مهناز افشار: همسرم در برابر تمام اتهام‌ها، سکوت کرد

0

مهناز افشار ۳۸ ساله در بخشی از صحبت های خود می گوید: این اولین باری است که می خواهم با شما درباره ازدواجم صحبت کنم؛ روزگاری در این مملکت مردم برای هم آرزوی خوشبختی می کردند و می گفتند ان شا الله خوشبخت شوید تا ماه هم خوشبخت شویم اما امروز متاسفانه همه چیز برعکس شده و می گویند دیگری بدبخت شود ولی ما خوشبخت! من برای ازدواج تنها به این موضوع فکر می کردم که همسرم چگونه آدمی است؟ و آیا می توانم او را دوست داشته باشم یا نه؟

همسر مهناز افشار عروسی مهناز افشار ثروت یاسین رامین بیوگرافی محمد یاسین رامین اینستاگرام مهناز افشار ازدواج مهناز افشار

ازدواج من به گونه ای بود که به دیگران اجازه می داد، پرسش هایی داشته باشند، چون خودم هم از یکسری مسائل شوکه شدم. در واقع اسمی پشت این ازدواج بود که به شخصه خاطره خوشی از آن نداشتم و برای من یادآور بسته شدن مجله رویش با عکس خودم روی مجله بود. اما ملاک من این چیزها نبود بلکه خود این آدم بود، بزرگترین حسن همسر من متانت و سکوت اش در مقابل همه حرف هاست و من از او یاد گرفتم در مورد هر حرفی که پشت سر ما است، سکوت کنم.

شاید گاهی این سکوت اشتباه بوده اما زندگی شخصی هر فردی برای اوست و دیگران نباید در آن دخالت کنند.شاید اگر من جای همسرم بودم، با همه آن حواشی نمی توانستم اینقدر خوب باشم. همسر من در مقابل تمام تهمت هایی که به او زدند از اختلاس تا شیر خشک و … سکوت کرد. و تنها دوبار به احترام من نامه داد.

همسر مهناز افشار عروسی مهناز افشار ثروت یاسین رامین بیوگرافی محمد یاسین رامین اینستاگرام مهناز افشار ازدواج مهناز افشار
عکس عروسی مهناز افشار

من برای اولین بار و آخرین بار می خواهم بگویم اگر مطلبی را که در سایت ها می خوانید، باور می کنید پس باید تکذیبیه آن را هم باور کنید. مردم باید هر اتهامی را با ارائه مدرک باور کنند نه اینکه صرف اینکه هر تهمتی زده شد بگوییم ثابت کن، دروغ است! خیر آنها هم باید ادعای شان را ثابت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ