سومین قهرمانی پیاپی کشتی آزاد در خاک آمریکا +عکس

0

تیم ملی کشتی آزاد ایران با غلبه بر تیم روسیه، عنوان قهرمانی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۶ آمریکا را از آن خود کرد تا برای سومین سال متوالی در خاک این کشور قهرمان شود.

نتایج کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران آمریکا بیوگرافی مصطفی حسیم خانی بیوگرافی مسعود اسماعیل پور بیوگرافی کمیل قاسمی بیوگرافی حسن یزدانی بیوگرافی حسن رحیمی اخبار کشتی

به گزارش خبرنگار مهر،‌ رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۶ آمریکا از دیروز در شهر لس‌آنجلس آغاز شده بود که تیم ملی ایران با حضور در فینال این دوره از مسابقات با نتیجه ۵ بر ۳  از سد تیم روسیه گذشت و به عنوان قهرمانی رسید.

نتایج کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران آمریکا بیوگرافی مصطفی حسیم خانی بیوگرافی مسعود اسماعیل پور بیوگرافی کمیل قاسمی بیوگرافی حسن یزدانی بیوگرافی حسن رحیمی اخبار کشتی

تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از راهیابی به فینال،‌ تیمهای آذربایجان، هند و آمریکا را شکست داده بود.

نتایج کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران آمریکا بیوگرافی مصطفی حسیم خانی بیوگرافی مسعود اسماعیل پور بیوگرافی کمیل قاسمی بیوگرافی حسن یزدانی بیوگرافی حسن رحیمی اخبار کشتی

نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: حسن رحیمی ۳ (برنده)- حاجی مراد رشیداف ۳
۶۱ کیلوگرم: مسعود اسماعیل‌پور ۱۲ – ویکتور راسادین ۶
۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری یک – ماگمود قربان علی‌یف ۴
۷۰ کیلوگرم: مصطفی حسین‌خانی ۱۰ – خلیل امین‌اف یک
۷۴ کیلوگرم: حسن یزدانی ۱۴ – ختاگ سابالوف ۴
۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی ۳ – شامیل کودیا ماگموداف ۶
۹۷ کیلوگرم: امیر محمدی ۳ – عبدالسلام گادیسوف ۱۰
۱۲۵ کیلوگرم: کمیل قاسمی ۳ – مرادین خوشحوف ۲

نتایج کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران آمریکا بیوگرافی مصطفی حسیم خانی بیوگرافی مسعود اسماعیل پور بیوگرافی کمیل قاسمی بیوگرافی حسن یزدانی بیوگرافی حسن رحیمی اخبار کشتی

شاگردان خادم با کسب این قهرمانی توانستند برای سومین سال پیاپی در خاک آمریکا به عنوان قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد دست یابند. همچنین این هفتمین عنوان قهرمانی کشتی آزاد ایران در ادوار مختلف رقابتهای جام‌جهانی محسوب می‌شود.

نتایج کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران آمریکا بیوگرافی مصطفی حسیم خانی بیوگرافی مسعود اسماعیل پور بیوگرافی کمیل قاسمی بیوگرافی حسن یزدانی بیوگرافی حسن رحیمی اخبار کشتی نتایج کشتی آزاد ایران کشتی آزاد ایران آمریکا بیوگرافی مصطفی حسیم خانی بیوگرافی مسعود اسماعیل پور بیوگرافی کمیل قاسمی بیوگرافی حسن یزدانی بیوگرافی حسن رحیمی اخبار کشتیسعید داداش پور،علیرضا قاسمی و رضا بیات در اوزان ۷۰ ، ۷۴ و ۸۶ کیلو گرم کشتی گیرانی بودند که در این رقابت ها اصلاً به میدان نرفتند.

تیم ملی کشورمان در سومین دیدار خود و برای رسیدن به فینال مقابل میزبان به میدان رفت و در یک رقابت نزدیک با نتیجه ۴ بر ۴ و به دلیل امتیاز فنی بالاتر (۱۷ بر ۱۵)پیروز میدان شد و به فینال رسید.
نتایج انفردای رقابت به شرح زیر است(اسامی تیم ایران در ابتدا آمده است)
سید احمد محمدی دارنده دو مدال نقره و برنز جهان در حالی که ۳ بر صفر از حریف پیش بود در نهایت نتیجه را ۴ بر ۳ واگذار کرد.حسن یزدانی دارنده مدال نقره جهان در یک رقابت دیدنی با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر کشتی گیر آمریکایی را از پیش رو برداشت.علی رضا کریمی در وزن ۸۶ کیلو گرم و دارنده مدال برنز جهان دومین شکست خود را در این دوره از رقابت های جام جهانی این بار مقابل نماینده آمریکایی تجربه کرد.
۵۷ کیلوگرم: حسن رحیمی۷(برنده)–دانیل دنیس ۲
۶۱ کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور۸ (برنده)–تونی راموس ۲
۶۵ کیلوگرم: سید احمد محمدی ۳–فرانک مولینارو ۴(برنده)
۷۰ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی ۲ –جیمز گرین ۵ (دارنده برنز جهان)(برنده)
۷۴ کیلوگرم: حسن یزدانی۱۰(برنده)–الکس درینگر صفر
۸۶ کیلوگرم: علی رضا کریمی ۲ –جی دن کاکس ۶(برنده)
۹۷ کیلوگرم: عباس طحان یک — کایل اسنایدر (قهرمان جهان) ۸(برنده)
۱۲۵ کیلوگرم: پرویز هادی ۳( برنده )– جک وارنر یک(قهرمان المپیک)
گفتنی است تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود صبح روز یکشنیه مقتدرانه و با نتیجه ۸ بر صفر مقابل تیم هند به پیروزی رسید.سید احمدی محمدی دارنده دو مدال نقره و برنز جهان در ۴ دقیقه و ۵۰ ثانیه حریف هندی خود را با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت.حسن یزدانی دارنده مدال نقره جهان نیز در کمتر از ۵ دقیقه با امتیاز عالی ۱۲ بر ۲ نتیجه رقابت وزن ۷۴ کیلو گرم را به سود خودش به پایان رساند. علی رضا کریمی دارنده مدال برنز جهان که در دیدار نخست مقابل حریف آذری شکست خورده بود در ۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر ششمین پیروزی کشورمان را به دست آورد.امیر محمدی نیز در ۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه با نتیجه ۱۲ بر یک از سد حریف هندی گذشت.

نتایج انفرادی(اسامی آزادکاران ایران در ابتدا آمده است)
۵۷ کیلوگرم: رضا اطری(برنده) –آمیت کومار (دارنده مدال نقره جهان – قهرمان آسیا) حریف حاضر نشد
۶۱ کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور ۴ (برنده)–باجرانگ (دارنده مدال برنز جهان- نقره بازی های آسیایی) ۲
۶۵ کیلوگرم: سید احمد محمدی ۱۰(برنده)–آمیت کومار داهانکار صفر
۷۰ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی۲(برنده)–وینود کومار صفر
۷۴ کیلوگرم: حسن یزدانی۱۲(برنده)–پراوین رانا۲
۸۶ کیلوگرم: علی رضا کریمی۱۰(برنده) –پاوان کومار صفر
۹۷ کیلوگرم: امیر محمدی۱۲(برنده)–ساتیوارت کادیان یک (برنز آسیا و برنز جوانان جهان)
۱۲۵ کیلوگرم: پرویز هادی(برنده)–هیتیندر (برنز آسیا) حریف هندی حاضر نشد
همچنین شاگردان رسول خادم در نخستین دیدار و در یک دیدار حساس و نزدیک با نتیجه ۵ بر ۳ از سد تیم آذربایجان گذشتند.شکست علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان و از شانس های کسب مدال در المپیک از نکات قابل توجه این رقابت بود.مصطفی حسین خانی قهرمان آسیا و عباس طحان نفر پنجم رقابت های جهانی ۲۰۱۵ نیز از دیگر کشتی گیران مغلوب این دیدار بودند.
نتایج انفرادی به شرح زیر است(اسامی آزادکاران ایران در ابتدا آماده است)

۵۷ کیلوگرم:حسن رحیمی۱۰-(برنده) –محمود ماگمدوف یک
۶۱ کیلوگرم: بهنام احسانپور۲(برنده)–احمد نبی گوارزاتیلوف ۲
۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری ۷(برنده)–ماگومد مسلم اف ۶
۷۰ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی۳–گاجی مراد اوماروف ۶(برنده)
۷۴ کیلوگرم:حسن یزدانی۹(برنده)– اشرف علی اف ۵
۸۶ کیلوگرم:علی رضا کریمی۲– الکساندر گوستیف ۵(برنده)
۹۷ کیلوگرم: عباس طحان یک –اصلانبک آلبروف ۲(برنده)
۱۲۵ کیلوگرم: کمیل قاسمی۶(برنده)–سعید گامیدوف ۴
در دیدار رده بندی در یک مسابقه حساس و دیدنی تیم گرجستان با توجه به پیروزی ضربه فنی دیوید خنچیگاشویلی در وزن ۵۷ کیلوگرم مقابل دانیل دنیس با نتیجه ۴ بر ۴ آمریکا را شکست داد و به مقام سوم رسید.
در دیدار برای کسب مقام پنجم، تیم آذربایجان با نتیجه ۵ بر ۳ از سد مغولستان گذشت و پنجم شد و تیم هند نیز با پیروزی ۵ بر ۳ مقابل تیم ترکیه به مقام هفتم رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ