شکایت پرسپولیس از محمدحسین کنعانی‌زادگان و استقلال

0

کنعانی زادگان در پرسپولیس یا استقلال تهران ، پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از کنعانی زادگان و باشگاه استقلال شکایت خواهد کرد.

محمدحسین کنعانی (متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ در آبادان ، قد : ۱۸۶) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

کنعانی سابقه بازی در تیم استقلال ماهشهر را دارد، وی در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم پرسپولیس پیوست، سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازى به باشگاه استقلال تهران پیوست.

وی همچنین سابقه بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد.

او نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد.

پیوستن به استقلال

محمد حسین کنعانی در فصل نقل و انتقالات ۹۵–۹۶ با عقد قراردادی ۲ ساله به باشگاه استقلال تهران پیوست.

خمارلو تصریح کرد کنعانی زادگان هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و انعقاد قرارداد با او غیر قانونی است و برای احقاق حق باشگاه پرسپولیس تلاش خواهیم کرد.
خمارلو بار دیگر گفت: قرارداد غیر قانونی برای ما چاره ای جز شکایت کردن باقی نمی‌گذارد و بر همین اساس باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه درگیر مسائل مختلفی است اما از کوچکترین دارایی خود دفاع می‌کند.

سوابق پندار خمارلو بیوگرافی محمدحسین کنعانی بازیکن جدید استقلال تهران اخبار فوری پرسپولیس اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

محمدحسین کنعانی زادگان ساعاتی پیش با استقلال قرارداد امضا کرد اما تکذیب این مساله از زبان خودش حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورده بود.

با این حال باشگاه استقلال با انتشار عکس این بازیکن رسما ورود کنعانی زادگان به جمع آبی پوشان را اعلام کرد.

بهرام افشارزاده دقایقی پیش در گفتگو با سایت باشگاه استقلال اعلام کرد تاخیر در اعلام خبر کنعانی به دلیل استعلام این باشگاه از سازمان لیگ بوده و با قطعیت عدم قرارداد او با پرسپولیس، کنعانی تبدیل به پنجمین خرید لیگ برتری استقلال می شود.

سوابق پندار خمارلو بیوگرافی محمدحسین کنعانی بازیکن جدید استقلال تهران اخبار فوری پرسپولیس اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

افشارزاده در این باره گفت: ما پس از آنکه درباره قرارداد این بازیکن از سازمان لیگ استعلام گرفتیم، به ما اعلام کردند که ایشان بازیکن آزاد هستند و برای عقد قرارداد با وی مشکلی نداریم. به همین دلیل چون ایشان در لیست آقای منصوریان حضور داشتند با او وارد مذاکره شدیم و پس از توافقات اولیه قراردادی دو ساله با ایشان امضا کردیم.

پیش از او بختیار رحمانی، علی قربانی، فرشید باقری و وریا غفوری به عنوان ۴ سهمیه لیگ برتری به استقلال پیوسته بودند.

کنعانی زادگان که اهل سربندر استان خوزستان است در سال ۱۳۹۰ به باشگاه پرسپولیس پیوست و سپس به پرتغال رفت و بعد از حضور مجدد در پرسپولیس برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفت و در حالی که پرسپولیسی ها امیدوار به حضور وی بودند به دلیل عدم توافق با مدیران باشگاه به استقلال رفت. قرارداد او دو ساله است و رقم خوبی هم از تیم آبی پوش به کنعانی پیشنهاد شده است.

کنعانی با این انتقال پا در جای مهدی هاشمی نسب و علی انصاریان می گذارد، دو مدافع وسط سابق پرسپولیس که به دلیل اختلاف با مدیران و عدم اعتقاد سرمربی آبی پوش شدند. این بازیکن در یک سال گذشته به اغلب اردوی های تیم ملی دعوت شده است و یک خرید خوب برای خط دفاع استقلال به شمار می آید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ