بیوگرافی محمد علیزاده +عکس خانواده و فول آلبوم

15

محمد علیزاده Mohammad Alizadeh متولد ۲۳ دی سال ۱۳۶۰ در اشتهارد کرج . وی مجرد است و همسری ندارد، او در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند و برای اولین بار در ۴ سالگی خوانده است.

وقتی محمد علیزاده مهمان برنامه دورهمی بود ، مهران مدیری از او درباره ازدواج کردنش پرسید که این خواننده پاسخ داد: «نه هنوز، ان شاالله که پیش بیاید». مجری «دورهمی» بازهم پیگیر بود تا از ماجرای عاشق شدن علیزاده سردرآورد که موفق نشد!

همسر محمد علیزاده مهمان دورهمی امشب کنسرت محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده آهنگ جدید محمد علیزاده Mohammad Alizadeh

محمد علیزاده هواتو کردم دانلود

محمد علیزاده فکرشم نکن fekresham nakon دانلود

محمد علیزاده کجا میری koja miri دانلود

محمد علیزاده جز تو دانلود

تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد. آنطور که خودش نقل می‌کند در سن ۱۹ سالگی برای اولین بار عاشق شده است و به آن افتخار می‌کند. محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. وی همچنین دو ترانه فکرشم نکن و جز تو را جزو محبوبترین ترانه‌هایش می‌داند. محمد علیزاده خواننده مردمی است و فوق العاده طرفدار دارد به گونه ای که میتوان وی را جزو ۳ خواننده ی محبوب و معروف کشور دانست .همچنین طرفداران وی به او القابی از نظیر=خدای احساس .صدای احساس و…….داده اند.

محمد علیزاده در اینستاگرامش نوشت:

من و خواهر نازنینم.داشتن خواهر یه نعمت بزرگه.خواهر همیشه محرمه اسراره و همیشه توی این دنیای بی اعتمادی میشه بهش اعتماد کرد.خدا خواهرامونو واسمون حفظ کنه

همسر محمد علیزاده مهمان دورهمی امشب کنسرت محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده آهنگ جدید محمد علیزاده Mohammad Alizadeh

محمد علیزاده و خواهرش

instagram mohammadalizadehmusic

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده با نام همخونه در سال ۱۳۸۷ منتشر شد که آهنگ و تنظیم این آلبوم توسط امیر حسین سرگزی انجام شده است. این آلبوم دارای شماره مجوز (۴/۴۹۴۲ت) و شماره کتابخانه ملی (۸۹۱۸و) می‌باشد. این آلبوم نتوانست محمد علیزاده را آنطور که باید معرفی کند، چندین سال پس از انتشار این آلبوم که فروش پایینی هم داشت یک آلبوم دیگر از وی با نام سوپرایز در آستانهٔ انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم‌های موسیقی سال کشور به شمار می‌رفت. آخرین آلبوم محمد علیزاده در نیمه دوم اسفند ماه ۹۱ با نام «دلت با منه» به بازار عرضه شد که فروش بسیار خوبی در بازار موسیقی ایران داشت. در این آلبوم، ترانه‌های آلبوم سورپرایز که به صورت اینترنتی منتشر شده بود نیز قرار داشت.

وی سال‌های زیادی تلاش کرد تا بتواند در عرصه موسیقی ایران نام آشنا شود. وی مدت‌های زیادی به همراه بسیاری از خواننده‌های مشهور کشور نظیر رضا صادقی در رادیو جوان به اجرای برنامه پرداخته است. اجرای وی در رادیو جوان و آشنایی علیزاده با فرزاد حسنی باعث شد تا او آهنگ «خداحافظ» با شعری از فرزاد حسنی را برای تیتراژ برنامه کوله پشتی در سال ۱۳۸۵ پخش شد.

همسر محمد علیزاده مهمان دورهمی امشب کنسرت محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده آهنگ جدید محمد علیزاده Mohammad Alizadeh
محمد علیزاده و مادرش

محمد علیزاده یکی از پرکارترین خواننده‌هایی است که با صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته است. از جمله این ترک‌ها می‌توان از ساخت تیتراژ برای برنامه کوله پشتی، سریال سراب، شهر باران ۹۰ و ۹۱، ماه عسل ۸۹، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان ۹۱ و ۹۲، صبحی دیگر، سریال خروس، میشه نگاه کنی و بر آستان جانان و سریال زخم نام برد. این تعداد همکاری با سازمان صدا و سیما ایران در کمتر خواننده‌ای مشاهده شده است با این حال علیزاده بازهم قطعاتی را برای این سازمان در دست تهیه دارد.

اولین برنامه رسمی

محمد علیزاده اولین برنامه رسمی اش بر روی صحنه را در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۹۱ برگزار کرد. وی آخرین برگزار کننده کنسرت در سی آمین جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۹۳ بود که اجرای وی در این جشنواره مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت. این دومین باری بود که جشنواره موسیقی فجر با کنسرت محمد علیزاده به پایان می‌رسید.علیزاده هم اکنون رکوردار کنسرت های ایران است.

همسر محمد علیزاده مهمان دورهمی امشب کنسرت محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده آهنگ جدید محمد علیزاده Mohammad Alizadeh

گلاره عباس و لاله اسکندری در کنسرت محمد علیزاده

همسر محمد علیزاده مهمان دورهمی امشب کنسرت محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده آهنگ جدید محمد علیزاده Mohammad Alizadehشهرام محمودی و همسرش در کنسرت محمد علیزاده

کنسرت محمد علیزاده

محمد علیزاده از فعال ترین برگزار کنندگان کنسرت در میان خوانندگان پاپ اهل ایران است. وی فقط در سال ۹۳ بالغ بر ۴۰ اجرای زنده در ده‌ها شهر ایران از جمله تهران، قزوین، لاهیجان، همدان، کیش، زنجان، آستارا، شهریار، آمل، شیراز، گرگان، بوشهر، اراک، کرمان، تبریز، بندعباس، چالوس، ساری، محمودآباد، گنبد و شهرستان شفت داشته است.

اعضای گروه محمد علیزاده را در کنسرت‌هایش امیرحسین اوویسی (پیانو و سرپرست گروه)، سعید عباسی (کیبورد)، اشکان موسوی (ویولون)، محمد شعبانی (پرکاشن)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)، عظیم روحانی (گیتار آکوستیک)، ایمان ذاکری (درامز)، علی پورنگهبان (گیتار بیس) و اشکان صدیق آذر (سیتی سایزر) تشکیل می‌دهند.

کنسرت محمد علیزاده بعنوان بهترین کنسرت جشنواره موسیقی فجر ۱۳۹۱ در بخش پاپ انتخاب شد. همچنین وی در سال ۹۳و۹۴ با برگزاری کنسرت های متعدد …رکورد دار کنسرت در ایران است. به گونه ای که او در سال ۹۴ با برگزاری ۳۰ سانس کنسرت آنهم فقط در تهران نفر اول موسیقی کشور بود

محمد علیزاده به دلیل توانایی ساخت ملودی و آهنگ و همچنین ترانه سرایی همکاری‌هایی نیز با سایر خوانندگان و فعالان موسیقی ایران نیز داشته است. ساخت قطعه انتظار در آلبوم یاد چشمات از آمین رستمی و قطعه بزار ببینمت در آلبوم دریا از سعید عرب و همچنین قطعه ستاره در آلبوم کما ۲ از حمید عسکری جزو این همکاری‌ها بوده است.

همسر محمد علیزاده مهمان دورهمی امشب کنسرت محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده آهنگ جدید محمد علیزاده Mohammad Alizadehنفیسه روشن و همسرش در کنسرت محمد علیزاده

آهنگ ” با اینکه تنهایی” وی در میان Top10 سایت ترانه ماه به انتخاب کاربران اینترنتی قرار دارد.همچنین ترانه “جز تو” و “خداحافظ” جزو محبوب ترین ترانه‌های وی به انتخاب هوادارانش بوده است.

ترانه دلنشین شهر باران با صدای محمد علیزاده و ترانه مجید صالحی و ملودی بهنام کریمی و تنظیم بهروز صفاریان در اولین فستیوال تیتراژهای تلویزیونی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران مقام دوم را از آن خود کرد.

از جمله انتقاداتی که به این خواننده می‌شود استفاده مکرر از کلمه دل در ترانه‌هایش و غلو در بغض صدایش است که خودش اینگونه پاسخ می‌دهد: «دوست داشتم. دوست داشتم بگویم «دل به دل این دل دل مرده بده، بده دل که بد آورده». همین که شنونده باید به خودش زحمت بدهد و کلنجار برود تا این ترانه را حفظ کند یعنی من برده‌ام. در این آلبوم دوست داشتم در همه قطعات از دل استفاده کنم. حالا دیگران هر چه می‌خواهند بگویند. من تکرار قافیه‌ها را هم دوست دارم مثل اتفاقی که «در این اولین باره» افتاد و من ۹ قافیه شبیه به هم را پشت سر هم تکرار کردم.» وی در ادامه چنین می‌گوید: «هیچ بغض غلو شده‌ای در صدای من وجود ندارد. من از بچگی هم که قاری قرآن بودم با همین صدا می‌خواندم منتهی صدایم پخته نبود»

همسر محمد علیزاده مهمان دورهمی امشب کنسرت محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده آهنگ جدید محمد علیزاده Mohammad Alizadeh

آلبوم همخونه

اولین آلبوم محمد علیزاده است که در سال ۱۳۸۷ منتشر گردید و فضای موسیقیایی اش با آلبوم‌های بعدی اش بسیار فرق می‌کند و در واقع پله‌ای برای ورود وی به بازار موسیقی کشور بود. قطعات این آلبوم با حال و هوای آن دوره موسیقی پاپ ایران قرابت زیادی دارد.

شماره نام قطعه ترانه سرا آهنگساز تنظیم کننده
۱ لب خاموش مشفق کاشانی امیر سرگزی امیر سرگزی
۲ تمنا مریم دلشاد امیر سرگزی امیر سرگزی
۳ گل یاس هانا هنجی امیر سرگزی امیر سرگزی
۴ همخونه مهدیه عرب امیر سرگزی امیر سرگزی
۵ سکوت داوود لطف‌الله امیر سرگزی امیر سرگزی
۶ سنگ صبور مریم دلشاد امیر سرگزی امیر سرگزی
۷ زمونه مشفق کاشانی امیر سرگزی امیر سرگزی
۸ یادلار امیر سرگزی امیر سرگزی

آلبوم سورپرایرز

آلبوم سورپرایز با یازده تِرک حاصل سه سال تلاش محمد علیزاده بود و در حالی که تمام شرایط محیای انتشار آلبوم در بازار موسیقی کشور محیا بود بطور کاملاً غافلگیرانه سر از فضای مجازی در آورد.[۱۳] تنظیمات قطعات این آلبوم را میلاد ترابی بر عهده داشته که فضای موسیقیایی متفاوت تر از آلبوم قبلی را به آلبوم القا کرده. آلبوم “سوپرایز” که قرار بود اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ منتشر شود، بخاطر اتفاق ناگهانی که افتاد، بهمراه آلبوم “دلت با منه” در یک پک اسفند ماه ۱۳۹۱ روانه بازار شد که بگفته خود محمد علیزاده «اینکار انجام شد تا هواداران اورجینال آلبوم سورایز را نیز در اختیار داشته باشند .» این آلبوم توسط شرکت ایران گام به مدیریت صدرالدین حسن خانی پخش شد. قطعه اول این آلبوم با نام “جز تو” یکی از محبوب ترین ترانه‌ها این خواننده نام گرفته است و خود این خواننده در تمامی کنسرت‌هایش از این قطعه به عنوان پل ارتباطی و شناخت مردم از وی یاد می‌کند.

شماره نام قطعه ترانه سرا آهنگساز تنظیم کننده
۱ جز تو علی بحرینی میلاد ترابی میلاد ترابی
۲ این اولین باره محمد علیزاده محمد علیزاده میلاد ترابی
۳ گریه نکن ساناز کریمی ساناز کریمی میلاد ترابی
۴ تولد (خیلی خوشحالم) محمد علیزاده محمد علیزاده میلاد ترابی
۵ زیر حرفام می‌زنم علی بحرینی محمد علیزاده میلاد ترابی
۶ تو که اینجوری نبودی محمد علیزاده، حمید عسکری حمید عسکری میلاد ترابی
۷ تو جون منی محمد علیزاده میلاد ترابی میلاد ترابی
۸ دو خط موازی علی بحرینی میلاد ترابی میلاد ترابی
۹ ّبی تو می‌میرم میلاد ترابی میلاد ترابی میلاد ترابی
۱۰ بی حوصله فرزاد حسنی محمد علیزاده میلاد ترابی
۱۱ سورپرایز میلاد ترابی

همسر محمد علیزاده مهمان دورهمی امشب کنسرت محمد علیزاده بیوگرافی محمد علیزاده اینستاگرام محمد علیزاده آهنگ جدید محمد علیزاده Mohammad Alizadeh

آلبوم دلت با منه

آلبوم دلت با منه سومین آلبوم رسمی این خواننده می‌باشد که در سال ۱۳۹۱ و البته بهمراه آلبوم سوپرایز در یک پکیج عرضه شد. این آلبوم شامل هشت قطعه است. اکثر ترانه‌های این آلبوم را خود علیزاده سروده و سید محمد کاظمی، مسعود سلیمانی و مجید صالحی در این زمینه با او همکاری کرده‌اند. ملودی پنج قطعه را محمد علیزاده ساخته و سایر قطعات توسط میلاد ترابی، امیر بهادری و بهنام کریمی آهنگسازی شده‌اند. تنظیم قطعات «دلت با منه» نیز توسط میلاد ترابی، شهاب اکبری، فرشاد حسامی و آرتین زمانی انجام شده است و قطعهٔ «شهر باران» نیز در مؤسسه آوای سگال پارس با نظارت بهروز صفاریان تنظیم شده است. بابک یوسفی، پیام طونی، اشکان موسوی، فیروز ویسانلو، امید حجت، آتیلا رسولی، رضا تاجبخش، شهاب اکبری، بهروز صفاریان، میلاد ترابی، فرشاد حسامی و آرتین زمانی در «دلت با منه» به نوازندگی پرداخته‌اند. قطعات این اثر در استودیو پاپ توسط ناصر و میلاد فرهودی ضبط شده‌اند.

شماره نام قطعه ترانه سرا آهنگساز تنظیم کننده
۱ برگرد محمد کاظمی محمد علیزاده فرشاد حسامی
۲ غم دنیاست محمد علیزاده میلاد ترابی، امیر بهادری میلاد ترابی
۳ دل به تو غم زده محمد علیزاده، مسعود سلیمانی محمد علیزاده میلاد ترابی
۴ خیلی برام عزیزه خاطرت محمد علیزاده محمد علیزاده میلاد ترابی
۵ سرزنش محمد علیزاده امیر بهادری شهاب اکبری
۶ تورو می‌خواستم محمد علیزاده محمد علیزاده آرتین زمانی
۷ دلت با منه (ازم دوری) محمد کاظمی شهاب اکبری شهاب اکبری
۸ شهر باران مجید صالحی بهنام کریمی بهروز صفاریان

تک‌آهنگ‌ها

محمد علیزاده تا به امروز بیش از ۱۷ تک آهنگ منتشر کرده است.

شماره نام قطعه ترانه سرا آهنگساز تنظیم کننده
۱ زخم مهرزاد امیرخانی میلاد ترابی میلاد ترابی، آرمان موسی پور
۲ میشه نگام کنی فرزاد حسنی محمد علیزاده شهاب اکبری
۳ اشتباه مهرزاد امیرخانی فولکور مدیترانه امیر علیزاده
۴ سلام (همخوانی با فریدون آسرایی) حسین غیاثی فریدون آسرایی پاشا یثربی
۵ فکرشم نکن مهرزاد امیرخانی محمد علیزاده میلاد ترابی
۶ اوج احساس (همخوانی با حامد کولیوند) محمد علیزاده محمد علیزاده میلاد ترابی
۷ حس آرامش محمد کاظمی محمد علیزاده شهاب اکبری
۸ هواتو کردم محمد کاظمی میلاد ترابی حمید حکیم
۹ فصل بهار حسن کریمی حسن کریمی معین راهبر
۱۰ با اینکه تنهایی حسین غیاثی مهرداد نصرتی شهاب اکبری
۱۱ عشق فوق‌العاده فرزاد حسنی محمد علیزاده امیر سرگزی
۱۲ صبحی دیگر فرزاد حسنی محمد علیزاده میلاد ترابی
۱۳ نیاز مجید صالحی بهنام کریمی سعید زمانی
۱۴ سراب عبدالجبار کاکایی محمد علیزاده، آرمان موسی پور آرمان موسی پور
١۵ همینه که هست مهرزاد امیرخانی میلاد ترابی آرش پاکزاد
١۶ کجا میری مهرزاد امیرخانی سینا شعبانخانی میلاد ترابی و حامد برادران
١۷ خستم (همخوانی با میثم ابراهیمی) مهرزاد امیرخانی محمد علیزاده میلاد ترابی

وی در سال ۹۴ سه قطعه منتشر کرد که به نظر بیشتر اهالی موسیقی قطعات همینه که هست و کجا میری به عنوان بهترین قطعات سال ۹۴ انتخاب شدند و قطعه خستم که با همخوانی میثم ابراهیمی همراه بود به عنوان بهترین قطعه دو صدایی سال ۹۴ انتخاب شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 15 )
  1. مریم می گوید

    محمد علیزاده عزیز شما بسیار شبیه یک شیر بیشه گرسنه هستید

    1. نیلو می گوید

      مریضی فک کنم

  2. HAGH می گوید

    !!!!!!!!

  3. تنها می گوید

    سلام.صدای علیزاده عالی هست.فوق العادس.قابل توصیف نیست.

  4. طرفدار خدای احساس می گوید

    کسایی که به محمدعلیزاده توهین میکنن،خفه شن، صداش از تموم خواننده‌ها بهتره مخصوصا احسان خواجه امیری، این خواجه امیری که انگار یه مشت خاک خورده،از حامد همایون که یک شبه مشهور شد که بهتره،اگه خواننده مزخرف که بهترین خواننده سال۹۵نمیشد،رکورد دار کنسرت نمی شد،تنهاخواننده ایه که می ایسته و با هوادارش عکس میگیره،نه خواجه امیری که ازشون فرار میکنه و نه مثل حامد همایون که پولی و اس کنسرتش میدی،ارزش نداره

  5. طرفدار خدای احساس می گوید

    محمدعلیزاده حرف نداره از حامد همایون دهم کج بهتره،همایون خودش اینجاست ،دهنش میدان سعدیه والا

  6. رامین سلیمی می گوید

    بدون توهینم.میشه طرفداری کرد هرکس سلیقه ای داره ولیاقا محمد یه چیز دیگس عاشقشم عشق منه خدای احساسه خدای صدا هست

  7. رامین سلیمی می گوید

    ارزو میکنم همیشه سلامت باشه

  8. mahshid می گوید

    همیشه سلامت باشه

  9. اشرف امیدی می گوید

    اقای علیزاده حرف نداره هم صدا هم شعر واهنک وهم شخصیت خوبی داره به نظر من تشابه صدانداره

  10. اشرف امیدی می گوید

    صدای اقای علیزاده بسیار گرم ودلنشین ودوست داشتنیه

  11. asraf omidi می گوید

    اقای علیزاده ازصدای گرم ودلنشینی برخورداره تشابه صدانداره

  12. سنگ مصنوعی می گوید

    سلام
    واقعا صدای آقای علیزاده حرف ندارن.من که عاشق آهنگاشونم.با آرزوی موفقیت و سلامتی برای این خواننده عزیز

  13. Nasrin jon می گوید

    محمد علیزاده عالیه بهنام بانی هم که عشقه

  14. محمد محمودی می گوید

    فقطوفقط عاشق چهره همیشه خندانشم صداش که فوقالعاادس اصلا جای تردید نیست امیدوارم همیشه هر جایی که هست سربلند و سرافراز باشه وبه
    درجات بالاتری در رشته موسیقی نائل بشه وکلا آرزوی موفقیت رو از درگاه خداوند. برا خودش وخانواده محترمش آرزومندم