واکنش عجیب مدیرعامل بانک رفاه به انتشار فیش حقوقی خود

0

مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز درخصوص موضوع رسانه‌ای شدن پرینت گردش حساب خود گفت: سندی که دررسانه‌ها منتشرشد پرینت گردش حساب بود که مانده حساب را در۱۰ ماه گذشته نشان می‌داد و تنها حقوق ماه اسفند ماه نبود.

علی صدقی ادامه داد: براساس تصمیم مجمع بانک حقوق مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره افزایش یافت که تاریخ اجرای آن از ابتدای سال ۱۳۹۴ بود و برهمین اساس مابه التفاوت آن به حساب مشمولان واریز شد که بخشی از مبلغ کلی مانده حساب مربوط به آن بود.

وی ادامه داد: اما دربرخی از رسانه‌ها به گونه‌ای تلقی شد که مبلغ ۲۳۴ میلیون تومان تنها مربوط به یک ماه بوده است، درحالی که این موضوع یک دروغ بزرگ است.

صدقی همچنین با تأکید براین که بانک رفاه کارگران خصوصی است، اضافه کرد: همانند سایربانک‌های خصوصی حقوق و پاداش مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره توسط مجمع عمومی بانک تعیین می‌شود.

وی درباره نحوه انتخاب مدیرعامل این بانک توضیح داد: همانند سایربانک‌های خصوصی پس از پیشنهاد مدیرعامل توسط مجمع و تأیید صلاحیت وی ازسوی بانک مرکزی حکم نهایی مدیرعامل صادر می‌شود.

این مقام مسئول همچنین درخصوص دستور معاون اول رئیس جمهوری برای بررسی دقیق حقوق و مزایای تمام مدیران بخش دولتی، شرکت‌ها و بانک‌ها گفت: درهمان روزهای نخست رسانه‌ای شدن پرینت گردش حساب مدیرعامل این بانک سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی موضوع به بانک مراجعه کردند، ولی پس از دستور معاون اول رئیس جمهوری دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور میزان حقوق و مزایای تمام مدیران این بانک را به صورت مستند دریافت کرده‌اند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد. به گفته وی این بررسی‌ها هم اکنون درتمام بانک‌ها و شرکت‌ها آغاز شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ