حذف حسین عبدی از هئیت مدیره پرسپولیس

0

علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، محمد زادمهر و جعفر کاشانی ۴ چهره ای هستند که در دوره جدید نیز عضو هیات مدیره پرسپولیس خواهند بود. تنها تغییر هیات مدیره پرسپولیس نسبت به دوره قبلی حذف نام حسین عبدی است که موضوع کناره گیری اش از قبل مطرح بود.

هیئت مدیره پرسپولیس سوابق هیات مدیره پرسپولیس بیوگرافی محمد زادمهر بیوگرافی علی اکبر طاهری بیوگرافی حمیدرضا گرشاسبی بیوگرافی حسین عبدی بیوگرافی جعفر کاشانی
عبدی که در سمت های مختلفی در پرسپولیس حضور داشته در دوران حضورش در هیات مدیره پروژه تیم ب را هم در دست گرفته بود که احتمالا با شرایط جدید دیگر این کار را ادامه نخواهد داد. در مورد او حساسیت هایی وجود داشت و این تغییر چندان عجیب به نظر نمی رسید.

هیات مدیره پرسپولیس در شرایطی انتخاب شده که باید یک عضو جدید جانشین حسین عبدی بشود. البته به نظر می رسد این اعضا با علی اکبر طاهری به عنوان مدیرعامل باشگاه در هماهنگی کامل اند و به نظر نمی رسد اضافه یا کم شدن افراد تاثیری در روند قرمزپوشان داشته باشد. وزیر از اعضای هیات مدیره پرسپولیس خواسته است به دنبال منابع مالی مطمئن برای اداره امور و البته ارتقای سطح باشگاه در سطح ایران و آسیا باشند.

باشگاه پرسپولیس در یک سال گذشته روند رو به رشدی داشته و به نظر می رسد وزیر از ترکیب بی حاشیه اعضای هیات مدیره کاملا راضی است. چهره هایی که با علی اکبر طاهری کاملا هماهنگ هستند.

جعفر کاشانی (متولد ۳ فروردین ۱۳۲۳ – تهران) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است.

وی فوتبال را از باشگاه فوتبال شاهین تهران شروع و پس از انحلال آن در سال ۱۳۴۶ به تیم پرسپولیس رفت و تا پایان دوران ورزشی خود در این تیم باقی‌ماند و چهارمین کاپیتان تاریخ این تیم شد.

او از سال ۱۳۴۷ تا سال ۱۳۵۳ عضو تیم ملی فوتبال ایران بودو ۳۸ بازی با لباس تیم ملی انجام داد.

از جمله افتخارات دوران ورزشی کاشانی می توان به قهرمانی در جام ملتهای آسیا ۱۹۶۸ ، قهرمانی جام ملتهای آسیا ۱۹۷۲ و قهرمانی بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ و همچنین قهرمانی لیگ تخت جمشید در سال ۱۳۵۲ اشاره نمود

جعفرکاشانی کارمند سیاسی وزارت امور خارجه و کاردار و سرکنسول ایران در کشورهای انگلستان،آلمان،سوریه و امارات بوده وی هم اکنون مدیر عامل باشگاه شاهین می باشد جعفر کاشانی دارای ۳ فرزند به نام های شاهین و فاطمه و حمیـــدرضا می باشد

در سال ۱۳۴۷، در بازی پرسپولیس و عقاب به دلیل قهر عزیز اصلی و غایب بودن هادی طاووسی درون دروازه پرسپولیس ایستاد و پرسپولیس بازی را با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ