سیدمحمد موسوی از مادرش و مردم تجلیل کرد +عکس

0
سید محمد موسوی پس از کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: واقعاً جای خوشحالی دارد. دو روز قبل بعد از بازی با چین من احساس صعود داشتم، اما نشد که خوشحالی ما کامل شود. حالا خوشبختانه یک روز قبل از پایان مسابقات صعود ما قطعی شد و کار به بازی با ونزوئلا نکشید که بخواهیم دقیقه آخر با فشار و استرس کار کنیم.
همسر محمد موسوی خواهر محمد موسوی خانواده محمد موسوی بیوگرافی محمد موسوی اینستاگرام والیبالیست ها اینستاگرام محمد موسوی Mohammad Mousavi
وی افزود: اول به بازیکنانی که اینجا زحمت کشیدند، تبریک می گویم. بعد هم به کادر فنی و فدراسیون و همه آن هایی که برای والیبال زحمت می کشند، تبریک می گویم. خوشحالم و بعد هم این موفقیت را تقدیم مردمی می کنم که با ناراحتی های ما ناراحت می شوند و با شادی های ما خوشحال می شوند.
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: یک تبریک دیگر هم باید به خانواده ام بگویم. حدود ۱۳ سال است که در خدمت‌ تیم‌های ملی جوانان ونوجوانان و بزرگسال هستم. خیلی وقت ها دوری ما را تحمل کردند این موفقیت را به مادرم عزیزم تبریک می گویم.
موسوی در پایان گفت: با بچه ها شوخی می کردم و می گفتم اینقدر خوشحالی نکنید، مثل المپیک ندیده‌ها هستید! واقعاً المپیک ندیده بودیم و بعد از ۵۲ سال این یک رویا شده بود که تعبیرش کردیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ