امیر تتلو ، وارث خلف شماره ۷ استقلال تهران +عکس

0

امیر تتلو خواننده زیرزمینی که علاقه شدیدی به فوتبال دارد و بارها از اهالی فوتبال خواسته وی را وارد این وادی کنند در جدیدترین اظهار نظر خود پس از صحبت های علیرضا منصوریان در مورد وارث شماره هفت فرهاد مجیدی در تیم استقلال و اهدای آن به اصلح ترین فرد، خود را وارث خلف این شماره دانسته و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

من دارم لیاقتشو  نه گوشت میخورم نه هیچ موجود زنده اى نه مشروب  نه سیگار میکشم نه قلیون نه هیچ کوفت دیگه اى پام کج بود و کف پامم صاف بود اما باز دوئیدم و الان آماده ام  تازه هنوز میخوام بدوئم و نیم فصل دوم میخوام بیام وقتى دیگه خیلى خفن شدم  اینهمه هم فحش خوردم و مسخره شدم اما باز وایسادم همین الانم میرم سر تمرین در صورتى که خیلى از فوتبالیستا خوابن تنها کسى هم که میتونه اونهمه تماشاچى بیاره عین فرهاد مجیدى منم !! رو راست !! خب کى لیاقت داره به جز من !! ؟!؟ شما که اینهمه وقت پیرهنو نگه داشتین واسه من  خوب یه نیم فصل هم تحمل کنید تا خودم بیام دیگه ٧

شماره 7 استقلال بیوگرافی امیر تتلو اینستاگرام امیر تتلو استقلال تهران اخبار فوتبال

شماره 7 استقلال بیوگرافی امیر تتلو اینستاگرام امیر تتلو استقلال تهران اخبار فوتبال

فرهاد مجیدی نسبت به خبر ” تتلو در استقلال تمرین میکند ” پستی در اینستاگرامش منتشر کرد که باعث واکنش طرفداران وی شد.

شماره 7 استقلال بیوگرافی امیر تتلو اینستاگرام امیر تتلو استقلال تهران اخبار فوتبال

تتلو که این روزها شماره هفت را برای خودش برگزیده است در پستی در اینستاگرام نوشت که در روز هفتم از هفتمین ماه سال می خواهد به استقلال برود و جای فرهاد مجیدی را بگیرد.

او از مسئولان باشگاه استقلال خواست تا به او مهلت دو هفته ای بدهند تا خودش را به کادر فنی استقلال نشان دهد.

بعد از حرف های تتلو،مجیدی پستی در اینستاگرام خود گذاشت که با واکنش هوادارانش روبرو شد.

هواداران مجیدی در کامنت ها به ابراز احساسات برای ستاره خود پرداختند و معتقد هستند او همچنان بهترین بازیکن استقلال است و هیچ کسی به گرد پایش نمی رسد.

این واکنش ها در حالی است که عکس مجیدی بسیار ساده است و هیچ متنی در زیر آن وجود ندارد.

درواقع این پست مجیدی یک نوع اعلام قدرت برای تتلو است که مدعی شده بود می تواند جای مجیدی را در استقلال بگیرد.

فرهاد مجیدی که هواداران استقلال  هنوز در شوک خداحافظی وی هستند یکی از اسطوره های فراموش نشدنی و خوش اخلاق استقلال است که با وجود رو فرم بودن وی هنوز هم هوادارن خواستار بازگشتش به استقلال هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ