آلوش عباسی پدر شهاب عباسی (بازیگر) درگذشت +عکس

1

علی عباسی مشهور به آلوش عباسی، قهرمان بوکس ایران و آسیا، مربی و پیشکسوت ورزش آذربایجان شرقی روز شنبه در تبریز دار فانی را وداع گفت.

عباسی که در بازی های آسیایی سال ۱۹۷۴ تهران مربیگری تیم ملی بوکس ایران را بر عهده داشت، سحرگاه امروز به دلیل ایست قلبی در منزل شخصی اش، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این پیشکسوت فقید ورزش ایران، متولد سال ۱۳۱۹ در تبریز بود و در دهه ۴۰ شمسی قهرمان ایران و آسیا شد و چندین سال مربیگری تیم های مختلف بوکس آذربایجان شرقی و تبریز را بر عهده داشت.

علی عباسی نخستین مدال‌آور آسیایی برای تبریز بود که در بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶ بانکوک تایلند مدال برنز این رقابت‌ها را در رشته بوکس و وزن ۸۱ کیلوگرم کسب کرد و یک سال بعد در رقابت های قهرمانی آسیا در سریلانکا در همین وزن صاحب مدال طلا شد.

از این ورزشکار فقید کشورمان، دو فرزند پسر و یک دختر به یادگار مانده است که ‘شهاب عباسی‘، هنرمند سرشناس تلویزیون کشورمان یکی از آنهاست.

قهرمان بوکس جهان خنده بازار تشییع جنازه آلوش عباسی بیوگرافی شهاب عباسی بیوگرافی آلوش عباسی بازیگران خنده بازار

مراسم تشییع جنازه این قهرمان و پیشکسوت ارزنده ورزش کشور و تبریز فردا / یکشنبه / ۲۳ خرداد از ساعت یازده و ۳۰ دقیقه در آرامستان وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم شام غریبان آن مرحوم روز یکشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در مسجد نبی اکرم (ص) واقع در زعفرانیه – میرداماد روبروی خیابان محراب منعقد خواهد شد.

قهرمان بوکس جهان خنده بازار تشییع جنازه آلوش عباسی بیوگرافی شهاب عباسی بیوگرافی آلوش عباسی بازیگران خنده بازار

کارگردان برنامه خنده‌بازار تازه ترین پست اینستاگرام خود را به تصویری از پدرش که به تازگی درگذشته، اختصاص داد.

شهاب عباسی بازیگر و کارگردان برنامه‌ طنز خنده بازار داغدار شد.

عباسی با انتشار تصویری از پدرش در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: پدرم دیشب از پیش ما رفت … میدونم که جات خوبه و به آرامش ابدی رسیدی … روحت شاد.

قهرمان بوکس جهان خنده بازار تشییع جنازه آلوش عباسی بیوگرافی شهاب عباسی بیوگرافی آلوش عباسی بازیگران خنده بازار

شهاب عباسی در ۹ آذر ۱۳۵۲ در محله‌ای نزدیک به سه راه امین تبریز در خانواده‌ای ۵ نفره متولد شد. او فرزند دوم خانواده و دارای یک خواهر و برادر است.

او پیش از قبولی در دانشگاه در رشتهٔ نقاشی در رادیو تبریز فعالیت داشته. در دانشکده هنر با جواد رضویان و مهران غفوریان و حسین رفیعی هم دوره بوده. بعد از اتمام دوران دانشگاه کم کم از نقاشی فاصله گرفته و به واسطه علی سلیمانی با کاردان آشنا شده و پس انجام تست توانست در برخی از کارهای وی حضور پیدا کند.

در اواخر سال ۱۳۸۹ او با تماسی از هومن حاجی عبدالهی و معرفی شدن به فرید شب خیز تصمیم به ساخت مجموعه‌ای به نام “خنده بازار” گرفت.

از ابتدای سال ۱۳۹۰ مجموعه خنده‌بازار با حضور عده‌ای از هنرمندان باسابقه و جوان مستعد کارش را در شبکه سه آغاز کرد و خیلی سریع توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند و جزو برنامه‌های پرمخاطب تلویزیونی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. farid می گوید

    روحشان قرین آرامش باد.از شما هم متشکرم بابت سایت خوب تون.