شهاب جهانیان، مدیرعامل استقلال می شود؟

0

شهاب جهانیان که در فصل گذشته عضو هیات مدیره استقلالی ها بوده است شانس اصلی مدیریت این باشگاه در فصل شانزدهم لیگ برتر است.

مدیرعامل استقلال تهران بیوگرافی شهاب جهانیان اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

هر چند مدیران و کادرفنی استقلال تلاش می کنند تا کسب سهمیه آسیایی و حضور در فینال حذفی را بهانه ای برای تمدید حضور خود معرفی کنند، اما شنیده ها حاکی از این است که تغییرات نه تنها در کادرفنی استقلال حتمی است بلکه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه نیز در پایان فصل تغییر خواهند کرد. بهرام افشارزاده که چندی پیش با سخنان سجادی شایعه حضور او در فدراسیون ژیمناستیک رسمیت پیدا کرد، در این مدت تلاش زیادی برای تغییر نظر وزارت ورزش انجام داده است اما به نظر می رسد جدایی او از صندلی مدیریت استقلال امری قطعی است و انتخاب جانشین برای او یکی از مهمترین دغدغه های هواداران استقلال خواهد بود.

پیگیری های شفقنا ورزشی نشان می دهد شهاب جهانیان، عضو سابق هیات مدیره گهر دورود و ملوان انزلی و عضو کنونی هیات مدیره باشگاه استقلال که در این روزها نیز نقش پر رنگی در رسانه ها پیدا کرده است شانس اصلی مدیر عاملی استقلال به شمار می رود. جهانیان که مشاور اجرایی وزیر ورزش است، از دوستان نزدیک و همراهان یکی از معاونان اصلی رئیس جمهور و افراد تاثیر گذار ستاد انتخاباتی او به شمار می رود که سابقه فعالیت در دستگاه های مختلف را در کارنامه خود دارد.

مدیرعامل استقلال تهران بیوگرافی شهاب جهانیان اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

جهانیان که در ماه های اخیر ترجیح داده است تا با حمایت خود از مظلومی تغییرات در استقلال را به پایان فصل موکول کند، یکی از منتقدان اصلی سرمربی کنونی استقلال به شمار می رود و در جلسه ی بازیکنان و کادرفنی باشگاه استقلال پیش از دیدار با صبای قم نیز انتقادات تندی را نسبت به برخی رفتارهای سرمربی مطرح کرد که باعث تعجب حاضران در این جلسه شد و نشان داد که با حضور او در راس هرم مدیریتی استقلال، مظلومی نمی تواند آینده ای در این تیم داشته باشد. این عضو سابقا کم نام و نشان هیات مدیره استقلال در مدت حضور خود در جمع هیات مدیره آبی ها توانسته با مدیران پیشین و موفق این باشگاه از جمله کامران منزوی، هاشم ساعدی و علی نظری جویباری ارتباطات خوبی ایجاد کند و حضور این افراد در سمت های مهم باشگاه امری قطعی به نظر می رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ