خودکشی دختر تهرانی در سرویش بهداشتی مدرسه

0

خودکشی دختر تهرانی دبیرستانی در دستشویی دبیرستان به علت مسائل فلسفی و ناامیدی پس از آخرین امتحان ترم

در روزهایی که امتحانات پایان ترم به پایان رسیده و دانش آموزان با آمدن تابستان برای تعطیلات پیش رو برنامه ریزی میکنند دختر تهرانی دبیرستانی پس از آخرین امتحان و گرفتن عکس یادگاری با همکلاسیان و معلم ، خود را در دستشویی دبیرستان دار زده که علت خودکشی خود را مسائل فلسفی و ناامیدی معرفی کردند .

مدیرکل دفتروزارتی علت اقدام دانش آموز را مشکلات روحی او دانست و گفت در حال بررسی بیشتر هستیم.

محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص اقدام امروز دانش آموز که در نهایت منجر به مرگ وی شد ،گفت: با توجه به نامه ای که این دانش آموز پیش از مرگ خود نوشته،وی مشکلات روحی و فکری داشته است.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموز پس از پایان امتحان به سرویس بهداشتی مراجعه کرده و تصمیمش را عملی می کند و با توجه به اینکه زمان حضور در سرویس بهداشتی طولانی شده مسئولان مدرسه وارد عمل می شوند و با صحنه فوت دانش آموز مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه اقدام دانش آموز از پیش تعیین شده بوده و به مدرسه مربوط نمی شود،اظهار کرد: خانواده او نیز در جریان بخشی از مشکلات فرزندشان بوده اند.

مدیرکل دفتر وزارتی با اشاره به اینکه دانش آموزان در سنین بحرانی هستند و بسیار تحت تاثیر عوامل محیطی،دوستان و رسانه ها قرار می گیرند،گفت: باید نظارت و مراقبت بیشتری برای آنها صورت گیرد تا دچار چنین مشکلاتی نشوند.

فاضل یادآور شد: این دانش آموز نیز مدتی با مشکلات روحی و درگیری های فکری مواجه بوده و نهایت اقدام به خودکشی کرده است.

وی گفت : با این وجود ما باز هم پیگیر این مساله هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ