سخنرانی سکینه الماسی در مجلس سوژه شد +عکس

12

سکینه الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه، سخنانش را با جمله «به نام خداوند رنگین کمان» شروع کرد.

سوابق نمایندگان مجلس سوابق سکینه الماسی خداوند رنگین کمان بیوگرافی سکینه الماسی

برخی رسانه‌ها با انتشار این عکس گفتند علی لاریجانی بعد از شنیدن این شعر نتوانست جلوی خنده‌اش را بگیرد! در ذیل شروع نطق خانم نماینده سکینه الماسی را ببینید.

شعر «خداوند رنگین‌کمان» از محمود پوروهاب، در کتاب فارسی سوم دبستان چاپ شده است. شعری که سکینه الماسی نطق امروزش در مجلس را با آن شروع کرد.

سوابق نمایندگان مجلس سوابق سکینه الماسی خداوند رنگین کمان بیوگرافی سکینه الماسی

سوابق نمایندگان مجلس سوابق سکینه الماسی خداوند رنگین کمان بیوگرافی سکینه الماسی

سکینه الماسی (متولد ۱۳۵۷، روستای علی‌آباد – جم) نماینده اعتدالگرای دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ کنگان، دیر، جم و عسلویه در جنوب استان بوشهر است. وی در حوزه انتخابیه خود به بانوی اعتدال مشهور گردیده و اولین بانوی نماینده از این حوزه، دومین بانوی نماینده از استان بوشهر و یکی از جمله ۱۰ بانوی شهرستانی (۱۸ بانوی از کل کشور) راه یافته به مجلس دهم است.

سکینه الماسی نامزد حزب اعتدال و توسعه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.

سکینه الماسی در انتخابات دوره نهم، دوم شد و در آن دوره، رقیب موسی احمدی (نمایندهٔ دوره نهم) بود و دو نمایندهٔ سابق عسکر جلالیان و اسبق قیصر صالحی را نیز پشت سر گذاشت. در دوره نهم او بعنوان اولین بانوی حاضر در تاریخ انتخابات جنوب استان بوشهر، پدیده انتخابات معرفی شد.

سوابق سکینه الماسی

شغلی

  • آموزشیار نهضت سوادآموزی از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۵
  • رئیس مرکز هماهنگی و ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴
  • نماینده سازمان بهزیستی در نهاد ریاست جمهوری از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۱
  • مددکار اجتماعی مرکز ارتباطات مردمی بهزیستی کشور از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷
  • نائب رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین کشور از سال ۱۳۹۳ تا کنون
  • فعال و بازیکن ورزشی در المپیادهای آمادگی جسمانی، تیراندازی، بسکتبال،

سوابق فعالیتهای سیاسی، اجتماعی

  • داوطلب نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی و رای دوم
  • معرفی بعنوان نخبه سیاسی اجتماعی از طرف مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • عضو هیئت مؤسس انجمن نواندیشان توسعه مدنی جنوب
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 12 )
  1. mary می گوید

    واقعا متاسفم که سایتها و خبر گزاری ها به جای پوشش متن اصلی سخنرانی خانم سکینه الماسی و وپاسخگو بودن مسیولان و اقای لاریجانی به سخنان این شیر زن …به حاشیه پرداختن و روی حق را محو کردن…به فرمایش حضرت علی (ع)با کلمهی باطل و سوق دادن حاذهان مردم به سمت باطل جلوی حق را گرفتید؟؟اینقدر گشتید تا یه انگی به متنش بگیرید وبگید همجنس گرایانهست!!قبل از همجنس گراها خداوند افرینندهی رنگین کمان بوده …متاسفم ..که جواب نداشتید بذای این سخنرانی که واقعا تکان دهنده بود…جواب شهدا را چی میدید؟؟؟

    1. عرفان می گوید

      براتون متاسفم

    2. آریایی ام می گوید

      کاش یه کم از غیرت این خانم تو وجود خیلی از آقایون توی مجلس بود.درود برشرف وغیرتش .تا کی میخوایم اصل خودمونو فراموش کنیم و کاسه داغ تر از آش باشیم.امیدوارم یه روز ایران و ایرانی از خواب غفلت بیدار شه.

  2. لیلا می گوید

    بعضی از منتقدان واقعا مشکلات مردم را درک نمی کنند و دنبال منافع خود و توهین و تهمت و ……. به دیگران اند . در صورتی که بعضی از نمایندگان ما در مجلس در پایان دوره نمایندگی خود و در تبلیغات می گفتن به ما رای بدین چون هنوز بیشتر نمایندگان بنده را نمی شناسن . درود بر همه زنان شیردل

  3. ایرانی می گوید

    ۱- صرف خنده توهین نیست. گاهی ناخودآگاه پیش میاید هرچند این از ضعف ریاست محترم بوده است. چنانکه اگر توجه کرده باشید اکثرا برای همه جملات فکاحی بیان می فرمایند که در شأن ایشان و نمایندگان نیست. هزینه نکردیم که ریاست محترم فرصت خنده و دهند برای رفع خستگی یا پریدن چرت نمایندگان.
    ۲- بهتر است اندک نمایندگان خانم که نماینده ما زنان هستند کمی خلاصه تر و پر معنا و محتوا تر سخن گویند. نه زمان برای استراحت و یا مانند آن خانم نمایند در ۱۱ آبان گلویش را برای انتخاب یک نماینده به خوردن شیر بی خاصیت تایید بهداشت مجبور کند. می بایست گزیده تر از آقایون حتی سخن گویند. در ضمن نمیدانم چرا نوع مدرک برای کار فقط برای ادارات جزء و یا مدارس لازم الاجرا است نه برای وزرت که این خانم تقاضای چشم پوشی از نام مدرک جناب سلطانی را داشت. متاسفم

  4. محمد می گوید

    بعضیا بخاطر چنتا رای چه تهمت ها که نمیزنند خانوم نماینده میشه بگی چنتا امام جمعه سراغ داری که دزدی و اختلاس کرده باشند؟.؟
    برام جالبه که شما اسم کسانی که دزدی کردند رو نمیاری ولی اسم کسانی که دزدی نکردند رو میاری
    پس چرا تو این سخنرانی های آتشین گذشته تون یه بار اسم بابک زنجانی ها رو نیاووردی شاید به ضررت بوده
    واقعا که برات متاسفم امید وارم اون دنیا بتونی جواب اون کسانی که بهشون تهمت میزنی رو بدی
    فردای قیامت دیدنیه

    1. کورش می گوید

      دوست خوبم کیف شما خیلی کوکه )توی این دنیا کسی جواب ما رو نمیده حالا تو چسبیدی به اون دنیا نگران نباش اون دنیا خدا خودش میدونه که باید چه اار کنه ونیازی هم نیست که ادم ها جواب هم دیگه رو بدن مگه خدا بیکاره که بیاد چند میلیارد موجود دو پا رو با هم روبرو بکنه و درضمن داشته باش که ما ها مردم ایران جهنم نمیریم چون به اندازه کافی این دنیا سختی کشیدیم و سوختیم و ساختیم جهنم برای فاسدان ، تن فروشان ، دزدان ، ظالمین، فحشاگر، کافرین و مرتدین می باشد

    2. مهدی می گوید

      متاسفم برات سرت رو کردی تو برف
      واقعا سراغ نداری یا خودتو زدی به اون راه
      بیدارشو و واقعیات جامعه را ببین
      امام جمعه پرادو سوار و پارتی بگیر رو فراموش کردی؟

  5. بانوی آریایی می گوید

    درود بر بانوی شجاع ایرانی که حرف دل ما رو بدون ترس بر زبان جاری کردند
    فقط ای کاش کمی هم از حقوق زیر صفر زنان ایرانی دفاع کنید
    درود بر شرفت

  6. محمدعلی می گوید

    سلام ودرود به خانم مرد صفت قدیمی وخانم با غیرت ومردهای ایران بخصوص جوانان تهرانی بیایند وذرهای غیرت از خانم الماسی یاد بگیرند ….

  7. وطن دوست می گوید

    با سلام ، چون متن سخنرانی این نماینده منعکس نشده است لذا هرگونه اظهار نظر و قضاوت مشکل است و صحیح نیست . اما در مورد خنده رئیس مجلس شورای اسلامی ، که لا اقل برای من انگیزه آن روشن نیست نیز بهتر است قضاوت نکنیم و به ایشان و هر کس دیگر درس اخلاق ندهیم! جرا ما همیشه اصل قضیه را رها می کنیم و به حواشی می پردازیم. واقعا این نماینده چه گفته که همه این قدر واکنش نشان داده اند ؟

  8. بوشهری می گوید

    سکینه الماسی … دیر و کنگان وجم است …نه تنها هیچ کاری برای ما جوانان نکرده در حالی که منطقه ویژه اقتصادی کنار گوش ماست بلکه داره به کشور خودش هم … می کنه.چوب خدا صدا نداره.در همین دنیا خواهد خورد.یا حق…