خودسوزی اسماعیل شاوردی کارگر شهرداری در شادگان خوزستان

0

خبرگزاری ایلنا امروز نوشت: در روزهای گذشته یک کارگر شهرداری شادگان در استان خوزستان دست به خودسوزی زده است.

بنابر این گزارش، هفتم اردیبهشت، یک کارگر شهرداری شادگان بر اثر خودسوزی جان خود را از دست داده است.

شهرداری شادگان خودسوزی اسماعیل شاوردی اخبار شادگان اخبار خوزستان

از قرار معلوم، این کارگر به نام “اسماعیل شاوردی” در یک خانه در حال ساخت دست به خودسوزی زده و جان خود را از دست داده است.

به گفته منابع خبری ایلنا، این کارگر با مشکلات معیشتی بسیاری دست و پنجه نرم می کرده است و در زمانی که اقدام به خودسوزی کرده ، شش ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده داشته است.

در ماههای گذشته،بسیاری از خدمات شهرداری ها به شرکت های پیمانکاری واگذار شده است و  کارگران پیمانکاری شهرداری در نقاط بسیاری از کشور با مشکلات شغلی بسیاری  از جمله معوقات مزدی  مواجه هستند.

شهرداری شادگان خودسوزی اسماعیل شاوردی اخبار شادگان اخبار خوزستان

این در حالی است که حسن مزبانی پور شهردار شادگان دراین زمینه گفت: حادثه خودسوزی یکی از کارمندان این اداره ربطی به شهرداری ندارد و با توجه به مکان خودسوزی این کارمند که در یک منزل نیمه ساخته انجام شده،تنش خانوادگی سبب این حادثه است.

وی افزود: طبق شنیده هایی که از نزدیکان و همسایگان محل سکونت فرد مذکور، حادثه از درگیری و تنش خانوادگی حکایت می کند، چرا که حقوق کلیه کارگران طبق برنامه و ماه به ماه به حساب کارگران واریز شده است.

شهردار شادگان تصریح کرد:در ۱۷ ماه دوره  مدیریت من در شهرداری ۱۹ ماه حقوق به کارگران پرداخت شده است و علاوه بر پرداخت ۱۷ ماه حقوق ۲ ماه حقوق معوقه شهردار قبلی هم پرداخت شده است.

شهرداری شادگان خودسوزی اسماعیل شاوردی اخبار شادگان اخبار خوزستان

وی در ادامه گفت: در مواردی هم در یک ماه به کارگران دو حقوق بابت معوقات دوره ی قبلی پرداخت شده است.

مزبانی پور با ابراز ناراحتی از اخبار منتشره در شبکه های اجتماعی گفت: اخباری که درباره  این حادثه در شبکه های اجتماعی منتشر شده را تکذیب می کنم و عده ای هم در این قضایا به دنبال موج سواری هستند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ