تجمع اعتراضی مردم پیشوا در پی انتصاب فرماندار جدید

0

مردم مومن و شهیدپرور شهرستان پیشوا در پی انتصاب فرماندار جدید این شهرستان ساعت ۹ صبح امروز با تجمع در مسجد جامع امام خمینی (ره) اعتراض خودشان را اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدسعید یاسینی، نماینده‌ جمع کثیری از روحانیون و خانواده معظم شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: نحوه انتصاب فرماندار جدید پیشوا و سابقه وی که با پیشینه فرهنگی و انقلابی این شهرستان مذهبی هم‌خوانی ندارد از جمله دلایل اعتراض آحاد مختلف مردم شهرستان پیشوا است.

وی گفت: خانواده معظم شهدا، علما و اقشار مختلف شهرستان پیشوا با توجه به سابقه تاریخی و انقلابی این شهرستان از انتصاب گزینه جدید برای فرمانداری پیشوا ناراضی هستند.

نماینده جمع کثیری از علما و خانواده معظم شهدا افزود: متاسفانه این انتصاب بدون در نظر گرفتن شئونات مذهبی و انقلابی شهرستان پیشوا صورت گرفته است.

وی افزود: شهرستان پیشوا که سبقه کهن فرهنگی دارد و با وجود آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) به‌عنوان یکی از قطب‌های مذهبی استان تهران مطرح است و سابقه درخشان مردم این خطه در راستای پیروزی نهضت اسلامی که جانفشانی و ایثارگری مردم این منطقه در قیام ۱۵ خرداد گواه جایگاه ویژه شهرستان پیشوا است، متاسفانه فردی برای مسئولیت فرمانداری این شهرستان انتخاب شده است که در مسئولیت گذشته‌اش با اعتراض مردم آن منطقه همراه بوده است.

حجت‌الاسلام یاسینی نحوه انتصاب گزینه جدید فرمانداری شهرستان پیشوا را یکی دیگر از دلایل اعتراض مردم شهرستان پیشوا به این انتصاب عنوان کرد و افزود: در همه دولت‌ها مرسوم بود که پیش از انتصاب فردی برای مسئولیت فرمانداری شهرستان‌ها موضوع با امام جمعه، نماینده مردم و نخبگان و فرهیختگان آن خطه مطرح می‌شد اما متاسفانه انتصاب گزینه جدید فرمانداری شهرستان پیشوا در اتاق‌های در بسته صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که گزینه مطرح شده برای فرمانداری شهرستان پیشوا در مسئولیت پیشین خود سوء مدیریت را در کارنامه کاری‌اش به‌همراه دارد، خاطرنشان کرد: انتصاب این فرد بدون در نظر گرفتن شئونات شهرستان پیشوا و بر اساس روند انتخاب غیر منطقی منصوب شده است.

به گزارش فارس، بنا بر اطلاعات رسیده به خبرنگار فارس مردم شهرستان پیشوا صبح چهارشنبه دوم تیر ماه با حضور در مسجد جامع امام خمینی (ره) این شهرستان و تجمع در این مکان مقدس اعتراض خودشان را نسبت به انتصاب فرماندار جدید پیشوا اعلام می‌کنند.

فرماندار پیشوا سوابق محمدکرم محمدی بیوگرافی محمدکرم محمدی اخبار پیشوا

محمدکرم محمدی لرستان را ترک کرده و حالا راهی پیشوا شده تا حکم خود را از وزارت کشور دریافت کند. یک منبع آگاه خبر داد بر اساس همین اخبار محمدکرم محمدی قرار است جایگزین عباس ملکوتی خواه شود.

محمدی که زاده الشتر در شمال استان لرستان است، پیش از این، دو بار تصدی فرمانداری شهرستان کوهدشت را به عهده داشته است. دوره اول؛ در دوران اصلاحات به مدت ۴ سال و دوره دوم؛ از مهر ۹۳ تا فروردین ۹۵٫

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ