آیا آرش افشین استقلالی می شود؟ +بیوگرافی

0

آرش افشین Arash Afshin مهاجم سابق تیم‌ملی به احتمال زیاد خرید بعدی استقلالی‌ها در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

با نظر علیرضا منصوریان آرش افشین در اختیار کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال قرار گرفته است تا در صورت تایید سلامتی اش با این باشگاه قرارداد امضا کند. او امروز به مرکز کنترل پزشکی بازیکنان لیگ‌برتر، ایفمارک رفت تا تست ۱۷ مرحله‌ای خود را پشت سر بگذارد.

همسر آرش افشین بیوگرافی آرش افشین بازیکن جدید استقلال تهران اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) آرش افشین Arash Afshin
هرچند آرش افشین در دوسال گذشته به دلیل مشکل مصدومیت و البته کارت پایان خدمت سربازی اش کمتر فرصت بازی کردن را پیدا کرده است اما علیرضا منصوریان امیدوار است با تمرینات ویژه ای که برای این بازیکن در نظر می گیرد، ستاره سال های گذشته فولاد را بار دیگر به فوتبال برگرداند.
افشین در نیم فصل اول فصل گذشته از ملوان جدا شد و با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود، علیرضا منصوریان به فکر جذب او افتاده است. البته این بازیکن از فولاد هم پیشنهاد دارد ولی گفته می شود در صورتی که در تست پزشکی سلامتی اش تایید شود، امشب با استقلال قرارداد امضا می کند.
افشین یک مهاجم تیزچنگ و محبوب در فوتبال ماست که استقلال قبلا نیز دوبار برای استخدام او تلاش کرده و حالا ممکن است طلسم این انتقال شکسته شود.

همسر آرش افشین بیوگرافی آرش افشین بازیکن جدید استقلال تهران اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) آرش افشین Arash Afshin

آرش افشین (متولد ۱ بهمن ۱۳۶۷ در رامهرمز) بازیکن ملی‌پوش ایرانی است. او هم‌اکنون در ملوان بندر انزلی بازی می‌کند.

 

آرش افشین سالهای نوجوانی خود را در باشگاه بنیاد رامهرمز سپری کرد و در جوانی به تیم فرهنگ شهرداری رامهرمز پیوست و مدتی را به همراه این تیم در سوپرلیگ استان گذراند. افشین یک فصل را در تیم جوانان استقلال تهران سپری کرد و سپس به تیم امید این باشگاه ملحق شد. پس از یک فصل حضور در رده امید، با نظر مجید جلالی، به باشگاه فوتبال فولاد خوزستان اضافه شد و برای اولین بار بازی در لیگ برتر را تجربه کرد. افشین پس از ۴ فصل بازی در تیم بزرگسالان فولاد، در تابستان ۱۳۹۲، به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان پیوست. البته قبل از پیوستن به باشگاه سپاهان زمزمه‌های حضور درباشگاه لیل فرانسه و باشگاه استقلال به گوش می‌رسید. او پس از یک نیم فصل ناموفق در سپاهان مجدداً در ابتدای نیم فصل دوم ۱۳۹۲–۱۳۹۳ به فولاد خوزستان پیوست.
پس از جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال، وی به عنوان بازیکن-سرباز با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی پیوست؛ که پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی انزلی وارد تیم فوتبال ملوان از فصل ۹۴/۹۵ شد.

همسر آرش افشین بیوگرافی آرش افشین بازیکن جدید استقلال تهران اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) آرش افشین Arash Afshin

instagram arashafshin10

افشین با عمل‌کرد خوب خود در تیم ملی امید توانست نظر افشین قطبی را به خود جلب کند. او اولین بار از طرف قطبی برای بازی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ دعوت شد. این بازیکن جوان تیم ملی در بازی مقابل امارات، رکورد منحصربه‌فردی را از خود به جای‌گذاشت. افشین در این بازی که دومین بازی ملی‌اش بود موفق به زدن اولین گل ملی خود شد و چند دقیقه بعد با کارت قرمز از بازی اخراج شد. این اتفاق در حالی روی داد که این بازیکن جوان شب تولدش را سپری می‌کرد و فردای آن روز ۲۱ ساله می‌شد. او با این گل دومین گلزن جوان ایران بعد از کریم انصاری‌فرد در تاریخ جام ملت‌های آسیا شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ