودرو اول: خانم لیلی صناعی از گچساران با کد شناس: ۱۰۴۶۵۲۸ با شماره همراه: ۵۹۵۲***۰۹۱۷

برنده خودرو دوم: آقای یوسف اسماعیلی از ایزه با کد شناس: ۱۲۱۱۵۷۲ با شماره همراه: ۰۸۴۳***۰۹۱۶

پاسخ اول مارکت به اعتراض مشترکین؛ بازگشت وجه به کاربران ناراضی پیامک های ۱۰ هزار تومانی دورهمی

با توجه به سوالات مشترکین درباره ثبت نام مشترکین همراه اول در سرویس اول مارکت (در برنامه دورهمی) ، پاسخ سوالات مشترکین به شرح ذیل ارئه می گردد :

۱- مشترکینی که تمایل به لغو عضویت سرویس خود و عودت وجه پرداخت شده داشته باشند می توانند عدد ۷ را به ۳۰۸۰ تا ساعت ۱۲ ظهر مورخ ۹۵/۳/۷ ارسال نمایند.

۲-مشترکینی که سرویس خود را لغو می نمایند امکان استفاده از ۹۰ هزار تومان شارژ هدیه خرید از اول مارکت و شرکت در قرعه کشی جوایز اول مارکت را نخواهند داشت.

۳-این سرویس ویژه مشترکین همراه اول می باشد لذا از خطوط ایرانسل و رایتل هیچ وجهی بابت سرویس کسر نمی گردد.

۴-اول مارکت اپلیکیشن های اندرویدی ارائه می نماید لذا کاربرانی که از سیستم های عامل دیگر استفاده می نماید می توانند از سایت اول مارکت خرید کتاب صوتی نمایند .

****

ماجرای پیامک های ۱۰ هزار تومانی و نارضایتی بخشی از مخاطبان

اول مارکت نیز به عنوان یک فروشگاه مجازی اپلیکیشن‌ های اندرویدی، حامی مالی این برنامه ی پرطرفدار شده است؛ فروشگاهی مجازی که به زعم خود تلاش دارد بزرگ‌ ترین مجموعه از اپلیکیشن‌ های ایرانی و غیر ایرانی را برای مخاطبان فارسی زبان به ارمغان بیاورد.

تا اینجای کار همه چیز خوب و سازنده پیش می رود؛ یک کسب و کار اینترنتی حامی مالی یک کسب و کار تلویزیونی شده است و قطعاً هر دو طرف قرار است از این همکاری دوجانبه به نحو مقتضی منتفع شوند. مثلاً می شود انتظار داشت که با این اتفاق، هر از گاهی شاهد تبلیغ حامی مالی از سوی برنامه ی تلویزیونی باشیم. اما به تازگی و با اعلام یک سامانه ی پیامکی در خلال برنامه و به دفعات، و تشویق مخاطبان به ارسال پیامک به آن، اوضاع کمی آشفته شده و بسیاری از کاربران فضای مجازی به شدت از این موضوع دلخور شده اند.

مسابقه پیامکی همراه اول لغو اول مارکت قطع پیامک همراه اول قرعه کشی اول مارکت حامی برنامه دورهمی اول مارکت اخبار همراه اول avval market

ماجرا از این قرار است که با ارسال عدد ۱ به سامانه ی اول مارکت با شماره ی ۳۰۸۰، بلافاصله و بدون درخواست تأیید، پیامک دیگری برای کاربر ارسال می شود حاکی از اینکه مبلغ ۱۰ هزار تومان روی قبض بعدی وی محاسبه خواهد شد؛ البته در ازای این مبلغ، ۱۰۰ هزار تومان اعتبار خرید اپلیکیشن و کتاب صوتی از فروشگاه مجازی اول مارکت در اختیار کاربر قرار می گیرد و شانس شرکت در چند قرعه کشی به او داده می شود.

این در حالی است که بسیاری از کاربران می گویند از ماهیت این تراکنش هیچ اطلاعی نداشته اند و صرفاً برای حمایت از برنامه این کار را کرده اند. همانگونه که در تصویر زیر می بینید، متن پیامک ارسالی قبل از پیامک کد فعالسازی، نشان می دهد کسر شدن این مبلغ، پیش از فعالسازی انجام می شود؛ از این رو کاربر ترجیح می دهد حداقل از خدمات استفاده کند و راضی یا ناراضی، کد فعالسازی را ارسال می کند. این یعنی حتی اگر تا این مرحله واقعاً مبلغی کسر نشده باشد، با ارسال کد این اتفاق می افتد.

مسابقه پیامکی همراه اول لغو اول مارکت قطع پیامک همراه اول قرعه کشی اول مارکت حامی برنامه دورهمی اول مارکت اخبار همراه اول avval market

مشکلی که پیش آمده از چند ایراد اساسی ناشی می شود که بخشی از آن از حرکات نسنجیده ی مخاطب و بخش دیگر آن از عدم شفافیت عمدی یا غیرعمدی برنامه ساز و حامی مالی آن سرچشمه می گیرد. اول از همه اینکه بسیاری از مخاطبان این برنامه ممکن است اساساً از موبایل اندرویدی استفاده نکنند، و روحشان هم خبردار نباشد که اول مارکت فروشگاهی اندرویدی است. به این ترتیب با هر بار تشویق مخاطب به ارسال پیامک، باید این نکته به او یادآوری شود که تنها کاربران اندروید می توانند از اپلیکیشن های فروشگاه استفاده کنند.

دوم اینکه بسیاری از مخاطبان این برنامه ی تلویزیونی ممکن است موبایل اندرویدی داشته باشند، اما به طور اخص با فروشگاه اول مارکت آشنایی نداشته باشند و ندانند خدمات و اپلیکیشن هایی که در ازای ارسال پیامک به آنها دسترسی پیدا می کنند دقیقاً چه هستند. دقت داشته باشید که حتی «یک ماهه» بودن اعتبار ۱۰۰ هزار تومانی خرید هم پیش از ثبت درخواست به کاربر اطلاع داده نمی شود.

و سوم اینکه اساساً در هر بار دعوت از مخاطب به ارسال ۱ به شماره ی سامانه ی پیامکی، توضیح داده نمی شود که این کار ۱۰ هزار تومان برایش هزینه در بر خواهد داشت؛ موضوعی که در بسیاری از شبکه های تلویزیونی دنیا یک قانون است. توجه داشته باشید حتی یک بار ذکر پیامک و دعوت مخاطبان به ارسال، بدون ذکر هزینه ی آن با توجه به مخاطب میلیونی برنامه های تلویزیونی می تواند رقم بسیار قابل توجهی پول را ناخواسته و بدون رضایت مخاطب جابجا کند؛ چه برسد به تکرار آن به دفعات.

مسابقه پیامکی همراه اول لغو اول مارکت قطع پیامک همراه اول قرعه کشی اول مارکت حامی برنامه دورهمی اول مارکت اخبار همراه اول avval market

حتی در دیگر کانال های اجتماعی این برنامه نظیر صفحه ی اینستاگرام آن با نزدیک به ۷۰ هزار فالوور نیز این موضوع به وضوح به چشم می خورد. گرچه با توجه به خارج از دسترس بودن وبسایت برنامه، برای اطلاع از اصل بودن این صفحه راهی جز چک کردن تعداد فالوور ها و صفحات فالو شده توسط خود دست اندرکاران برنامه باقی نمی ماند. به هر ترتیب، تکلیف کاربر اینستاگرامی که از ماهیت موضوع باخبر نیست چیست؟ اینستاگرام به کنار، کاربری که صرفاً جسته و گریخته قسمت هایی از برنامه را روی تلویزیون یا اینترنت تماشا کرده از کجا باید بداند مجری برنامه در جایی هزینه بر بودن این فرایند را به تفصیل توضیح داده است؟

و در نهایت و جالب تر از هر چیز اینکه، با وجود همه ی این کاستی ها، در صورتی که اول مارکت پس از دریافت پیامک از سوی کاربر، با یک پیامک، هزینه ی مورد نظر را به او اطلاع می داد و از او درخواست تأیید این مبلغ را می کرد، از همه ی این سوء تفاهم ها و دلخوری ها پیشگیری می شد.

ماجرا به همینجا ختم نمی شود. دقت داشته باشید که برای غیر فعال سازی طرح تشویقی اول مارکت، حتماً باید پیامک ۱off را به ۳۰۷۰۳ ارسال کنید. از طرف دیگر همانگونه که در تصویر پایین می بینید صحبتی از عودت مبلغ ۱۰ هزار تومانی در کار نیست و به نظر می رسد تنها می توان شرکت در قرعه کشی یا تمدید خودکار احتمالی این طرح برای ماه آینده را غیر فعال کرد. حتی در پایان پیامک غیر فعال سازی نیز کاربر مجدداً به ارسال عدد ۱ تشویق می شود؛ با ادبیاتی که می تواند یک بار دیگر این شبهه را در ذهن کاربر به وجود بیاورد که شاید بازگرداندن طرح لغو شده، هزینه ای نداشته باشد:

مسابقه پیامکی همراه اول لغو اول مارکت قطع پیامک همراه اول قرعه کشی اول مارکت حامی برنامه دورهمی اول مارکت اخبار همراه اول avval market

این تجربه ها نشان می دهد موضوعاتی مثل این تا چه حد می توانند حساس باشند، خشم کاربران را برانگیزند و حتی اعتماد مردم به رسانه را تحت تأثیر قرار دهند. تک تک کلماتی که در چنین مراوداتی میان اپراتور و مخاطب رد و بدل می شود باید از شفافیت و وضوح کافی برخوردار باشد. باید قوانینی در این زمینه وجود داشته باشد تا جلوی سوء برداشت های احتمالی گرفته شود؛ چه از سوی رسانه ای که این پیام را به جامعه مخابره می کند و چه از سوی اپراتوری که آن را اجرا می کند.

ناگفته نماند، مخاطب نیز به همان اندازه باید هشیاری به خرج دهد. صرف اینکه یک شخصیت شناخته شده ی تلویزیونی در یک رسانه ی بزرگ شما را دعوت به ارسال کدی به شماره ای می کند، دلیل خوبی برای جوزدگی و تبعیت از خواسته ی او نمی شود. در عصر فناوری و ارتباطات، ارسال تنها یک رقم کد می تواند سرنوشت آینده را به هر میزان که می توانید فکرش را بکنید تغییر دهد. بهتر است پیش از چنین کاری، از ابعاد مختلف آن و پیامدهایش اطلاع حاصل کرد. به هر صورت باید صبر کرد و دید واکنش مسئولان برنامه و دست اندرکاران حامی مالی آن به نارضایتی شدید کاربران از این موضوع چیست و چه راهکاری برای جبران عدم شفافیت پیش آمده اندیشیده می شود.

فیلم سینمایى “ساعت ۵ عصر”به کارگردانى مهران مدیرى صبح دوشنبه در تهران کلید می خورد. سرمایه گذارى این فیلم به عهده اول مارکت است.

با اطلاعیه روابط عمومى پروژه، فیلم سینمایى (ساعت ۵ عصر)به کارگردانى مهران مدیرى صبح دوشنبه در تهران کلید مى خورد.

محمود کلارى فیلمبردارى این پروژه را بر عهده دارد. همچنین؛ سرمایه گذارى این فیلم به عهده اول مارکت است.

منبع : دیجیاتو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 295 )
  1. پرویز می گوید

    با سلام.منم از سخنان نرم مهران مدیری گول خوردم من یه نفر کارگرم به امید برنده شدن گول خوردم.مهران مدیری ودست اندرکاران .مخابرات.وشبکه سه.خدا برات نسازه.واقعا پول یه کارگر خوردن داره.همگی لطف کنن به پلیس فتا شکایت کنیم.من شکایت کردم

    1. ey baba می گوید

      بابا یکی این سایت مزخرف و مزاحم

      ۲۰۳۷۰
      irsearch

      رو یه کاری بکنه براش اعصابمونو داغون کرده هر جستو جویی میکنی این سایت مزخرفو میاره میگه اگه دنبال جواب جست و جوت هستی یه پیامک به شماره مزخرف ما بزن . ای بابا پلیس فتا لطفن رسیدگی بفرمایید.عواملشو مورد پیگرد قرار بدین .

  2. مهرداد می گوید

    تو رو خدا یکی توی این مملکت گیر نمیاد جلوی این ….. را بگیره… حتی لغو عضویت را غیرفعال کردن… مسئولین شما واسه جلوگیری از این کارا دارین حقوق می گیرین….
    …………… آقای …….. مهران مدیری……………….
    تمام وجهه و ارزش خودتو با این کار از بین بردی… متاسفم برات…

    1. معترض می گوید

      خیلی جالبه همه به جای اینکه قرار بزارن برن اعتراضشونو علنی کنن روی آوردن به ناله نفرین! مملکت قانون داره و همینطوری نیست بخوان با زرنگ بازی و سو استفاده از جیب مردم پول بکشن بیرون. دوستان یه کانال میزنم تا حداقل ببینم چند نفر به این وضعیت پیش اومده اعتراض دارن و حاضرن اگر لازم بشه به صورت حضوری اعتراض خودشونو اعلام کنن تا جلوی …برداری مشابه گرفته بشه. لطفا ناله نفرین رو تموم کنید. خدا بیکار نیست انقدر مشکلات بزرگتر وجود داره تو دنیا. این لینک کانال:

      اعتراض به اول مارکت
      اعتراض قانونی به طرح اول مارکت همراه اول
      https://telegram.me/hamraheavalmarket

  3. sh می گوید

    یعنی همه این نفرین ها فحش ها برای ۱۰ هزارتومنه!!!
    چون حالا برنده نشدید و یا اختلالی در سامانه پیش اونده نفرین میکنید واقعا برای جامعه خودم متاسفم!

    1. ا می گوید

      واسه کسی که نداره ۱۰ تومن اره خیلی هس.
      نگا خودت نکن!

    2. مهسا می گوید

      واسه خودت متاسف باش نه واسه جامعه، مقدار پولش مهم نیست مهم حق خوریه! تو که عرغه نداری حقتو بگیری بیخودی مبلغو بهونه نکن. مردم از اینکه حقشون پایمال میشه ناراضین. در ضمن سر هزار تومن خیلیا موندن چه برسه به ده هزارتومن

      1. مجید می گوید

        سلام همش …برداریه چندین میلیارد پول بدست میارن کمتر از یه میلیارد خرج میکنن

    3. فرزانه می گوید

      شاید ده هزار تومن چیزی نباشه ولی همین ده هزارتومنا رو این … جمع میکنن میشه خداتومن ‌. بعدم بخث سر اینه که خیلیا قصد نداشتن این مبلغو بدن ولی سامانه با ترفند کثیفش داره این پولارو میخوره

      1. مهدی می گوید

        حتی سام کردن ب مدریم حرام است ……. حداقل کد عیر فعال کردن اول مارکت رو بدهید شاید مقداری از بار گناهتون کم بشه

    4. اسماعیل می گوید

      خب راست میگه فقط دنبال پولن یه جور برنامه ریزی کردن ، یه جور تبلیغ میکنن که مردم گول بخورن ازشون پول بگیرن….
      خیلی نامردیه جهان سوم یعنی همین…….
      مگه میشه غیر فعالش کرد…..

    5. *** می گوید

      دوست عزیز یعنی شما فک میکنید فقط حرف این مردم برنده نشدنه؟؟؟؟
      خدا رو هزار مرتبه شکر که الان دست همه گوشی و تبلت فراونه …
      شما با این دید به این موضوع نگاه کن که خیلی از این پیامک های اول مارکت به صورت خودکار برای مشترکین ارستا شده و بدون رضایت اونا فعال شده و ابدا پیامک دومی که مبنی بر تایید جهت عضویت و این جور چیزا که تو سایتشون نوشتن وجود نداشته .. این مطالب برا اولای به بازار اومدن این اول مارکت نیست..
      هم چنان هم این پیامک های فعال سازی درجریانه اونم بدون رضایت کاربر که خود به خود فعال میشن و حتی زیر پیامک قد نشده که چه طور باید لغو کرد؟؟؟
      حالا شما باید برا مردمی که اعتراض دارن تاسف بخوری یا برا عامل و بانی این مشکل که هرکی هم میخواد باشه…..

    6. حسین جعفرزاده می گوید

      من که یه تبلت بردم ولی تا حالا بهم ندادن چی؟فکر کنم موضوع پیچشه.خدا میدونه که واقعیت چیه.

    7. محمد می گوید

      تو چیزی نمیدونی نگو

    8. SARA می گوید

      پس چرا نمیگی مهران مدیری واسه ۱۰ هزار تومن سر ملت شیره میماله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چون واسه اون میلیون ها ۱۰ هزار تومنه
      روی قبض موبایل، فیش ها، مالیات ها و همه چیز از مردم …برداری میشه.

    9. niaz می گوید

      بله برای ۱۰ هرار تومنه جنابعالی حتما شریک … هستی که اینجوری ریلکس حرف میزنی تو هم بهتره برای خودت متأسف باشی که توهم روشنفکر بودن بهت دست داده

  4. reza می گوید

    من برای دور قبل ثبت نام کردم و تمام شد ولی دوباره برای این ماه سیستم خود بخود دوباره من را ثبت نام کرد و ۱۰ هزار تومان از حسابم کسر گردید،چرا قبلش پیامی نمیدید که مایل به ثبت نام مجدد هستید، من بلافاصله بعد از پیام مبنی بر اختصاص کد قرعه جدید off را فرستادم ولی باعث شده عضویتم غیر فعال شود و پولمم رفت ،این دز.. تو روز روشن است

    1. الهه قاسمی می گوید

      لای////////////ک:(

  5. مسیحا می گوید

    این چه وضعشه چرا خود به خود تمدبد میکنین ثبت نامو؟؟؟ برا چی لغو عضویتو غیرفعال کردین؟ بطور خودکار ۱۰ تومن از شارژم کم شده بدونه اینکه تایید کنم بخدا دیگه من گیج شدم،

  6. A.k می گوید

    من بدون اینکه خودم بخواهم و راضی باشم در مرحله بعد هم شرکت داده شده ام و نوشته هزینه آن در قبض بعدی من خواهد آمد .
    اپراتور هم نباید از همچنین طرح هایی همایت کند و انجام دهد.

  7. ... می گوید

    واقعا براتون متاسفم،،این دیگه نهایت توهینه،مردم چی فرض کردین واقعا ک ،این پولا خوردن نداره ،ایشالا بمونه تو حلقتون

  8. اشناس می گوید

    با سلام لطفا مسئول رسیدگی کنند برای امکان لغو شدن این سرویس پیامکی واقعا غیر منطقیه که امکان لغو نباشد این خودش یک نوع ..زدی محسوب میشود و خیلی نامحسوس کاربران اصلا از این بابت رضایت ندارند و ما به پلیس فتا شکایت کردیم امیدوارم روزی برسه که ..زدی از کشور عزیزمون ریشه کن بشه
    راستی آقای مدیری خسته نباشی هه :)))

  9. فرزاد فتوحی می گوید

    اقا این یه ..دی اشکاره با این …. که اقای مدیری مفرمان واقعا مردومو هالو فرض میکنن خجالت اوره هیچ راهی برا لغو این برنامه چرتم وجود نداره

    1. مهربان می گوید

      این هم یک نوع دز.. مدرن است
      و حکایت شکایت … پیش شاه … بردن

    2. مهربان می گوید

      نظرمردم بی خبر را بررسی کنید هرکی واقعیت رو گفته بود یا دردش اومده بود سانسور کنید
      آفرین…
      آفرین…

  10. ناشناس می گوید

    آقای مهران مدیری من خرداد ماه در قرعه کشی شرکت کردم و دیگر قصد شرکت در تیر ماه را نداشتم خواهشمند است ارزش و حرمت خود را حفظ کنید و دستور فرمایید عضویت من را لغو کنید.

  11. مهربان می گوید

    به خدا راضی نیستیم لغو کنید پولمونو برگردونین

  12. جدید می گوید

    منم قربانی سادگی خودم و اغفال حرفهای مهران مدیری شدم .
    فکر کردم یک بار ده هزار تومان کسر میشه و بعدش تموم میشه ولی الان سه ماهه این حرام خو… محترم دارن از من پول کسر میکنن و کوفت میکنن.من که راضی نیستم ان شاءالله تا ماه دیگه همه دست اندرکاران این برنامه را روی تختهای بیمارستان سرطانیها ببینیم.

  13. رجا می گوید

    ……….. میکنند دیگر انتظاراتی از اینها نیست
    باید به پلیس فتا و فکرکنم اینترنتی میتوان شکایت کرد

  14. رضا می گوید

    این چه وضعیه که درست کردین .امکان لغوسرویس نیست .ماگوشی روشارژمیکنیم بخاطرتماس اضطراری بعدمیگه موجودی شماکافی نیست.که چی برنامه اول مارکت ودورهمی شارژکم کرده بدون اطلاع .مایه غلطی کردیم عددیک وارسال کردیم …

    1. عسل می گوید

      من واسه این ماه تو قرعه کشی شرکت کردم گوشیمو ۱۰تومن شارژکردم فرستادم ازکارت مستقیم استفاده نکردم گوشمم ۱۰تومن نداره یعنی ماه دیگه چیجوری دوباره ۱۰تومن ازحسابم کم میکنه در حالی که از گوشی شارژ کردم یعنی میتونه از حسابم کم کنه؟

  15. رضا می گوید

    سلام کسی میدونه ۳۰۸۰ رو چه جوری باید غیرفعال کرد؟

    1. محمد می گوید

      سلام
      ۳off را به ۳۰۸۰ بفرست

    2. حسین جعفرزاده می گوید

      (*۸۰۰#) رو بگیر

  16. بهار می گوید

    برای لغو ۱off را به ۳۰۸۰ بفرستید
    من فرستادم پیام لغوش اومد

  17. p می گوید

    سلام دوستان باید ۱off را به ۳۰۸۰ ارسال کنید تا پیام لغو سرویس برای شما بیاید.

  18. علی می گوید

    سلام. من تیرماه برای قرعه کشی ثبت نام کردم .ولی دوباره پیام امد که برای مرداد ماه۱۰۰۰۰تومن کم کرد .چکارکنم لغو بشه؟ الان سه روز از این پیام میگذره.چکار کنم لغو بشه؟ ؟اقا اخر .زدیه که بدون اجازه از مشترک پول کم کنن.نمیتونن یک عدد بگذارن که تمایل مشترک ازش سوال کنن…. قرار نیس از دیوار برین بالا.

    1. معصومه مختاری مقدم می گوید

      من میخواهم اشتراک خود را از اول مرکت لغو کنم . قبلن هم اعلام کرده بودم . ولی باز هم مسج امده که ۱۰۰۰۰ تومان کم میشود . لطفا چرا ؟ خواهشمندم پاسخ گو باشید .

      1. مریم می گوید

        منم برای تیر ثبت نام کردم و دوباره برا مرداد پیام اومد که ۱۰ تومن رو قبضم میاد. الان offرا فرستادم و لغو شد اما رو قبضم هنوز هست. آخه با ۹۹۹۰ قبض میان دوره رو چک کردم و دیدم ۱۰ تومن رو قبضم ا.ومده. چکار کنم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟

  19. محمدرضا می گوید

    من واقعا برای آقای مدیری متاسفم . بنده معمولا برنامه تلویزیونی تماشانمی کنم. ولی برنامه های طنز آقای مدیری را دوست دارم و برای اینکه در امر خیر آزادسازی ۱۱۰ زندانی شرکت کنم در قرعه کشی تیرماه شرکت کردم ولی با تاسف برای مردادماه هم از حساب بنده ۱۰۰۰۰ تومان کسر کردند واین در حالی است که بنده تمایل به ادامه شرکت در قرعه کشی راندارم .به نظرم این روش، توهین به شعور ملت است. باید به طور شفاف اطلاع رسانی کنند.امیدوارم قبل از اینکه تمام اعتبارشان را خرج نکردند تغییر رویه دهند.

  20. نسرین طاهری می گوید

    با سلام در قرعه کشی اول مرداد که در برنامه انجام شد و پخش شد شماره تلفن همراهم که در مسابقه شرکت کرده بودم بعنوان برنده جایزه ۵۰ میلیونی اعلام شد ولی تا الان هیچ تمااسی با من گرفته نشده است و در همان برنامه اسامی برندگان بهصورت زیر نویس اعلام شد و شخصی دیگر بعنوان صاحب تلفن همراه بنده معرفی شد من باید کجا مراجعه کنم کسی می دونه

  21. مژگان می گوید

    من دوبارغیرفعالش کردم ولی نزدیک ۲۰۰۰۰تومن ازشارژم کم شده

  22. ashraf می گوید

    سلام من میخوام این سرویس برای من کلا لغو بشه
    پشیمون شدم چکار باید بکنم لطفا راهنمایی بکنید
    برای بار اول دادم خبری نشد
    و برای بار دوم بصورت خودکار اول مارکت پیام داد و ۱۰ هزار تومن از من کم کرده

    یعنی نباید اجازه میگرفت ؟؟؟ لطفا سرویس منو لغو کنید من به همون دیدن برنامه آقای مدیری راضی ام …
    منتظرم لطفا زودتر تا به دفعه سوم کشیده نشده…

    1. حسین جعفرزاده می گوید

      مربع~۸۰۰~ستاره. رو بگیر

  23. محمد می گوید

    ده تومن رو به نیت کمک به زندانی ها دادم اما اینکه دوباره و بدون رضایت پول کم کنن نامردی و .زدیه

  24. سمیرا می گوید

    سلام لطفا نحوه لغو پیامکهای اول مارکت رو برام بفرستید

    1. محمدابراهیم مرادزاده زرگر می گوید

      شماکه اینقدربرای شارژ۹۰هزاری اول مارکت تبلیغ میکنید چراروشن توضیح نمیدهیدچکونه بایداین شارژ رادریافت کنیم.۴بتردرغرعه کشی شرکت کردم ولی ازهدیه شارژ ۹۰هزارتومنی نتونستم استفاده کنم.این نوعی دغل کاریست

  25. m. rad می گوید

    تو روز روشن …. مردم رو برمیدارن
    من به پلیس فتا مراجعه کردم گفتن به ما مربوط نمیشه شما هم الکی دلتون رو خوش نکنید هیچ کاری نمیکنن…
    به شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما زنگ بزنید شاید جلوی این …. گرفته بشه
    اینم شمارش : ۰۲۱۶۴۰۴۰

  26. محمد می گوید

    بابا من شمارم شارژیه – از وقتی ثبت نام کردم همش شارژمو کسر میکنن به قسط قرعه کشی – نا مصب باعث شده تو لج افتادم دیگه شارژ نمی کنم تا بسوزن

  27. زهرا می گوید

    سلام دوستان عزیز برای لغو سرویس باید ۳off را به ۳۰۸۰ بفرستید سرویس لغو میشه اینقدر آقای مدیری بنده خدا رو فحش ندید اگر هم مشکلی باشه از اطلاع رسانی اول مارکت هست

  28. فرزاد می گوید

    من عدد ۷ رو فرستادم و نتیجه نداشت
    تماس گرفتم با ۹۹۹۰ یعنی اپراتور همراه اول
    بعد ۰ رو گرفتم
    اپراتورگفت شما باید اونو لغو میکردین
    اینها سرویس ارزش افزوده هستن
    اگه لغو نشن هر ماه کم میشه
    گفتن بهشون
    اپراتور کنسلش کرد تا دیگه کم نشه

  29. فرزاد می گوید

    اول مارکت سرویس افزوده است
    همراه اول گفت برایه غیر فعال کردنش
    یه پیام خالی به ۸۰۸۵
    ارسال و کلمه off ِرو به همون سر شماره ارسال کنید

    1. Miss f می گوید

      درووود فراوان برشما دوست گرامی؛با ارسال پیام خالی به ۸۰۸۵ و دریافت کدی از همین سامانه اول مارکت غیرفعال شد؛سپاس از شما

    2. سجاد می گوید

      ممنونم دوست عزیز. پیامک خالی به ۸۰۸۵ کا آمد هست برای لغو.

  30. اميرحسين شيدايي می گوید

    سلام ،آقای مدیری من میخواهم سرویس اول مارکتم رو لغو کنم لطفأ رسیدگی کنید من در مرحله اول می خواستم یک بار شانسم رو امتحان کنم نه در هر دوره بدون اطلاع مبلغی از حسابم کسر شود شما وجهیه خوبی در بین مردم دارین خرابش نکنین.پیگیری سریع .

  31. محسن می گوید

    …..بقران هزار تومن برا یه ادم ملیونا ارزش داره.اگه فقیر بودن درک میکردن.اخه چرا نگفتن دوباره تمایل دارید شرکت کنید.همینجورسرازخود که کم بشه بخدا…..متاسفم اول برا خودم بعد برا مردمو مملکتم………..

  32. نازنین می گوید

    همراه اول مال س… هستش، مهران مدیری فقط یه مجریه که وسیله قرارگرفته به شخصیت هنرمندنبایدتوهین کرد مقصرهمراه اوله!!!!!

  33. مجيد نوروزي می گوید

    سلام لطفا جواب روشن بدید ایا کسی که با خط ثابت در برنامه اول مارکت شرکت کرده و ۱۰۰۰۰تومان به قبض تیر ماه اضافه شده ایا برای مرداد ماه هم به صورت خودکار ۱۰۰۰۰تومان به قبض ما اضافه میشه؟لطفا جواب بدید

  34. شاکری می گوید

    سلام امروز بعد اینکه پیامک شرکت در قرعه کشی اول مارکت را دریافت کردم در حالی که اصلا این ماه هیچ پیامکی ارسال نکرده بودم برا لغوش عدد ۷را به ۳۰۸۰ارسال کردم اینو خوب میتونن بفرسن امکان لغو وجود ندارد از اپراتور همراه اول هم گله مندم که در اینکار سخیف با این برنامه همکاری کرده .
    لطفا نسبت به لغو این پیامک اقدام فرمایید.

  35. اسفند می گوید

    با ارسال ۳off به ۳۰۷۰۳ یا ۳۰۸۰ سرویس اتوشارژ ماهانه شما لغو خواهد شد.

    به لینک زیر هم می‌توانید مراجعه کنید،

    https://www.avvalmarket.ir/frontpage/FAQ

    1. محسن می گوید

      حتما وارد این لینک بشید .درست راهنمایی کرده

  36. عباسعلی حیدری می گوید

    دوستان چگونه میتونم این … تو روز روشن همراه اول با همکاری شبکه سه رو غیر فعال کنم؟
    لطفا راهنمایی کنید، کلمه off تنها؟

  37. محسن می گوید

    باسلام.چه طور میشه سرویس این ماه رو غیر فعال کرد اصلا این یعنی چه که بدون اینکه از مخاطب سوال کنن سرویس رو فعال میکنن واقعا که ..دی آشکاره.آیا میشه سرویس این ماه رو که پیام رو خود اول مارکت فعال کرده و۱۰۰۰۰تومان رو بازگشت داد.متشکر از دوستان اگه جواب بدین.ممنون

  38. مجتبی می گوید

    خواهش میکنم نحوه لغو رو بگید هر کار میکنم لغو نمیشه هر ماه داره از حسابم کم میشه اونم بصورت خودکار این دز.. نیست ؟ من فقط یکبار شرکت کردم

  39. حسن می گوید

    این هم یه جور …. در روز روشن چرا از خلق الله به هر نحوی پول کسر میگردد آقا من نمی خواهم عضو باشم از پیش خود چرا وجه را از حساب بنده کسر می کنید باید به کجا مراجعه شود؟؟؟!

  40. مصی می گوید

    من پیغام دادم . لطفن اول مارک را لغو کنید . جوابی نگرفتم . یک بازنشسته هستم .اگر قرار باشد هر ماه از حساب من ۱۰۰۰۰تومان کم شود . واقعن متاسفم . یعنی ….

  41. مجید قلیزاده می گوید

    سلام
    بهتره بجای جوایزی ک دارین
    وامهای قرض الحسنه با بانکها قرارداد ببندید جایگزین جوایز کنید که به درد مردم بخوره گرهی از مشکلات حل بشه
    هم به نفع شماست هم به نفع مردم
    قسطهارو خود برنده میده
    واس شما هم بهترین تبلیغ میشه
    این روزا دیگه مردم باور نمیکنن که جوایزی که میدین حقیقت داره
    امیدوارم عملی بشه
    خسته نباشید

  42. مروتعلی بهروزی از شهرستان میانه می گوید

    البته این تنها درمورد دورهمی نیست درسریال آمین هم این اتفاق افتاد و پس از چندین ده سوال پیامکی قید شده در پانویس سریال وجواب های آن از طرف ما تماشاگران هنوز که هنوز است نه ازطریق شبکه نمایش دهنده سریال و نه از برگزارکنندگان آن هیچگونه خبری از برگزاری مسابقه به مردم داده نشده و هنوز که هنوز است انگار این سریال و مسابقه پیامکی آن ازصفحه خاطرات مسئولین شبکه صدا و سیما حذف شده است دورهمی هم مثل سریال آمین

  43. فرزاد می گوید

    از مهران مدیری و اول مارکت …تر دیگه ندیده بودیم. چرا بدون اجازه تمدید میکنید. ما یه غلطی کردیم یکبار پیامک دادیم. حالا هر ماه ١٠ هزار تومن میاد رو قبضمون. .. تو روز روشن…

  44. ندا می گوید

    دوستان با ۹۹۹۰ تماس بگیرید و وقتی گزینه ها اعلام شد ۰ رو وارد کنید و ب اوپراتور ک وصل شدید مشکل رو بگید
    براتون لغو میکنن

  45. ندا می گوید

    سرویس اول مارکت در صورتی که با ارسال ۳off به سامانه ۳۰۸۰ یا ۳۰۷۰۳ لغو نگردد بصورت خودکار برای ماه جدید فعال خواهد شد و مجددا ۱۰ هزار تومان کسر می شود و کد قرعه کشی و اعتبار ۹۰ هزار تومانی به مشترک تعلق می گیرد.

  46. سعید می گوید

    خدا کنه کوفتشون بشه
    بخدا من یه بار همش اس دادم که طی دو مرحله و به مبلغ ۲۰۰۰۰۰ریال ازم کاسته شد
    واقعا متاسفم برای آقای مدیری و اول مارکت
    خواهش میکنم مراجع ذیصلاح رسیدگی کنند خدایی دیگه جرات نمیکنم خطم رو بیشتر از ده هزار تومن شارج کنم و مدادم زیر ده هزارتومن شارج دارم.

  47. T.b می گوید

    سلام
    والا ما یه غلطی کردیم یه بار شرکت کردیم
    بعدش مراحل لغو رو انجام دادم اما هنوز داره هر ماه ۱۰تومان به قبضم اضافه میشه
    تو این کشور همه جور … دیدیم جز رسانه ایی
    واقعا متاسفم برای اقای مدیری

    1. الهام می گوید

      سلام
      منم مال باخته ام ولی ۳off رو به سی هشتاد ارسال کنید

  48. پرویز می گوید

    آقای مهران مدیری اینگونه پولدار شدن با سئو استفاده کردن از بی اطلاعی مردم نه تنها حرام بلکه لایغ ناسزا هم هستند

  49. پرویز می گوید

    با سلام دوستان عدد ۳offرابه سامانه ۳۰۸۰ بفرستید انجام میشه الان من انجام دادم

  50. منصور می گوید

    آقا غلط کردم نخواستم خدا ازت نگذرد مهران مدیری این دفعه گول جک و خنده شما را خوردم هر ماه داره ازم کم میشه آقا نخواسسسستمممم

  51. محمد می گوید

    سلام قبلا بلیط بخت آزمایی ازپول مردم جایزه میداد بقیه میرفت برای زندانیان وفقرا (ظاهرا )اما الان تو این برنامه اگر ۲میلیارد مردم پول بدهند کمتراز۱میلیاردجایزه میدهند بقیه کجامیرود متاسفم برای مهران مدیری که تبلیغات این …برداری رابه عهده گرفته

  52. یلا می گوید

    من چندبار لغو زدم اما هنوز هم داره ازم شارژ کم میکنه اینا دیگه کین، فک کنم باید برم شکایت کنم

  53. نیما می گوید

    برید تو برنامه اول مارکت تراکنشهای مالی را پیدا کنید بعد ببینید داره هزینه کم میکنه از حسابتون مال من که روزی ۴۰۰ زده لطفا چک کنید ببینید مال شما چجوریه اطلاع رسانی کنید ببینم مال من اینجوریه یا حسابهای شما هم همینجوریه..

  54. *** می گوید

    با سلام،
    پیامک اول مارکت تیر امسال به گوشی من که اندروید هم نمی باشد ارسال گردید و به طور خود به خود فعال شد با تلاش بسیار و ارسال کد نوشته شده جهت لغو پیامک این کد تا امروز که دومین پیام اول مارکت برای مرداد ماه را دریافت کردم ، گویا عمل نکرده و مبلغ ۱۰۰۰۰ تومن در قبض تیر ماه من اعمال شده است… خوشبختانه ۳off را در کمال ناامیدی فرستادم و پیامک لغو این سرویس را دریافت کردم…. لازم به ذکر است که در تیر ماه حتی بنده پیامک تایید دوم که در سوالات نوشته شده بود تایید ننمودم …
    اما سوال بنده این است
    ۱٫ چرا در متن پیام های ارسالی نحوه لغو را ذکر نمکنید
    ۲٫ من به ندرت از تلفن همراه استفاده میکنم و مبلغ قبض هر دوره من با احتساب آبونمان ۲۰۰۰ تومان و به ندرت ۳۰۰۰ تومان میشود در حالیکه این بار مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان در قبض من ثبت شده، به طوری که به نان شب هم محتاجم.آیا این واقعا انصاف است که با کسانی که اقشار ضعیف این جامعه هستند چنین رفتاری شود ؟؟؟ ما که به اندازه خودمان بیچارگی داریم باز هم باید…..
    ۳٫ آیا با لغو این پیامک هزینه آن در قبض مرداد ماه اینجانب اعمال میشود؟؟؟

    لطفا جواب بدهید

  55. F.gh می گوید

    با سلام،من خرداد ماه در قرعه کشی اول مارکت شرکت کردم.ودیگر تمایلی به شرکت در دوره های دیگر راندارم و چند بار لغو اول مارکت را زدم ولی من هر بارهمراهم راشارژ میکنم شارژ آن قسطی کم میشود.و این یک جرم است .من نمیدانم چگونه از شراول مارکت راحت شوم شما کمک کنید

    1. میلاد می گوید

      مهران مدیری این پولا از … حرومتره مطمئن باش بچه هات پس خواهند داد…

  56. امین می گوید

    واقعا برا خودمون متاسفم که اینقدر هرروز گول این آدما رو میخوریم اینا کجا خبر از دل آدما دارن بعد میگن ماهواره بده

  57. احسان می گوید

    الان رفت تو چهار ماه که قرار شده بود اول مارکت پول کسایی رو که به خاطر اشتباه برنامه دورهمی ۱۰تومن ازشون کم شده بود رو عودت بدهند. تازه بعد از ده بار تماس با دفترشون منشیاشون میگن به مام نگفتن کی قراره عودت بدن!!!جالب اینه آقای مدیری ادعای فرهنگ سازیشون میشه تو برنامشون ولی یه شرکت …بردارو داره حمایت مکنه.
    جالبتر از همه اینه که اول بدهی خودشونو که گردنشونه نمیدن میرن زندانی آزاد میکنند با پول مردم؛ این اسمش خیر خواهی نیست ریاکاریه واقعا متاسفم واسه اول مارکت و برنامه دورهمی و آقای مدیری…

  58. ناشناس می گوید

    …. مهران مدیری و برنامش واقعا …. من بسته رو گرفتم بعد برای فعالسازیش یه کدبرام میاد ولی تو برنامه هیچ جا طراحی نشده برای زدن کدو خرید واقعا همش دروغ بود کسی نمیتونه راهنمایی کنه ممنون

    1. حسن می گوید

      سلام من هم با فرستادن offلغو کردم

  59. نیلوفر می گوید

    سلام. لامصب لغو نمیشه. من تا حالا چند بار فرستادم پیام off رو ،برام میاد که لغو شده اما سر ماه باز پیام میاد که تو قرعه کشی به حساب شما منظور گردید.حالا مال من که اعتباریه من دیگه شارژ نکردم ومیخام بسوزنمش و برم یه ده تومن بدم یه خط جدید بگیرم ،اما اینا که دایمی دارن واقعا ناحقیه.خدا ازشون نگذره.

  60. زهرا می گوید

    خدا لعنتشون کنه ما یه غلطی کردیم یه بار شرکت کردیم الان قبضم چهل هزار تومن اومده هرماه خودشون دارن تمدید می کنن تو رو خدا بگید چیکار کنیم … تو روز روشن ??

  61. سپیده می گوید

    تو را خدا یکی کمک کنه از شر اول مارکت خلاص شم چطور لغو کنم که سر ماه تمدید نشه؟ هرکار میکنم دوباره تمدید میشه . باید برم خطمو عوض کنم .این …یه اطلاعات کافی نمیدن که . به خدا من راضی نیستم کوفتشون بشه از گلوشون پایین نره

  62. سلام می گوید

    سلام . به نظر من بیاین همه به پلیس فتا شکایت کنیم . من که شکایت کردم . خدا هم ازشون نگذره

  63. مرتضی می گوید

    من ندارم هرماه ۱۰هزارتومان پرتاخت کنم باید به کجا شکایت کنم

  64. ستاره می گوید

    واقعا اول برای خودم متاسفم و بعد برای آقای مدیری که تبلیغ یک …. رو داره می کنه .حالا فهمیدم چرا آقای مدیری توی شبکه های اجتماعی نیست ،چون خودش میدونه مردم چقدر بدو بیراه بهش میگن.

  65. من می گوید

    شمایی ک میای حرف این ملتو میگی غلطه حرفم باشماس, مهم این نیس ک ده تومن یا خیلی تومن مهم اینه ک این آدما اعتماد کردن, مهم اینه ک این دولت نمیتونه جلو کسایی رو بگیره ک دارن از جیب ملت میخورن, مهم اینه ک اینا مردم رو … و احمق فرض کردن انگار پولتو از جیبت …. و فرار میکنن, واین تقصیر ملت ماست ک واس هیچی اعتراض نمیکنن ایناهم پرررو میشن

  66. ساسان می گوید

    سلام آقای مدیری آقاست آقا نووش جوونش , اصن حقتونه , میخواستین نفرستین , خودتونو نکوشین واسه ده هزار تومن بدبختا

  67. الهه می گوید

    د… علنی همینه من یه بار سادگی کردم .هرماه ازم … میشه …. .اون دنیا جواب چند نفرو میخوای بدی ….

  68. شاکی می گوید

    الهی که هزینه دواودرمون خودتون وعزیزانتون بشه…

    این وجوهی که بدون دلیل روی قبض ملت مرتبا هرماه تمدید میشه به چه مناسبتیه!!!
    تو جیب گشاد کی میره؟؟؟؟؟؟؟
    پشت این طرح کی کیسه دوخته؟؟؟؟؟؟؟//
    همراه اول نهاددولتیه یا خصوصی؟؟؟؟!!!!!!!!
    فرض ملت یه بار حماقت کرده عدد ۱ رو به سامانه …هبرداری شما فرستاده هیچی هم عایدش نشده
    چرا فرصت طلبی میکنید و هرماه … میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    این مملکت پلیس فتا نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یعنی کسی نیست جلوی این … بازار و بگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    وجوهی که به زور ازمردم گرفتید برگردونید….$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    واگذارتون میکنیم به امام زمان …

  69. علیرضا می گوید

    وااااااااااای
    دوباره ده هزار تومن کم شده!!!!!
    عجب جنگلی شده!
    فکر نمیکنم تاریخ ایران چنین دوره ای رو به خاطر داشته باشه!
    …برداری در سطح ملی و البته سازمان یافته

  70. majdi می گوید

    چرا دوباره تمدید میشه؟من فقط یه بار به ٣٠٨٠ اس ام اس زدم و دَه تومن کم شد.دوباره چند هفته بعد دیدم از شارژم داره کم میشه

  71. افسانه می گوید

    با سلام ؛ من کلمه off رو به ۳۰۷۰۳ فرستادم و تائید کرد که عضویتم لغو شده . ۲ ماه گذشته ولی همچنان داره ۱۰ هزار تومن رو قبضم میاد . ماه قبل گفتم حتما دیر لغو کردم ولی این ماه هم دوباره ۱۰ تومن رو قبضم اومده . بی انصافیه دیگه من که لغو زدم کد قرعه کشی نمیگیرم چرا ازم پول کسر میشه آخه ؟ نمیدونم چیکار کنم ؟ میشه راهنمایی کنید ؟

  72. لیلی می گوید

    من مرداد ثبت نام کردم اما هر ماه مجدد برام فعال شده. واین نهایت ….من مدیری را خیلی دوست داشتم اما حالا واقعا از چشمم افتاده

  73. لیلی می گوید

    مارو باش به عشق برنده شدن و یک شب پولدار شدن چه هزینه هایی باید پرداخت کنیم.کشورهای خارجی یک مبلغ کم پرداخت می کنی و یک بلیط شانس می گیری .هر کس هم برنده بشه تمام پول به یک نفر داده میشه.اما قرعه کشی های ایران چند برابر پولی که جایزه میدن تو جیب افراد سودجو میره.البته اگه قرعه کشی ها واقعی باشند .اگر نباشند که دیگه هیچی به هیچی

  74. مجتبی می گوید

    سلام
    من نمیخوام با چه زبونی بگم؟هی پیامک میاد به صورت اقساطی از حساب شما کسر می گردد.عجب شیرتوشیری شده…….تو روز روشن

  75. امیر می گوید

    با سلام .در خصوص برگزاری قرعه کشی مهر و آبان ۹۵اول مارکت این … از خدا بی خبر آذر ماه را هم به آن اضافه نموده در صورتی که قرار بود قرعه کشی مهر و آبان شامل ۱۰دستگاه سانتافه و ۲۰۰۰مودم برگزار شود.حال آنکه شاهد چیز دیگری هستیم.واقعا برای اول مارکت و اپراتور بزرگی چون همراه اول متاسفم…

  76. سياوش می گوید

    سلام
    مسئولین محترم
    بنده چندین ماه است که مد قرعه کشی رو دریافت نمیکنم
    و تمام مبالغ فوق(١٠،٠٠٠) تومان به حساب این جانب امده
    و الان با ثبت نام مجدد کد قرعه کشی دوم برام اومده
    لطف کنید رسیدگی کنید

  77. oo می گوید

    دوستان به این شماره پیامک بزنین :۹۸۳۰۸۰
    (۳off)

  78. فریبا شیرزادی می گوید

    من در قرعه کشی فروردین ماه برنده گوشی هوشمند شدم از دور همی تماس گرفتن ادرس هم گرفتن اما خبری نشد چند بار پیام گذاشتم دوباره زنگ زدن ادرس گرفتن ولی بازم خبری نشد نمیدونم چی بگم لطفا رسیدگی کنین.

  79. مهدی از ارومیه می گوید

    منم قربانی این …برداری همراه اول و اول مارکت هستم. من آذر ماه یک بار ثبت نام کردم ولی ۴۰ هزار تومنتو فیش پایان دوره اومده و برنامه مزخرف اول مارکت ۴۰۰ هزار بهم شارژ داده. حالا شکایتم رو به کجا ببرم؟

  80. parisa می گوید

    واقعا متاسفم واسه مردم ایران که توی همچین مملکت بی قانونی ذارند زندگی می کنند، … توو روز روشن با اعلام در یه برنامه تلویزونی با همدستی سازنده این برنامه … می کنند … برداری می کنند صدای اعتراض مردم هم به هیچ جایی نمیرسه، آقای مهران مدیری واقعا متاسفم واست تو یه … که با دلقک بازی سر مردم ساده لوحو گرم کردی و از دارا و ندار می …، واست متاسفم اینو بدون تو یه شخصیت خیلی منفوری توی ذهن خیلی از مردم ایران به … ادامه بده کسی نیست جلتو بگیره

  81. parisa می گوید

    دوستان کسانی که هنوز مبلغ ۱۰۰۰۰ تومن ماهانه روی قبضشون میاد حتما به مخابرات مراجعه کنند این مبلغ تحت عنوان خدمات مبتنی بر محتوا روی قبض هست و مخابرات واستون به طور کامل لغو می کنه

  82. حسن می گوید

    جایزه کجا بود من که ندیدم ونشنیدم به کسی تا حالا جایزه داده باشن بعدشم قرعه کشی سانتافه سه ماهه عقب انداختن همینجوری هی ده هزار تومان کم کنند خدا به داد مردم برسه

  83. فرزاد می گوید

    نحوه غیرفعالسازی سرویس ها: برای غیرفعال سازی هر یک از سرویس های فعال خود، کافی ست کد غیرفعالسازی فارسی و یا لاتین آن سرویس (ترکیب کد معرفه فارسی سرویس با کلمه خاموش و یا کد معرفه لاتین سرویس با کلمه OFF) را برای شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس ارسال کنید. راه ساده تر غیرفعالسازی، ارسال یکی از عبارات “OFF” و یا “خاموش” به شماره کوتاهی است که سرویس از آن دریافت می شود. به طور مثال با ارسال کد غیرفعالسازی ام بی ای خاموش(کد غیرفعالسازی فارسی) و یا MBA off (کد غیرفعالسازی لاتین)به سرشماره ۲۰۳۰ میتوانید عضویت سرویس مدیریت موفق را لغو نمایید در صورت بروز هرگونه خطایی در فعالسازی و یا غیرفعالسازی سرویس ها می توانید از طریق تلفن های دائمی و اعتباری همراه اول با شماره ۹۹۹۰ (بصورت رایگان) و با سایر خطوط با شماره ۹۱۲۹۹۹۰ تماس بگیرید.

  84. ال می گوید

    چند بار این پول لعنتی رو کم می کنید اخه؟؟؟ واقعا …یه من که راضی نیستم الان هم دی ماه نه خرداد ماه که من پیامک بزنم پولم رو برگردونن!!! من اصلا یادم نیست که همچین پیامکی زده باشم …

  85. m.j.m. می گوید

    من اول مادکت رو لغو کردم ایا داخل قرعه کشی هستمیا نه اگر نیستم چرا پولم بر نمیگرده اگر هستم چگونه اپیکیشن دانلود کنم

  86. ففففف می گوید

    این اپلیکیشن مسخره تون چرا غیرفعالسازی نداره؟؟؟؟؟یعنی چی واقعا؟من اصلا موافقت نکردم که شارژ کم کنید ازم… به چه قیمتی یا نارضایتی ما برای خودتون نون و آب بدست میارید؟شرم آوره…حداقل غیرفعالسازی بذارید لامصبا

  87. amir می گوید

    ….
    هم مهران مدیری هم تمام کسایی که این اول مارکتو تبلیغ میکنن …
    پول مردمو به صورت نامحسوس …

  88. M می گوید

    اقا بیایین زنگ بزنیم پلیس فتا

  89. ارتا می گوید

    جالبش اینه برای من قسطی برداشته و الان بعد ۸ ماه قسط تمام شده ولی بازم ازم هر چند روز یکبار ۴۰۰ تومن کم می کنه اینو چی می گید.نکنه ماشین ها و همه خرج مخارج تون رو با این حقه می خواید در بیارید

  90. جلیل می گوید

    با سلام
    الان دو هفته است از شارژ تلفن همراه من مبلغ در حدود ۶۰۰۰ هزار تومان از طریق اول مارکت کسر شده.این موضوع بدون هماهنگی و یا اعلام اینجانب بوده.کلیه سرویسها را لغو کردم و کدهای ۱offو ۳off هم ارسال کردم ولی متاسفانه هیچ نتیجه ای نداشته.در صورت ممکن راهنمایی بفرمائید.

  91. فیروزه می گوید

    سلام. این چه وضعشه!!!!!! عدد ۷ رو برای لغو ارسال کردم پیامک اومده ۱۰۰۰۰ هزار تومان به حساب شما منظور خواهد شد!!!! چه وضعشه؟؟؟ منکه راضی نیستم. چرا کسی رسیدگی نمی کنه؟؟؟؟؟؟

  92. فیروزه می گوید

    ۱۰۰۰۰ تومان قبلی کم شد پیامک اومد تا آخر ماه امکان خرید ۹۰۰۰۰ تومنی هست. پس چرا نمیشه خرید کرد؟؟؟؟ معلوم هست چه خبره!!!!!

  93. آدم می گوید

    … کثیف بی … که معلوم نی که چی وکی هستین به هرحال شما هم خواهید مرد واونجا دیگه نمیتونی خودتو قایم کنی اگه سیستم مشکل داره نباید اجرا بشه نه اینکه فقط عضو بشی ودیگه نتونی ازش خارج شی منظورم اول مارکت هس

  94. بهزاد می گوید

    فقط فقط … برداری
    اگه راست میگید که …برداری نیست پس چرا امکان لغو نداره!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  95. سیامک می گوید

    سلام فقط میخواستم بگم واقعأمملکت آنطوری شده که با داشتن این همه معترض ناراضی بازم اجازه … برداری به چنین کسانی که خودامین مردم کرده رامیده فقط۲۰هزاراز۲سیمکارت من کسر کرده بدون کد و۹۰هزارتومن جایزه والسلام علی

  96. majid می گوید

    چرا هرچه سعی میکنیم واسه خریدوارد اول مارکت بشیم ارتباط باسرور قطع

  97. علیرضا کافی هرناشکی می گوید

    درود من هرماه ثبت نام میکنم ولی چیزی خرید نمیکنم چون گوشیم قدیمیه اینترنت نداره آیا تویه قرعه کشی شرکت داده میشم ممنون اگر پاسخم را بدید

  98. حمید می گوید

    دوستانی که به اول مارکت پیام دادن برن برنامه ی اندوروید ۶ برای هواوی رو دانلود کنن
    لینک دانلودش:
    https://goo.gl/D9Z0EF

  99. عليرضا كافي هرناشكي می گوید

    من هرماه پیام می فرستم ولی چیزی خرید نمی کنم چون گوشی من قدیمیست امکان خرید ندارد آیا درقرعه کشی شرکت داده میشم ممنون اگر جوابم بدید

  100. محمد می گوید

    سلام الان ۳ ماهه چهل هزار تومان از من کسر میشه .برنامه اول مارکت اصلا تموم شده ولی باز پیامش میاد خدا لعنتشون کنه . …برداری یعنی همین