سوابق محمدرضا حسین‌زاده و سیدکامل تقوی‌نژاد هئیت مدیره استقلال

0

به گفته عبدالحمید احمدی مشاور عالی وزیر ورزش سیدکامل تقوی نژاد، محمدرضا حسین زاده، منصور پورحیدری، مسعود معینی و شهاب جهانیان ۵ عضو هیات مدیره استقلال هستند. نکته مهم در هیات مدیره استقلال حذف عباس کردنوری و مقداد نجف نژاد و البته شاهرخ سبک دست از جمع اعضای هیات مدیره استقلال است. کردنوری احتمالا به علت کهولت سن، نجف نژاد به دلیل از دست دادن مسوولیت در مجلس و سبک دست به دلیل عدم توانایی در اجرای تعهدات از اعضای هیات مدیره کنار گذاشته شده اند.

هیئت مدیره استقلال سوابق محمدرضا حسین زاده سوابق کامل تقوی نژاد بیوگرافی هیات مدیره استقلال بیوگرافی سیدکامل تقوی نژاد
در هیات مدیره جدید ۳ چهره تازه حضور دارند. ابتدا منصور پورحیدری که البته مشخص نیست شرایط لازم را برای حضور در همه جلسات دارد یا نه. در عین حال تقوی نژاد که رئیس سازمان امور مالیاتی است به اعضای هیات مدیره اضافه شده است. او قبلا مدیریت عامل بانک سپه و معاون وزیرامور اقتصاد و دارایی بوده  و جزو چهره های اقتصادی دولت به شمار می رود. محمدرضا حسین زاده سرپرست بانک ملی هم دیگر عضو جدید استقلال است که اصلیتی اردبیلی دارد و سمت های اقتصادی مختلفی در این بانک مهم داشته است. به این دو باید مسعود معینی و شهاب جهانیان را اضافه کرد؛ اولی بازیکن سابق استقلال که عضو فنی این جمع است و دومی که در دوره قبلی نیز عضو هیات مدیره استقلال بود.

در نهایت مهمترین تغییر به حضور دو چهره بانکی و اقتصادی تازه بازمی گردد. دو عضوی که برای رفع مشکل مالی باشگاه استقلال به جمع اعضای هیات مدیره پیوسته اند. استقلالی ها قاعدتا با حضور این دو عضو جدید باید شرایط مالی بهتری پیدا کنند. با این تغییرات که در روز اعتراض هواداران به وزیر ورزش انجام شده آبی پوشان فصل را با دوپینگ بانکی آغاز خواهند کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ