حمله شهرام همایون به محمدرضا گلزار و مدافعان حرم +کلیپ

1

کلیپ حمله شهرام همایون مجری ماهواره به محمدرضا گلزار و مدافعان حرم دانلود کلیپ حمله مجری ماهواره ای شهرام همایون به مدافعان مدافعان حرم و محمدرضا گلزار به علت حمایت از مدافعان حرم

ماهواره که این روزها ساز خود را مخالف مدافعان حرم کوک کرده است و همگی سعی بر آن دارند تا حضور مدافعان حرم در سوریه را بیهوده جلوه داده و شهادت مدافعان حرم را نیز بیهوده نشان دهند حتی به حامیان مدافعان حرم نیز رحم نمیکنند و مدافعان مدافعان حرم را به شدت مورد انتقاد قرار میدهند .

شهدای مدافع حرم بیوگرافی محمدرضا گلزار بیوگرافی شهرام همایون اینستاگرام محمدرضا گلزار

شهرام همایون مجری ماهواره ای که از زمین و آسمان گله مند است این بار سوزنش به مسیله مدافعان حرم و همچنین حمایت ستارگان ایرانی چون محمدرضا گلزار از مدافعان حرم گیر کرده و به تخریب مدافعان حرم و محمدرضا گلزار به علت حمایت از مدافعان حرم پرداخت .

محمدرضا گلزار چندی پیش در مصاحبه ای به شدت از مدافعان حرم حمایت نموده و از اینکه حتی اگر جنگ در مرز ایران بود خیلی از ماها حاضر نبودیم به جنگ برویم و فرار میکردیم گفت که صحبت های خود را با استناد به صحبت های اشخاص وارد به مسایل جنگی و خبره در این موضوع بیان کرد .

شهدای مدافع حرم بیوگرافی محمدرضا گلزار بیوگرافی شهرام همایون اینستاگرام محمدرضا گلزار

اینگونه که پیداست ماهواره و مجریان ماهواره ای تاب شنیدن حمایت ستارگان ایرانی از مدافعان حرم را هم ندارند که به هر شکلی شده و به هر بهانه ای به این موضوع میپردازند و به ستارگان حامی مدافعان حرم حمله میکنند .

این بار شهرام همایون برای توجیه حمله خود به مدافعان حرم به محمدرضا گلزار که از مدافعان حرم حمایت کرده است هجوم میبرد .

دانلود کلیپ حمله شهرام همایون به محمدرضا گلزار ۷ مگابایت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار ♥ می گوید

    به خدا اینا تعادل روانی ندارن