رسوایی های جنسی مقامات آمریکایی +اسامی

2

همواره ارتباطات نامشروع جنسی مقامات آمریکایی سبب رسوایی آنها شده است. البته در میان سیاستمداران آمریکا روابط نامشروع جنسی به امری عادی بدل شده است، اما ظاهراً آمریکایی از شنیدن جزییات و اطلاعات پیرامون روابط کثیف میان سیاستمداران خارجی خسته نمی‌شوند. در مواردی مقامات سیاسی به طور کلی از عرصه سیاسی محو شده‌اند، اما برخی از افراد پس از فاش شدن ارتباطات جنسی به پست‌های مدیریتی بالاتری راه یافته‌اند.

به گزارش میزان به نقل از الجزیره، به عنوان مثال بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۵ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که ارتباطات جنسی سبب رسوایی آنها شده است:

۱٫ چارلز اسپیتال راب: او در حالی که با لیندا برد جانسون ازدواج کرده بود، طی یک مدت ۱۸ ماهه با ویرجینیا تای کالینز ارتباط نامشروع داشته است.

۲٫ براک آدامز: سناتور آمریکایی هم به طور همزمان با ۸ زن در ارتباط بوده است.

۳٫ روبرت پکوود، سناتور آمریکایی که پس از ارتباط با ۲۹ زن، و اتهامات مختلف مانند سوءرفتار آزار و اذیت جنسی و تجاوز مجبور به استعفا شد.

۴٫ بیل کلینتون: یکی از بزرگترین رسوایی‌های جنسی در عرصه سیاست آمریکا است. اخبار درز کرده از کاخ سفید سبب رسوایی بیل کلینتون به دلیل ارتباط او با مونیکا لوینسکی، کارمند کاخ سفید بود. پس از رسوایی، لوینسکی به وجود ارتباط نامشروع اعتراف کرد، اما کلینتون با دروغگویی این مسئله را تکذیب کرد.

۵٫ گری کاندیت، نماینده مجلس و عضو حزب دموکرات آمریکا: او نیز به دلیل ارتباط با چاندرا لوی ۲۳، پس از ناپدید شدن لوی رسوا شد. کاندیت با اشاره به موضوع ارتباط کلینتون، کار خود را کوچک شمرد.

۶٫ اد شراک: نماینده دموکرات مجلس آمریکا، او به دلیل ارتباط همجنس‌گرایانه با یک مرد، در سال ۲۰۰۴ سومین دوره حضور خود در مجلس آمریکا را نیمه تمام رها کرد.

۷٫ لری کریگ: سناتور آمریکایی که ۱۸ سال در سنای آمریکا حضور داشت، در یازدهم ژوئن ۲۰۰۷ به دلیل رفتار نامشروع و ارتباط جنسی خارج از عرف تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شد.

۸٫ جان انسیگن: سناتور آمریکایی که ریاست کمیته سیاست جمهوری‌خواهان را در مجلس سنا به عهده داشت، ۱۶ ژوئن ۲۰۰۹ پس از اعتراف به ارتباط با همسر یکی از دوستان نزدیکش مجبور به استعفا شد.

۹٫ آنتونی وینر که به تازگی ازدواج کرده بود، به ارسال تصاویر مستهجن از خود و پیشنهاد نامشروع به چندین زن از طریق حساب توئیتر خود اعتراف کرد.

۱۰٫ ونس مک‌آلیستر، نماینده مجلس آمریکا که با وجود متاهل بودن و داشت ۵ فرزند، هنگام ارتباط با یکی از کارکنان زن تصویری از او منتشر شد. پس از این اعضای زیادی از حزب جمهوری‌خواه از او خواستند تا استعفا نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ایرانی می گوید

    محمد حسین خزعلی رو هم به لیست اضافه کنید .ببینید تو دفتر به اصطلاح فرهنگیش تو قیطریه … خونه راه انداخته البته خیلی تمیز ودر لفافه.

  2. شعبون بامخ می گوید

    این فسادهای جنسی ،خود فرد رو به لجن میکشه ولی فساد مالی مسؤلین یک ملت رو به لجن میکشه.