سرطان باز هم به سراغ این بازیگر ایرانی آمد! +عکس

0

حسین محب‌اهری از شروع دوباره بیماری سرطان خود خبر داد و گفت: بیماری سرطان، طحال، کسیه صفرا، ریه راست، اطراف مثانه و روده‌هایم را درگیر کرده است.

همسر حسین محب اهری علائم و درمان سرطان ریه درمان سرطان روده بیوگرافی حسین محب اهری بیماری بازیگران

حسین محب‌اهری از عود کردن دوباره بیماری خود گفت و ادامه داد: بخش‌های شکم و لگن‌ام درگیر این بیماری شده اما مهم‌تر از همه سرطان ریه راست است که اذیت می‌کند و گرنه طحال و کیسه صفرا را می‌توان خارج کرد و ظاهرا مشکلی هم پیش نمی‌آید.

این بازیگر قدیمی تئاتر و تلویزیون که هنوز روحیه و انرژی بسیار زیادی دارد، از بیماری خود به عنوان یک مشکل طبیعی یاد کرد و گفت: زندگی همین است دیگر؛ بیماری هم جزوی از آن است. من قبلا هم برای بیماری سرطان غدد لنفاوی دو بار جراحی شدم.

محب‌اهری ادامه داد: تا حالا چهار بار شیمی درمانی و دو بار جراحی کرده‌ام و این بار پنجم شیمی درمانی است که حالا پرتو درمانی هم به آن اضافه شده است؛ که تجربه خوبی است!

او با اشاره به شروع آزمایشات خود از هفته گذشته، گفت: از یکشنبه هفته گذشته سونوگرافی و چند آزمایش را شروع کرده‌ام و منتظر انجام سی‌تی‌اسکن و نتیجه آن هستم تا پزشکان براساس آن، داروها و اقدامات مورد نیاز را تجویز کنند.

محب‌اهری که هم اکنون مشغول بازی در سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم است، گفت: اکنون در همدان مشغول فیلمبرداری این سریال هستیم، ولی به زودی برای سی‌تی‌اسکن به تهران برمی‌گردم، جواب را می‌گیرم و برمی‌گردم سر فیلمبرداری تا دکتر تشخیص دهد آیا می‌توانم در همدان شیمی درمانی و پرتودرمانی کنم یا اینکه باید سه روز در هفته بیایم تهران این کارها را انجام دهم و به سر فیلمبرداری برگردم.

همسر حسین محب اهری علائم و درمان سرطان ریه درمان سرطان روده بیوگرافی حسین محب اهری بیماری بازیگران

این بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما که با روحیه‌ای بالا از بیماری خود صحبت می‌کرد، گفت: الان دارم بیشتر به کارم فکر می‌کنم و برای اینکه مجبور شدم پیشنهاد بازی در دو نمایش را رد کنم ناراحتم.

حسین محب‌اهری که امسال از ۸ فروردین، در دو تئاتر به ایفای نقش پرداخته بود، اظهار داشت: برنامه‌ام این است که در پایان سریال علی‌البدل، در دو نمایش دیگر هم بازی کنم، تا تعداد تئاترهای سال ۹۵ را به چهار نمایش برسانم.

ایلنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ