علی دایی و مهناز افشار ، نیوشا ضیغمی و شیلا خداد + عکس

7

صفحه فیس بوک علی دایی عکسی خاطره انگیز از سال های دور منتشر کرده است. این عکس مربوط به زمانی است که علی دایی بازیکن تیم ملی بود و روی جلد یکی از نشریات به چاپ رسید. در عکس علی دایی در کنار محمدرضا گلزار هنرپیشه و احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ دیده می شود.

همسر علی دایی فیسبوک علی دایی علی دایی و نیوشا ضیغمی علی دایی و مهناز افشار علی دایی و گلزار علی دایی و بازیگران علی دایی کجاست زن علی دایی جنجالی علی داییهمسر علی دایی

همچنین ۵ هنرپیشه خانم هم در این عکس حضور دارند که از سمت چپ به ترتیب : مهناز افشار، الناز شاکردوست، مریلا زارعی، شیلا خداداد و نیوشا ضیغمی

همسر علی دایی فیسبوک علی دایی علی دایی و نیوشا ضیغمی علی دایی و مهناز افشار علی دایی و گلزار علی دایی و بازیگران علی دایی کجاست زن علی دایی جنجالی علی دایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. سحر راد می گوید

    فقط احسان

    1. بدحجابی حق الناس و حق الله است ، حیوان نباشیم . می گوید

      یه خانم بد حجاب به چهار گروه لطمه میزند :
      یک : در خیابان جوان عفیف نمیخواهد به چهره این خانم نگاه کند، بنابراین به خودش فشار می آورد و سرش را پایین می اندازد . پس این فرد اذیت می شود و حقش ضایع می شود زیرا میتوانست راحت در خیابان راه برود مثل وقتی که آلودگی هوا وجود دارد مجبور است که ماسک بزند.
      دو : به جوان بی بند بار هم ظلم می شود ، زیرا این جوان وقتی خانم را در خیابان میبیند ، ازدواجش عقب می افتد. چون مجانی دارد نیازش را برطرف میکند ، فرد باید نیازش را با ازدواج تامین کند نه با هرزگی و چشم چرانی.
      سه : چنین خانمهایی به ما می گویند که چرا ازدواج هایمان عقب افتاده است ؟ متاعی که باید گران بفروشند دارند مفت در خیابان حراج میکنند یعنی دارند به خودشون ظلم میکنند.
      چهار : به متاهل ها هم ظلم می شود زیرا آقایان متاهل چشمشان به این خانم می افتد ، وقتی به خانه می روند و شروع به بهانه گیری میکند و زندگی ها بهم میریزد.
      وخیلی موارد دیگه مثل پایمال کردن خون شهدا – دل خون کردن مومنان و ترویج بی عفتی و بی حیایی و کمرنگ کردن ایمان مردم و عقب ماندگی روند تحصیلی و کاری و پیشرفت و بالا رفتن سن ازدواج و غیــــــــــره.

      « پس بی حجابی حق الناس است. »
      و خداوند هرگـــــــز از حق الناس نمیگذرد .
      بدحجابان مضر جامعه هستند …

      1. علی می گوید

        ادم مومن با پوشش حجاب دیگران (گفتم حجاب یعنی لخت نبودن) به هوس نمی افتد

        در ضمن بین حجاب که قران گفته یعنی (داشتن پوشش و حتی نوعش رو هم مشخص نکرده ) با لخت بودن و تن فروش فرسنگ ها فاصله هست

    2. نادر می گوید

      ….. همشون غرب زده های بی کلاس

  2. افشین می گوید

    فقط سحر

  3. آناهیتا می گوید

    همه از دم امل
    نیوشا ضیغمی زشت و چاق چه احساسی هم کرده خخخخخخ

    1. اکبر می گوید

      چقدر ظاهر بین !