مصاحبه صدف طاهریان با چند شنبه با سینا +عکس

1

آقا اینجا چه خبره؟؟؟پرده استودیو رو کی کنده؟؟؟چه بلایی سر میثاق اومده؟؟همه و همه در چند شنبه با سینا

عکس جدید صدف طاهریان چند شنبه با سینا بیوگرافی صدف طاهریان بیوگرافی سینا ولی الله اینستاگرام صدف طاهریان Sina Valiollahinstagram Sina Valiollah

سال گذشته در ”بار” در یکی از هتل‌های معروف شهر دبی درگیری رخ داد که به موجب این درگیری یک نفر به شدت زخمی‌شد. علت این درگیری، مزاحمت جنسی برای یک زن در بار این هتل بوده است.

طبق گزارش پلیس محل، زن و شوهری در “بار” ناگهان متوجه حالت غیر عادی یکی از حاضرین می‌شوند که به آنها نزدیک می‌شود این فرد که بشدت مست بوده در نهایت بی شرمی‌از این مرد تقاضا می‌کند او را با همسرش تنها بگذارد که همین قضیه باعث درگیری و ضرب و شتم می‌شود.

هتل دار حاضر در صحنه می‌گوید همه چیز آرام بود که متوجه صدای دعوایی از گوشه بار شدم. همسر این زن که از پیشنهاد فرد جوان شاکی شده بود به او حمله کرده بود. درگیری هم وقتی شدت گرفت که دوستان این فرد جوان به دفاع از او به همسر آن زن حمله ور شدند و او را بشدت کتک زدند.

شاهدان محلی می‌گویند از صدای فریاد و جیغ این زن ما به آنجا آمدیم و چیزی که دیدیم ضجه‌های این زن بدبخت و صورت خونین همسرش بود. بعد از اینکه پلیس رسید آن جوان را به بیمارستان منتقل کردند.

طبق اخبار رسیده آن جوان از ناحیه صورت و دست چپ به شدت مجروح شد.

نکته جالب توجه این است که طبق اطلاعات بدست آمده فرد متعرض و مستی که سبب این اتفاقات بوده مجری یک شبکه تلوزیونی فارسی زبان به نام “فارسی وان” (Farsi 1) می‌باشد.

عکس جدید صدف طاهریان چند شنبه با سینا بیوگرافی صدف طاهریان بیوگرافی سینا ولی الله اینستاگرام صدف طاهریان Sina Valiollah

این مجری که به علت شکایت فرد مضروب در بازداشت به سر می‌بّرد در حال حاضر با قید وثیقه به صورت موقت از بازداشت خارج شده تا در موقع مقرر در دادگاه حاضر شوند.

اگرچه طبق گزارشات پلیس رفتارهای غیر عادی از این دست در پرونده این فرد وجود داشته که آخرین آن مربوط به ماه می‌سال گذشته می‌باشد.

گفتنی است سینا ولی الله در سال ۲۰۰۵ به دعوت شبکهpmc  به عنوان مدیر تولید و مجری به این مجموعه پیوست که با تولید چندین برنامه موفق و پربیننده توانست در این شبکه از محبوبیت بالایی برخوردار شود، که موفقیت و محبوبیت سینا زیاد طول نکشید وبعد از حدود ۵ سال به علت تجاوز و رابطه غیر اخلاقی اش با یکی از کارمندان زن این تلوزیون از این تلوزیون اخراج شد.

او در سال ۲۰۰۸ با همسر خود که یک “یهودی الاصل” بود در یک مصاحبه رادیویی آشنا شد و در همان سال با هم ازدواج کردند.

عکس جدید صدف طاهریان چند شنبه با سینا بیوگرافی صدف طاهریان بیوگرافی سینا ولی الله اینستاگرام صدف طاهریان Sina Valiollah

سینا ولی الله بعد از چند ماه دوری از تلوزیون به دلیل مشکلات اخلاقی در سال ۲۰۰۹ به تلوزیون فارسی وان که با همکاری گروه “موبی” و “نیوز کورپوریشن” که توسط “روپرت مرداک” یهودی پایه گذاری شده بود دعوت شد.

سینا با آغاز فعالیتش در این شبکه در همان ابتدا برای جذب مخاطبین بیشتر سناریوی تخریب بعضی از شبکه‌های در حال فعالیت مثل شبکه “جِم” با مدیریت “سعید کریمیان” را در راستای کار خود قرار داد که بسیار نیز در این زمینه موفق عمل کرد و با انتشار یکسری اسناد که نشان میداد شبکه جم برای گروهک مجاهدین میباشد چالش بسیار بزگی را برای شبکه جم به وجود آورد که باعث شد تا این شبکه با ریزش شدید مخاطبین روبرو شود و به انزوا برود.

البته سعید کریمیان مدیر جم در پاسخ به افشاگری‌های سینا ولی الله که بسیار گران برایش تمام شده بود، بعد از گذشت یک سال و نیم اسنادی را در مورد سینا لو داد که بازگو کننده واقعیتی تکان دهنده بود، دلالی دختران ایرانی و افغانی در امارات و دیگر کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس توسط “سعید محسنی” و “سینا ولی الل”ه که البته این افشاگری نتوانست خدشه ای به سینا ولی الله که از لابی‌های قوی برخوردار بود وارد کند.

سینا توانست با فعالیت منظم خود در فارسی وان در کنار تهیه و پخش سریال‌های ترکی، کره ای، و آمریکایی به تولید چند برنامه دیگر نیز بپردازد که تا حدودی بتواند مخاطبین را به طور موقت جذب بکند.

درحال حاضر تنها برنامه تولیدی این شبکه برنامه چند شنبه با سینا است که به صورت یک برنامه طنز و کمدی پخش میشود .

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ROHOLAH می گوید

    سند و منبع این حرفا چیه؟