عکس های علیرضا منصوران و پسرش +داستان زندگی

0

علیرضا منصوریان Alireza Mansourian (متولد ۱۱ آذر ۱۳۵۰ ، قد: ۱۷۴) بازیکن سابق تیم فوتبال باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال و آنالیزور تیم ملی فوتبال بود. وی در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ به عنوان سرمربی باشگاه فوتبال استقلال تهران و جانشین پرویز مظلومی انتخاب شد.

وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پارس خودرو، استقلال تهران، آپولون اسمیرنیس و سن پائولی بازی کرده است.

وی سرانجام در ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ پس از بازی پایانی و قهرمانی در جام حذفی به همراه تیم استقلال، از دنیای بازی در فوتبال کناره گیری کرد. لقب او در میان هواداران استقلال «علی منصور» است.

همسر علیرضا منصوریان پسر علیرضا منصوریان بیوگرافی علیرضا منصوریان اینستاگرام علیرضا منصوریان Alireza Mansourianinstagram alirezamansourian

آکادمی فوتبال استقلال

منصوریان پس از کناره‌گیری از بازی، از سوی علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه، به‌عنوان رئیس آکادمی فوتبال باشگاه استقلال منصوب شد. در بهمن ماه ۱۳۸۷ پس از بازی تیم فوتبال زنان استقلال با تیم نوجوانان این باشگاه که زیر نظر آکادمی اداره می‌شود، از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به پنج میلیون تومان جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد. در پی این ماجرا تیم فوتبال زنان استقلال منحل شد.

مربی گری در تیم ملی

منصوریان در سال ۲۰۱۱ همراه با تیم ملی فوتبال ایران به جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ اعزام شد که در آنجا وی به‌عنوان دستیار افشین قطبی اجرای مسئولیت می‌کرد. همچنین، پس از جدایی افشین قطبی از تیم ملی فوتبال ایران او به عنوان سرمربی تیم ملی در مقابل تیم ملی فوتبال روسیه حاضر شد که در ان دیدار تیم ملی فوتبال ایران توانست با نتیجهٔ ۱–۰ تیم ملی فوتبال روسیه را شکست دهد.

امین حاج محمدی بازیکن نفت تهران در رابطه با تیم ملی امید در زمان مربیگری او گفته است: ما ۳ سال در تیم امید با علی‌رضا منصوریان به عنوان سرمربی بودیم و حتی با تیم‌های اروپایی هم بازی کردیم امّا یک باخت نداشتیم.

همسر علیرضا منصوریان پسر علیرضا منصوریان بیوگرافی علیرضا منصوریان اینستاگرام علیرضا منصوریان Alireza Mansourian

با پسر عزیزم امیر آخرین روز سال ۹۳ در رستورانم شعبه ۲ سعادت اباد( نامبر ۱۰ منصوریان )
علیرضا منصوریان تصاویری از جشن تولد پسرش را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت.
همسر علیرضا منصوریان پسر علیرضا منصوریان بیوگرافی علیرضا منصوریان اینستاگرام علیرضا منصوریان Alireza Mansourian

همسر علیرضا منصوریان پسر علیرضا منصوریان بیوگرافی علیرضا منصوریان اینستاگرام علیرضا منصوریان Alireza Mansourian

منصوریان در زندگی خانوادگی خود هم چهره‌ای موفق است. او عاشق زندگی‌اش است و یکی از دلایل موفقیت خود را داشتن خانواده‌ای خوب و پر آرامش می‌‌داند. او در زمره بازیکنانی قرار دارد که علاقه چندانی به تلفن همراه نداشته و به همین خاطر گوشی او همواره خاموش است و پیدا کردن او کار آسانی نیست. در هر صورت با طرق مختلف توانستیم مرد محبوب تاریخ استقلال را پیدا کرده و دقایقی با او همکلام شویم. حاصل گفتگوی ما با منصوریان این‌گونه از آب در آمد:
 شما هنوز هم بعد از سال‌ها یکی از ارکان اصلی استقلال هستید. با این حال خیلی‌ها شما را با بازی‌های درخشان سال ۷۴ می‌شناسند. بعد از سال‌ها هیچ وقت به آن ایام نرسیدید، چرا؟
منصوریان: خب همه بازیکنان فراز و فرود دارند و من هم آن سال شناخته شدم. با این حال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که مسیر ورزشی من تغییر کرد و شاید برخی انتخاب‌های غلط باعث شد نتوانم تداوم سال ۷۴ را حفظ کنم. از طرفی بدشانسی‌های زیادی هم آوردم.

همسر علیرضا منصوریان پسر علیرضا منصوریان بیوگرافی علیرضا منصوریان اینستاگرام علیرضا منصوریان Alireza Mansourian همسر علیرضا منصوریان پسر علیرضا منصوریان بیوگرافی علیرضا منصوریان اینستاگرام علیرضا منصوریان Alireza Mansourian
 پس به شانس اعتقاد دارید؟
منصوریان: خیلی زیاد، به نظر من در موفقیت ورزشی افراد، شانس نقش خیلی زیادی دارد.
چه شد که برای فوتبال، استقلال را انتخاب کردید؟
منصوریان: باور کنید عاشق این تیم بودم و در زمان فوتبالیست شدنم آرزوی پوشیدن پیراهن استقلال را داشتم.
یعنی شما هم از بچگی عاشق این تیم بودید؟
منصوریان: بله از دوران کودکی استقلال را دوست داشتم و بازیکن محبوبم هم حسن روشن بود.
دوران بچگی دوست داشتید چه کاره شوید؟
منصوریان: شاید برایتان جالب باشد، من دوست داشتم ریخته‌گر شوم.

اگر فوتبالیست  نمی‌شدی، ریخته‌گر می‌شدید؟
منصوریان: نه، ریخته‌گری برای دوران کودکی بود (خنده) اگر فوتبالیست نمی‌شدم دوست داشتم استاد زبان دانشگاه شوم.
غیر از فوتبال چه ورزشی را دوست دارید؟
منصوریان: اگر فوتبال بازی نکنم والیبال را خیلی دوست دارم.
شما مدتی هم به عنوان لژیونر در یونان فوتبال بازی کردید بازی در خارج از کشور در فوتبال شما تاثیر مثبت داشت یا منفی؟
منصوریان: در فوتبال من تاثیر منفی داشت اما به طور کلی لژیونر شدن بستگی به شانس و شرایط دارد و اگر انتخاب درستی صورت بگیرد می‌تواند به فوتبال و پیشرفت بازیکن کمک کند.
 زندگی در ایران راحت‌تر است یا در خارج؟
منصوریان: باور کنید هیچ جای دنیا ایران نمی‌شود. زندگی در ایران را به هیچ کجا ترجیح نمی‌دهم.
چه زمانی قصد خداحافظی از فوتبال را دارید؟
منصوریان: تا وقتی که بتوانم بازی می‌کنم و وقتی حس کنم نمی‌توانم برای تیم مفید باشم کفش‌هایم را آویزان کرده و از فوتبال خداحافظی می‌کنم.
شهرت خوب است یا بد؟
منصوریان: فکر نمی‌کنم کسی از شهرت بدش بیاد به نظر من شهرت خوب است اما من محبوبیت را بیشتر از شهرت دوست دارم.
رفقایت بیشتر ورزشی هستند یا غیرورزشی؟
منصوریان: بیشتر رفیق‌هایم ورزشی هستند و دوستان خوبی دارم.
شغل دوم شما چیست؟
منصوریان: بیشتر سرمایه‌گذاری در کار چاپ است که به نوعی شغل دوم من محسوب می‌شود.

تا به حال کسی حقتان را خورده است؟
منصوریان: فکر می‌کنم کسی نباشد که حقش خورده نشده باشد. من هم خیلی زیاد حقم را خوردند و شاید اگر این حق‌خوری‌ها نبود موقعیتم خیلی بهتر بود.
کی ازدواج کردید؟ و از زندگی خانوادگی‌ات راضی هستی؟
منصوریان: بیست و هشتم شهریورماه.سال ۱۳۷۷، صددرصد خدا را شکر زندگی خوبی دارم و فکر می‌کنم یکی از دلایل پیشرفتم همین بوده است.
پس نقش خانواده را در موفقیت افراد مهم می‌دانی؟
منصوریان: بله، خانواده خوب باعث تربیت درست فرزندان می‌شود و همین تربیت درست باعث می‌شود تا آنها راهشان را هم درست پیدا کنند. اکثریت افراد موفق از بطن خانواده‌های موفق و سالم بیرون آمده‌اند.
همسرتان با شغل
شما و این‌که باید دائما در سفر باشید کنار آمده است؟
منصوریان: حتما کنار آمده که محیطی خوب را در خانه برایم فراهم می‌کند و زندگی خوبی داریم. در زندگی باید زن و شوهر گذشت داشته باشند تا بتوانند خوب زندگی کنند.
فکر می‌کنی دلیل محبوبیـــت فوتبالیست‌ها و البته هنرپیشه‌ها چیست؟
منصوریان: به خاطر این‌که این افراد با لطف مردم به اینجا رسیدند و در دل مردم جای دارند، اگر بازی ما تماشاگر نداشته باشد یا فیلمی بیننده نداشته باشد آن وقت آن فوتبالیست یا هنرپیشه انگیزه‌ای برای ادامه کار ندارد و طبعا شهرت و محبوبیتی هم پیدا نمی‌کند. به همین خاطر فکر می‌کنم دلیل محبوبیت ما این است که موفقیتمان را از مردم و برای مردم می‌دانیم.
چقدر روی رفتارت به عنوان یک الگو کنترل داری؟
منصوریان: همیشه مواظب هستم تا رفتارم به گونه‌ای که مورد پسند جامعه نیست نباشد. جوری رفتار می‌کنم که انگار زیرنظرم و کسی از رفتار من الگوبرداری می‌کند.
بهترین لحظه زندگی‌ات چه زمانی بوده است؟
منصوریان: تولد پسرم «امیر» خیلی زیاد مرا خوشحال کرد.
اهل هنر و سینما رفتن هم هستی؟
منصوریان: اهل هنر هستم اما وقت و امکان سینما رفتن را ندارم. بین هنرپیشه‌ها رفیق دارم و فیلمهای سینمایی را هم از طریق سی‌دی تماشا می‌کنم.
بازیگر و فیلم محبوبتان را برایمان بگویید.
منصوریان: شیفته بازیگری «پرویز پرستویی» هستم و شاهکار او یعنی «آژانس شیشه‌ای» را خیلی دوست دارم.
کمی هم در مورد شرایط کنونی استقلال صحبت کنیم. چرا استقلال این فصل اوضاع خوبی نداشته است؟
منصوریان: البته ما الان وضعمان چندان بد نیست و رفته رفته به بالای جدول نزدیک می‌شویم اما باید این را بگویم که تیم امسال از همه ابعاد دچار دگرگونی شد. بازیکنان زیادی از تیم جدا شدند و بازیکنان زیادی هم به تیم پیوستند، ضمن این‌که کادر مربیان هم تغییر کرده بود و این شرایط باعث شد تا استقلال برای رسیدن به شرایط آرمانی، زمان زیادی را از دست بدهد.
اما این نزول استقلال درست در شرایطی رخ داد که حریف شما یعنی پرسپولیسی‌ها خوب کار کرده و شانس اول قهرمانی را دارند؟
منصوریان: البته هنوز زود است تا در مورد قهرمان صحبت کنیم اما خب همان طور که گفتم تیم ما دچار دگرگونی زیادی شده و مطمئن باشید اگر این فصل هم نتوانیم قهرمان شویم برای فصل بعد یک تیم هماهنگ و پرقدرت هستیم که از شانس مسلم قهرمانی برخورداریم.
فکر می‌کنی امسال استقلال صاحب جام قهرمانی می‌شود؟
منصوریان: اگر در لیگ قهرمان نشویم جزو سه تیم بالای جدول خواهیم بود ضمن این‌که قطعا به کسب مقام قهرمانی در جام حذفی چشم دوخته‌ایم.
جایگاه فوتبال ایران در جهان کجاست؟

منصوریان: تا رسیدن به سطح اول جهانی فاصله زیادی داریم اما بدون تردید می‌گویم با توجه به استعدادهایی که در ایران وجود دارد، ما قدرت اول فوتبال آسیا هستیم.

به عنوان آخرین سوال چه خانواده‌ای را خانواده‌سبز می‌دانی؟

منصوریان: خانواده‌ای که در آن صفا و صمیمیت موج می‌زند و افراد خانواده برای هم از خودگذشتگی کرده و به هم عشق می‌ورزند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ