بیوگرافی ساسان انصاری بهترین گلزن لیگ +مصاحبه

0

ساسان انصاری (متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۰ – نورآباد ، قد : ۱۷۰) بازیکن فوتبال اهل ایران است که وی سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس را در کارنامه دارد.

ساسان انصاری Sasan Ansari که در فصل گذشته با زدن ۹ گل و ۴ پاس گل در فولاد یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می شد با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد دو ساله اش را امضا کرد و اینبار پیراهن سرخ پرسپولیس را برتن کرد.

همسر ساسان انصاری بیوگرافی ساسان انصاری بازیکن جدید پرسپولیس اینستاگرام ساسان انصاری اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال Sasan Ansari

instagram sasan ansari8

پرسپولیسی ها بعد از امضای قرارداد با علیرضا بیرانوند، در دومین گام به سراغ انصاری رفتند و در پایان مذاکراتی که با این تیم داشتند، قراردادی دو ساله به امضا رساندند.

همسر ساسان انصاری بیوگرافی ساسان انصاری بازیکن جدید پرسپولیس اینستاگرام ساسان انصاری اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال Sasan Ansari

اینستاگرام ساسان انصاری

انصاری که یکی از مهره های تاثیرگذار فولاد در فصل گذشته محسوب می شد، موفق شده بود در پست هافبک تهاجمی ۹ گل برای سرخپوشان اهوازی به ثمر برساند و اولین پالس پرسپولیسی شدن را روز گذشته با قرار دادن چند قلب سرخ در صفحه اینستاگرامش نشان داد.

همسر ساسان انصاری بیوگرافی ساسان انصاری بازیکن جدید پرسپولیس اینستاگرام ساسان انصاری اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال Sasan Ansari

ساسان انصاری، هافبک فصل گذشته فولاد ساعاتی پیش بعد از مذاکره با مسوولان پرسپولیس رسما به عضویت این تیم در آمد و در ادامه نیز در اولین گفتگویش اعلام کرد با توجه به مدارکی که دارد از کودکی عاشق این تیم بوده و خوشحال است به آرزویش رسیده.

او در ابتدا درباره عملکردش در فصل گذشته و در تیم فولاد گفته: از نوجوانی و نزدیک به هفت سال در خوزستان و فولاد بودم و برای این تیم تلاش کردم. از لحاظ فردی فصل خوبی را در لیگ گذشته به همراه فولاد پشت سر گذاشتم.

او در مورد قراردادش با پرسپولیس گفت: چند پیشنهاد داشتم اما وقتی پیشنهاد پرسپولیس بزرگ رسید یک لحظه هم درنگ نکردم. باتوجه به هواداران میلیونی و پرطرفدارترین تیم آسیا، یک دقیقه هم فکر نکردم و در یک دقیقه تصمیم گرفتم. اسم این تیم را که شنیدم، با توجه به اینکه از کودکی عاشقش بودم سریع تصمیم گرفتم. مدارک و عکس هایش هم هست و در کودکی آرزویم بود که بازی های این تیم را از نزدیک در ورزشگاه ببینم اما خدا این لطف را به من داشت که در این تیم بازی کنم. امیدوارم لیاقت این تیم را داشته باشم.

او در مورد پست بازی اش نیز اینطور توضیح داد و خود را بازیکنی با قابلیت حضور در چند پست عنوان کرد:در یکی دو فصل اخیر در پست های مختلفی بازی کردم. وینگر چپ و راست و مهاجم و هافبک تهاجمی، در این پست ها به تناوب بازی کردم. در فصل گذشته ۲۸ بازی انجام دادم و دو دیدار را به دلیل محرومیت از دست دادم. ۹ گل در لیگ زدم، ۴ پاس گل و یک پنالتی گرفتم.

انصاری در مورد کار کردن در کنار برانکو نیز گفت: از نزدیک افتخار کار کردن با او را نداشتم، اما تعاریف زیادی از او شنیدم. از دیدن برخی مسائل هم می توان دید که چه شخصیت و کاریزمایی دارد. او مربی بزرگی است که سابقه و عملکردش نشان می دهد و افتخار بزرگی نصیبم شده که در تیم بزرگی در کنار مربی بزرگی حضور یافته ام. با توجه به اینکه در فصل اخیر با مربی کروات کار کردم آقای اسکوچیچ خیلی تعریف می کردند و افتخار بزرگی است برایم حضور در این تیم و شاگردی برانکو ایوانکوویچ.

ساسان انصاری که با کارنامه ای قابل قبول از فولاد راهی پرسپولیس شده بود، امیدوار بود با رسیدن به آرزوی کودکی اش در ترکیب این تیم موفق شود اما نیمکت نشینی های مداوم و رسیدن به این نتیجه که برانکو تصمیمی برای فرصت دادن به او ندارد، او را وادار به جدایی از جمع سرخپوشان کرد.

ساسان انصاری موفق شد با هت تریکی که برابر نفت تهران کرد به بهترین گلزن لیگ شانزدهم تاکنون تبدیل شود.
نفت تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند و این دیدار دوئل جذابی بین محمد قاضی و ساسان انصاری بود که در جدول آقای گل ها رقابت تنگاتنگی دارند.

این ساسان انصاری بود که باز هم توانست عصای دست نعیم سعداوی شود.ساسان انصاری در این بازی توانست دومین هت تریک فصل را به نام خود بزند.همچنین گفتنی است او در فصل قبل برابر استقلال اهواز نیز هت تریک کرده بود.

ساسان با این سه گل توانست رکورد ۹ گل در ۸ بازی را ثبت کند، تا همچنان پرسپولیسی ها بالاخص برانکو برای از دست دادنش پشیمان باشند.

گفتنی است انصاری به جز بازی با گسترش فولاد در تمامی بازی ها برای فولاد گلزنی کرده است.

ساسان انصاری که به دلیل نیمکت نشینی های مداوم ترجیح داد با ترک پرسپولیس به فولاد بازگردد در ۸ دیدار این تیم موفق به ثبت ۹ گل شده است. آماری که گلایه هواداران پرسپولیس بابت از دست دادن این مهره گلزن را در روزهای فرصت سوزی مهاجمان پرسپولیس به همراه داشته است. اما نکته جالب اینجاست که ساسان انصاری در ترکیب فولاد نقش بسزایی در موفقیت های احتمالی پرسپولیس ایفا کرده است. این مهاجم گلزن و شماره ۳ فولاد که اکنون در صدر گلزنان لیگ قرار دارد با گلزنی برابر استقلال، تراکتور و نفت تهران ۳ مدعی این فصل را از کسب پیروزی ناکام گذاشته است و گلزنی هایش باعث تساوی برابر آبی پوشان تهرانی، شاگردان قلعه نویی و کسب پیروزی برابر شاگردان علی دایی شده است تا اینگونه او نقش اش را در ترکیب فولاد برای موفقیت پرسپولیس ایفا کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ