دزدان خانه‌ ثروتمندان لواسان دستگیر شدند +عکس

0
شاکی پرونده پس از حضور در پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “جهت شنا کردن به استخر …. مراجعه ، حین ورود کارت عابربانک خود را با رمز مربوطه جهت کسر وجه هزینه ی استفاده از استخر به متصدی وقت تحویل دادم ؛ پس از خروج از استخر و از طریق پیامک بانکی متوجه برداشت بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از حساب خود شدم ! و در این خصوص به کارگر استخر بنام نیما . الف مظنون هستم “.

عکس سارق عکس دزد واقعی سارقان تهران حوادث تهران اخبار تهران

دستگیری متصدی استخر:

با آغاز رسیدگی به پرونده ، تحقیقات از “نیما . الف” در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ؛ وی در تحقیقات اولیه منکر هرگونه انجام سرقت شد اما در ادامه تحقیقات اظهار داشت : “متصدی استخر بنام “محسن چ” کلید هوشمند کمدهای استخر را در اختیارم گذاشت و از من خواست تا کارت عابربانک [ شاکی پرونده ] را سرقت و به او تحویل دهم ؛ اینجانب نیز پس از سرقت کارت عابربانک ، آنرا در اختیار “محسن . چ” قرار دادم و به دنبال آن ایشان نیز کارت را به یکی از دوستانش بنام میثم تحویل داد تا اقدام به خرید طلا نماید  “.

دستگیری اعضای گروه سارقین:

با توجه به اعترافات بدست آمده از “نیما” ، “محسن . چ” دستگیر و در تحقیقات بعمل آمده اظهارات کارگر استخر (نیما) را تأیید کرد ؛ در ادامه و با بررسی تراکنش مالی کارت عابربانک مالباخته ، کارآگاهان موفق به شناسایی یک مغازه طلافروشی در منطقه مینی سیتی شدند که برابر تصاویر بدست آمده از مغازه طلافروشی ، میثم با مراجعه به آن اقدام به خرید طلا از مغازه طلافروشی کرده بود.

با شناسایی “میثم . خ”  بعنوان دیگر عضو این گروه از سارقین ، وی نیز به همدستی با دو متهم دیگر در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب عبرابانک شاکی پرونده اعتراف کرد.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، متهمین به تشکیل گروهی از سارقین منزل در منطقه لواسان اعتراف و عنوان داشتند که بهمراه تعداد دیگری از مجرمین سابقه دار بنام های “حسین . الف” و “مجید . خ”  اقدام به تشکیل گروه سارقین منازل در منطقه لواسان نموده و در ادامه سه نفر بنام های “رضا . ج” ، “مهرداد . هـ” و “مهدی . خ” را بعنوان خریداران اموال مسروقه معرفی کردند که تمامی این گروه از سارقین و خریداران اموال مسروقه دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

اعتراف به جنایت و قتل خریدار اموال مسروقه:

در ادامه تحقیقات پلیسی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی این گروه از سارقین ، “نیما . الف” در خلال تحقیقات اعلام داشت : ” در سال ۱۳۹۴ بهمراه یکی از اعضای گروه بنام “مجید . خ” مقادیری اموال مسروقه شامل طلا و جواهرات را جهت فروش به یکی از خریداران اموال مسروقه بنام “محسن . م” تحویل دادیم اما او به ما خیانت کرد ! و پس از فروش اموال مسروقه ، پول آنرا به ما تحویل نداد ؛ به همین علت با وی در محل تپه سرک لواسان قرار ملاقات گذاشتیم . در محل ملاقات ( تپه سرک لواسان )  درگیری شدیدی میان ما رخ داد که حین درگیری مجید با وارد آوردن ضربه ی چوب به سر محسن ، وی را نقش بر زمین نمود ؛ هر دو نفر محل را ترک و پس از دقایقی مجددا به محل مراجعه کردیم و متوجه شدیم که محسن فوت نموده است “.

عکس سارق عکس دزد واقعی سارقان تهران حوادث تهران اخبار تهران

شناسایی جسد مجهول الهویه:

با توجه به اعترافات بدست آمده از دو عامل جنایت ، کارآگاهان پایگاه یکم با بررسی سوابق موجود در خصوص کشف جسد موفق به شناسایی هویت جسد مجهول الهویه شدند که طبق اطلاعات پرونده ، سوم تیر ماه سال گذشته در بیابان های منطقه لواسان کشف و به پزشکی قانونی منتقل شده بود.

با بررسی اطلاعات ثبت شده در پرونده جسد مجهول الهویه و تصاویر گرفته شده از جسد ، کارآگاهان با تأیید هویت جسد توسط متهمین ، موفق به شناسایی هویت جسد (محسن) شدند.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : “حسب دستور مقام محترم قضایی دادسرای لواسان ، اقدامات قانونی در خصوص بازسازی صحنه جنایت توسط کارشناسان بررسی صحنه جرم انجام و هر دو متهم نسبت به بازسازی صحنه در محل ارتکاب جنایت اقدام کردند “.

عکس سارق عکس دزد واقعی سارقان تهران حوادث تهران اخبار تهران

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، در پایان این خبر گفت: “برای اعضای گروه سارقین قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه یکم قرار داده شدند ؛ دو عضو دیگر گروه سارقین نیز با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده قتل عمـد در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده دارند “.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ