جنازه ای دیگر در پارک سوهانک / قتل یا خودکشی؟

0

مرگ مشکوک مرد جوان پشت فرمان پراید در پارک سوهانک تهران

پیدا شدن جسد خون آلود پسر جوانی پشت فرمان خودرویش در پارک سوهانک تهران پلیس را در برابر معمای پیچیده ای قرار داد کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مامور شدند تا راز مرگ مرد جوان را فاش کنند.

 به گزارش خبرنگار مهر ساعت ۱۳ ظهر پنج شنبه گذشته ماموران پلیس هنگام گشت زنی در محدوده پارک سوهانک  با صحنه وحشتناکی روبرو شده و بلافاصله مراتب را به اطلاع بازپرس کشیک قتل پایتخت رساندند.

 با اعلام خبر کشف جسد مردی جوانی که به طرز مشکوکی پشت فرمان خودروی سواری پراید سفید رنگ کشف شده بود بلافاصله بازپرس مدیر روستا از دادسرای جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم در محل حادثه حاضر شدند.

بررسی های اولیه ماموران حاضر در محل کشف جسد نشان می داد پسری پشت فرمان ماشین پرایدش نشسته و روی گردنش آثار خونریزی شدید وجود دارد اما درهای ماشین از داخل قفل بوده و سوئیچ نیز سر جایش قرار دارد.

با دستور بازپرس ماموران درهای ماشین را باز کردند و در بررسی های تخصصی یک کاتر خون آلود را در صندلی عقب ماشین پیدا کردند و روی گردن قربانی ناشناس جای دو بریدگی را به دست آوردند که نشان می داد با خونریزی شدید وی به کام مرگ فرو رفته است.

در صحنه حادثه هیچ آثار دفاعی در جسد به دست نیامد و از سوی دیگر هیچ نشانه ای از تقلا برای نجات نیز روی جسد نبود و همین گره کوری را پیش روی ماموران قرار داد.

در حالیکه شناسایی صاحب جسد با مشخصات خودرویش در دستور کار قرار گرفته بود زنی با مراجعه به پلیس ادعا کرد پسرش با خارج شدن از محل کارش گمشده و اثری از وی در دست نیست.

همین کافی بود که خانواده قربانی جنایت شناسایی شوند اما هیچ سرنخی از وقوع جنایت به دست نیامد و با توجه به صحنه حادثه در قویترین فرضیه خودکشی پسر جوان مدنظر قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی همچنین نشان می داد پسر جوان همان روز از محل کارش که شرکتی خصوصی بود اخراج شده است که همین سرنخ فرضیه خودکشی مرد جوان را قوت می بخشید.

به دستور بازپرس مدیر روستا جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره پیدا کردن راز مرگ مرد جوان بر عهده کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ