عکس یادگاری احسان علیخانی با آرزو افشار و دخترش

0

آرزو افشار و دخترش پارمیدا در ماه عسل احسان علیخانی

آرزو افشار بازیگر زن ایرانی متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۷ در تهران می باشد.

همسر آرزو افشار مهمانان ماه عسل دختر آرزو افشار بیوگرافی آرزو افشار برنامه ماه عسل اینستاگرام احسان علیخانی

تحصیلات وی لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنر و معماری مدرس دانشگاه می باشد …

آرزو افشار نیز مجرد می باشد.

او در فیلم های؛ کمکم کن، همکلاس، ماه وش، رسوایی و همچنین سریال های؛ شب زدگان، آژانس دوستی، روزهای به یاد ماندنی، جاده های انتظار، آوای باران نقش آفرینی کرده است.

وی همچنین در سریالهای شب زدگان، آژانس دوستی، روزهای به یاد ماندنی، جاده های انتظار,آوای باران حضور داشته است.

همچنین نیز در تله فیلمهای  شب گمشده، دست راست، سرشاخ، دنیایی بهتر به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر در رابطه با خود و زندگی اش گفته: «من تک فرزند خانواده هستم، در دوره کودکی و نوجوانی بسیار پرتحرک بودم و مادرم مرا برای آموزش بسیاری از فنون مثل خیاطی، گلدوزی، ژیمناستیک، نقاشی و… به کلاس های مختلف فرستاد و از آنجا که حس شاگر اولی در من تقویت شده بود، سعی کردم در تمام کلاس ها جزو بهترین ها باشم، اما دغدغه ام بیشتر ورزش فوتبال بود. آرزو داشتم روزی جراح قلب بشوم و اگر می شد به گذشته برگردم، حتماً پزشکی می خواندم و جراح قلب می شدم.

البته خیلی ها می گویند امروز هم اگر بخواهم، هنوز دیر نشده و می توانم در کنکور پزشکی شرکت کنم و حتی می گویند خیلی عالی است که یک بازیگر جراح قلب داشته باشیم. اما الان دیگر آن آرزو کمرنگ شده، اما در عوض همین امسال قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترای کارگردانی را دارم. در مورد اینکه چرا به رشته بازیگری علاقمند شدم باید بگویم در آن سال ها کمند امیرسلیمانی که در شیفت بعدازظهر مدرسه ما درس می خواند، در فیلم سینمایی «ترنج» بازی کرده بود که خیلی هم گل کرد و به واسطه توجه ویژه ای که دانش آموزان، مسئولان مدرسه و مردم نسبت به او نشان می دادند، من هم علاقند شدم تا راه او را دنبال کنم به همین دلیل بعد از پایان دوره دبیرستان تصمیم گرفتم تحصیلاتم در رشته بازیگری را دنبال کنم که خوشبختانه شرایط ادامه تحصیلم فراهمه شد و ضمن تحصیل در دانشگاه در چند آموزشگاه معتبر هم که زیر نظر اساتید خوب بازیگری اداره می شد با الفبای بازیگری و کارگردانی آشنا شدم.

بازیگران مورد علاقه من در سال های نوجوانی زنده یاد خسرو شکیبایی، امین تارخ و فریماه فرجامی بودند و هنوز هم معتقدم فرجامی یکی از بهترین بازیگران زن سینمای کشور بود. معیار من در انتخاب نقش، قصه خوب با کارگردانی موفق است که اثری موفق را به ثبت می رساند و بیشتر مایلم در کارهای خوب کارگردانان کار بلد ژانرهایی را که تاکنون تجربه نکرده ام، تجربه کنم. خدا را شکر از موقعیت فعلی خودم راضی هستم چون راهم را جهت دار دنبال کرده ام.»

همسر آرزو افشار مهمانان ماه عسل دختر آرزو افشار بیوگرافی آرزو افشار برنامه ماه عسل اینستاگرام احسان علیخانی

سومین شب از برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی و با حضور آرزو افشار بازیگر، مدرس و مترجم برگزار شد.
ابتدای این برنامه پشت صحنه ای از دومین قسمت ماه عسل برای بینندگان پخش شد و سپس علیخانی از آرزو افشار برای حضور مقابل دوربین دعوت کرد.
داستان سومین شب «ماه عسل» درباره زندگی این بازیگر و همچنین پذیرفتن مسئولیت نگهداری از یک کودک از جانب او بود.
آرزو افشار در «ماه عسل» گفت: بچه ای که من قبول کردم ابتدا عشق من بود و سپس به انتخابی برای من تبدیل شد.
پس از سریال «آوای باران» فرصت های بسیاری در اختیارمان قرار گرفت که به مراکز مختلفی از جمله بهزیستی و شیرخوارگاه آمنه سر بزنیم.
وی ادامه داد: خود من علاقه داشتم که با قشری کار کنم که نسبت به سایر مردم متفاوت باشند و در این روند ابتدا نمایش خلاق را برای کودکان حاضر در شیرخوارگاه آمنه تدریس کردم.
وی در بخش دیگری از این برنامه با اشاره به نحوه آشنایی خود با دخترخوانده اش پارمیدا گفت: یک روز که نوبت تدریس من در شیرخوارگاه بود، کلاسم تعطیل شد و مطلع شدم قرار است در آن روز مراسم جشن تولدی برای بچه ها برگزار شود.
افشار همچنین تصریح کرد: در سالن مراسم نشسته بودم که حضور دختر بچه ای بنام پارمیدا که بسیار شبیه دوران بچگیم بود، توجهم را جلب کرد.

در ادامه سومین قسمت از برنامه «ماه عسل»، افشار از آمادگی خود به عنوان یکی از داوطلبان حاضر در شیرخوارگاه آمنه سخن گفت و اینکه هیچگاه تصور نمی کرد با وجود اینکه مجرد است، مادر دختر بچه ای بنام پارمیدا شود.
این هنرمند عرصه تلویزیون با اشاره به دلیل اصلی خود از پذیرفتن مسئولیت نگهداری پارمیدا گفت: دلیل اصلی من برای پذیرفتن مسئولیت نگهداری از دخترم، هم جنس بودن تمام بچه های شیرخوارگاه آمنه با خودم بود؛ چرا که من هم یکی از بچه های همین شیرخوارگاه هستم و تصور می کنم در نهایت همه ما بی پناه هستیم اما نکته مهم در این موضوع، این است که بتوانیم پس از خدا، پناه یک بچه باشیم.
افشار در ادامه صحبت های خود به چگونگی حضورش در شیرگاه آمنه اشاره کرد و گفت که زمانی یک روزه بوده، پدرش او را با یادداشتی در حرم حضرت عبدالعظیم رها می کند و پس از اینکه او به شیرخوارگاه آمنه انتقال داده می شود، خانواده ای مسئولیت نگهداری از او را می پذیرند.
وی در پایان صحبت های خود، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد پدر و مادر اصلیم را ببینم، تصور می کنم آنها به سراغ من می آیند اما هیچ وقت آنها را قضاوت نمی کنم. در پایان سومین قسمت از «ماه عسل» ۹۵ پارمیدا دختر آرزو افشار هم مقابل دوربین شبکه سه قرار گرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ