سالومه سیدنیا از گدایی در لندن تا مجری‌گری در من‌ و تو! +فیلم

1

معین سعیدی مدیر جدا شده شبکه من و تو به دنبال افشاگری هایش علیه این تلویزیون لندنی در اقدامی جدید مطلبی را در مورد سالومه سیدنیا، مجری شبکه من و تو منتشر کرده است.

همسر سروش تهرانی مجری شبکه من و تو فساد جنسی سالومه سیدنیا شوهر سالومه سیدنیا شبکه من و تو بیوگرافی معین سعیدی بیوگرافی سالومه سیدنیا اتاق خبر شبکه من و تو

وی با انتشار ویدئوی مکالمه اش با محمد منظرپور، سردبیر بخش فارسی صدای آمریکا و فاطیما ساربان، کارمند سابق من و تو حقایقی از شخصیت سالومه را به مخاطبین معرفی نمود.

در این گفتگو با اشاره به اینکه همسر سالومه وی را طلاق داده، دور زدن دولت بریتانیا توسط این مجری زن را برملا ساخته است.

خانم “ساربان” همکار سابق سالومه در این مکالمه با اشاره به فرار سالومه از نظام مالیاتی دولت انگلستان به بخشی از ترفندهای این مجری زن برای این فرار مالیاتی اشاره کرد.

وی گدایی بیشتر سالومه از دولت انگلستان را دلیل این اقدام سالومه بیان می کند. کارمند سابق من و تو با اشاره به بددهنی های سالومه در پشت دوربین از منفور بودن وی در بین مخاطبین خبر داد.

در ادامه محمد منظرپور سردبیر بخش فارسی صدای آمریکا ضمن تمسخر سالومه سیدنیا وی را در برنامه سازی در من و تو ضعیف خواند و برنامه های ساخته شده توسط وی را شکست خورده دانست.

سروش تهرانی، برنده دور نخست آکادمی موسیقی گوگوش که با عشق و علاقه با سالومه ازدواج کرده بود، از وی جدا شد. شاید به جرأت بتوان یکی از دلیل های طلاق سروش از سالومه را روابط خارج از عرف همسرش (سالومه سیدنیا) با دیگر مجریان و عوامل مرد شبکه دانست. مسأله‌ای است که بیش از نیمی‌ از مخاطبان شبکه «من و تو» آن را تأیید و به آن اذعان می‌نمایند.

روابط «سالومه سیدنیا» با دیگر مردان تلویزیون «من و تو» به حدی زننده بود که واکنش و اعتراض‌های گسترده مردمی‌را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

همسر سروش تهرانی مجری شبکه من و تو فساد جنسی سالومه سیدنیا شوهر سالومه سیدنیا شبکه من و تو بیوگرافی معین سعیدی بیوگرافی سالومه سیدنیا اتاق خبر شبکه من و تو

در پایان خاطر نشان می شود بدنامی‌های «سالومه سیدنیا» و شکست‌های پی در پی وی در اجرا و برنامه‌سازی سبب شد تا وی نسبت به دیگر عوامل شبکه «من و تو»، کمتر حق برنامه‌سازی و اجرا داشته باشد.

وی اکنون پس از مدت ها اجازه روی ایر بردن “سالی تاک”، برنامه تکراری سال های دور را پیدا کرده است. برنامه ای که همراه با اعتراض های شدید مخاطبان بود.

به اذعان کارشناسان سالی تاک شروع منفور شدن سالومه نزد اذهان بینندگان من و تو به حساب می آید.

اما چرا پس از اعتراض های مخاطبین، منفور شدن سالومه و شکست پروژه سالی تاک دوباره سالومه اصرار بر ادامه این برنامه را دارد خود جای سوال دارد که البته شاید ایده نداشتن وی بر برنامه سازی های جدید او را مجبور به ادامه دادن این پروژه شکست خورده کرده است.

فیلم اظهارات جنجالی کارمند سابق من و تو و سردبیر صدای آمریکا علیه سالومه سیدنیا

 

دانلود فیلم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. خشول می گوید

    آنکه عیب دگران نزد تو آورد وشمرد/
    بی گمان عیب تو نزد دگران خواهد برد!!