تراژدی عشقی در کلای آمل؛ خودکشی عاشق و خودسوزی معشوق

0

خودکشی (مرتضی.ن) جوان ۲۴ ساله روز جمعه ۲۸ خرداد در روستای وسطی کلای آمل بخاطر ازدواج دختره مورد علاقه او و انتشار سریع ان خبر در رسانه ها و فصای مجازی که موجی از ناراحتی را بوجود آورد.

متاسفانه شنیده شده دختری که آن جوان بخاطر او خودکشی کرده بود نیز با خودسوزی و آتش زدن خود اقدام به خودکشی کرده و الان در بیمارستانی در ساری بستری است و حال او وخیم گزارش شده است.

خبر تکمیلی

داستان ازاین قرار بود که نیلوفر و برادرش ازکودکی پدر و مادرشان را ازدست داده و با خانواده عموی خود زندگی میکردن نیلوفر کلاس هشتم بود و به شدت عاشق مرتضی می شود.

وسطی کلای آمل عکس خودکشی دوست دختر دوست پسر خودکشی عاشقانه ازدواج اجباری اخبار آمل

نیلوفر و مرتضی هر دو از یک محله بودند تا نیلوفر به اجبار عمو و برادر خود به عقد یکی دیگر از پسرای محل درآمد صبح امروز مرتضی به دیدن نامزد نیلوفر رفته و گفت تو خیلی بی غیرتی با اینکه میدونی من و نیلوفر عاشق هم هستیم بالاجبار نیلوفر و به عقدخودت درآوردی و نامزد نیلوفر درجواب مرتضی گفت این قصه مال گذشتس و الان قضیه فرق میکنه .

مرتضی ساعت ۹ صبح روز جمعه خودش را با طناب دار زد و بعد از این عمل مرتضی نیلوفر که متوجه جریان شده بود به خانه پدرشوهر خود رفت و همانجا خودش را به آتش کشید طی یک عملیات آتش راخاموش کردند اما….نیلوفر به بیمارستان منتقل شد و از آنجایی که درصد سوختیش زیر ۳۰ بوده او را فورا به بیمارستان ساری انتقال دادن …

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ