برخی مجریان سیما شأن روحانی را پایین آوردند

0

حجت الاسلام حسین ابراهیمی نماینده سابق مجلس در گفت وگو با  تسنیم، در خصوص گزارش صد روزه دولت یازدهم که از سوی رئیس جمهور ارائه شد، گفت: همانطور که آقای رئیس‌جمهور گفت، دولت در زمینه سیاست خارجی اقدامات خوبی را انجام داده است و به اعتقاد من دولت تدبیر و امید در مسئله هسته ای و مذاکرات ژنو کارهای ارزشمندی را انجام داده و این اقدامات قابل تقدیر است.

وی افزود: البته باید ببینیم غرب تا چه اندازه به تعهد خوب پایبند خواهد بود به نظر من همچنان بی اعتمادی در غرب دیده می شود با این حال تیم مذاکره کننده روزهای سخت و فشرده ای را گذراند که این اقدام جای تقدیر دارد.

نماینده سابق مجلس در ادامه با بیان اینکه در گزارش رئیس جمهور انتقاداتی نسبت به عملکرد دولت گذشته ارئه شد، اظهارداشت: دولت یازدهم با شعار امید، تدبیر و اعتدال روی کار آمده است اما در بیان وضعیت و نگاه به عملکرد دولت گذشته اعتدال را در نظر نمی‌گیرد و گاهی افراط می‌شود که این اقدام به صلاح و نفع دولت نیست، دولت های گذشته هرکدام دارای نقاط قوت و ضعف بودند.

ابراهیمی همچنین تصریح کرد: رئیس جمهور در زمینه گرانی و تورم خوب صحبت کرد، باید بپذیریم اقتصاد کشور نیاز به جراحی کامل و جدی دارد و باید همه مسئولان و دستگاه ها در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی به نحوه اجرای برنامه توسط برخی مجریان این گفت‌وگو اشاره و تأکید کرد:شان رئیس جمهور بالاتر از این بود چرا که چهره ها و کارشناسان بهتری می توانستند در این برنامه حضور پیدا کنند در این صورت بهتر می‌توانستند برنامه، عملکرد و چهره رئیس جمهور را نشان دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ