نتیجه بازی والیبال ایران و کانادا ،انتخابی المپیک +گزارش تصویری

0

تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا به پیروزی رسید. از سری مسابقات والیبال مقدماتی المپیک و از ساعت ۵:۴۰ صبح یک شنبه تیم های ایران و کانادا مقابل یکدیگر قرار گرفتند دیداری که در نهایت با پیروزی تیم ایران به پایان رسید.

نتایج والیبال ایران اخبار والیبال
تیم ملی والیبال ایران در این بازی نمایش قابل ستایشی داشت و در حالی که ازتیم قدرتی کانادا دو ست اول را شکست خورده بود ۳ ست نهایی را گرفت و برنده این دیدار شد. شاگردان لوزانو به پیروزی به دست آمده ۵ امتیازی شدند و در صدر منتظر بازیهای دیگر امروز هستند. مسابقات مقدماتی المپیک فردا برگزار نمی شود و پس فردا ایران و فرانسه از ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه مقابل یکدیگر قرارخواهندگرفت.
شاگردان لوزانو در این دیدار باید برای رتبه سوم گروه می جنگدیدند آنها که با پیروزی مقابل استرالیا تا حدی تکلیف خود را برابر آسیایی ها و بهترین تیم آسیایی مشخص کرده بودند مقابل کانادا به پیروزی فکر می کردند.
نتایج والیبال ایران اخبار والیبال
تیمی که پس از فرانسه و لهستان سومین تیم پرقدرت مسابقات به حساب می آید. با این پیش زمینه ست اول را ایران بسیار خوب آغاز کرد.
نتایج والیبال ایران اخبار والیبال
ست اول ۲۹-۲۷ کانادا
شاگردان لوزانو در این ست نفس گیر امتیاز به امتیاز با کانادا پیش رفتند و در امتیازهایی بالاتر و پایین تر قرار گرفتند. در نهایت تکلیف ست در امتیاز ۲۵ مشخص نشد و بازی نزدیک دو تیم کار را به رالی بالای ۲۵ رساند. نبرد پابه پای بازیکنان ایران و کانادا در نهایت ۲۹-۲۷ به نفع تیم کانادا به پایان رسید و ایران شکست خورد.
نتایج والیبال ایران اخبار والیبال
ست دوم ۲۵-۲۰ کانادا
ست دوم ست ایران نبود. بازیکنان تیم ملی نه از نظرشرایط روحی در وضعیت خوبی بودند ونه از نظر شرایط بدنی. تیم قدرتی کانادا اما آماده و سرحال این ست را شروع کرد و تا پایان خودش را بالا نگه داشت. تیم ایران از گذشته هم در مقابل تیم هایی با قدرت بدنی بالا مشکل داشت و در ست دوم بیش از همه چیز بدنهای تحلیل رفته بازیکنان ایران به چشم می آمد. ایران این ست رابا فاصله ۵ امتیاز از دست داد.
نتایج والیبال ایران اخبار والیبال
ست سوم ۲۵-۱۹ ایران
در ست سوم افت بدنی بازیکنان کانادا ناشی ازتلاش برای پیروزی در دوست روی کیفیت آنهاتاثیر گذاشت. بازیکنان ایران اما بدن هایشان بهتر جواب می داد و البته از شرایط روحی خوبی هم برخورداربودند.شاگردان لوزانو این ست را کلا با فاصله آغاز کردند و در نیمه های ست فاصله شان رابیشتر هم کردند. پیروزی ۲۵-۱۹ شاگردان لوزانو نسبت به ست قبل نشان دهنده کیفیت برتر تیم ایران بود.
نتایج والیبال ایران اخبار والیبال
ست چهارم ۲۵-۲۱ ایران
به نظر می رسید که کانادا برای پیروزی در این ست تلاش بیشتری داشته باشد اما کیفیت بالای بازیکنان تیم ملی به کمک شان آمد. برخلاف دوست اول بازیکنان ایران در سرویس ها موفق بودند و همین مساله سبب شد که در ست چهارم برخلاف انتظار این ایران باشد که پیش می افتد و البته فاصله می گیرد. فاصله امتیاز ایران و کانادا در وقت هایی از بازی حتی به ۴ هم رسید اما در نهایت ایران با اختلاف لازم پیروز شد.
نتایج والیبال ایران اخبار والیبال
ست پنجم ۱۶-۱۴ ایران
سرویس های پرشی موجی عادل غلامی شروع بسیار خوبی برای ست پنجم بود. او که دومین نفر خط سرویس بود. موفق شد فاصله دوپ وینت ایجاد کند و مربی کانادا مجبور شد تایم اوت بگیرد. شرایط روحی بازیکنان ایران پس ازاین امتیاز برای پیروزی بسیار خوب بود.ایران با فاصله دو امتیاز تا امتیاز ۶ پیش رفت و بعد این موسوی بود که با سرویس قدرتی اش فاصله را به ۳ امتیاز رساند.
در فاصله ۳ سرویس اما در امتیاز ۸ کانادایی ها به ایران رسیدند و البته پیش افتادند. فرهاد قائمی هم دوسرویس بعد با یک ضربه قدرتی ایران دوباره پیش انداخت تا نتیجه ۱۰-۹ به نفع ایران شود. سرویس خوب مهدوی در آستانه امتیاز نهایی ایران را دو امتیاز پیش انداخت و نتیجه ۱۳-۱۱ شد.
 یعنی ایران و کانادا یکی یکی هر دو امتیاز بگیرند تا ایران برنده شود.اما در مقابل سرویس های مهدوی سرویس امیتاز آور کانادا بازی را ۱۳-۱۳ کرد. لوازنو درخواست وقت استراحت داد تا بازی را کنترل کند. بازی در این ست ۱۴-۱۴ شدو مانند ست اول امتیاز از حد استاندارد به رالی کشیده شد.اما ایران در نهایت با امتیاز ۱۶-۱۴ به پیروزی رسید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ