مهدی طارمی با ریزه اسپور ترکیه می‌بندد؟ نمی‌بندد؟

0

مهدی طارمی که گفته می شد با مسوولان پرسپولیس به توافق اولیه و تا حدودی نزدیک به نهایی رسیده است، ناگهان سر از ترکیه در آورد و گفته می شود با مسوولان ریزه اسپور به توافق دست یافته است.
آقای گل فصل پیش که چندی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس با مسوولان این تیم به توافق دست یافت، ناگهان سر از ترکیه در آورد. سفری که البته پیش از آن گفته می شد تنها به منظور تفریحی خواهد بود اما سایت گونه باکیش ترکیه مدعی شده این بازیکن با مسوولان ریزه اسپور دیدار داشته و به توافق نیز رسیده است.

مبلغ قرارداد مهدی طارمی بیوگرافی مهدی طارمی اینستاگرام مهدی طارمی اخبار فوری پرسپولیس
آنچه موجب نگرانی هواداران پرسپولیس در این شرایط نیز شده و باید منتظر ماند و دید آینده دو بازیکن پرسپولیس که به ترکیه سفر کرده اند در نهایت چه خواهد بود.

صمد ابراهیمی به عنوان فرد نزدیک به مهدی طارمی و مدیربرنامه های این بازیکن البته مدعی است این سفر و دیدار با مدیر باشگاه ریزه اسپور احترام به دعوتی است که از سوی او برای طارمی صورت گرفته است و این بازیکن به او اعلام کرده برای سفر تفریحی و همراهی با دوستانش به ترکیه رفته و با توجه به اینکه مدیر این باشگاه دو ماه پیش دعوتنامه ای به داده بود به رسم ادب نزد او نیز رفته است.

البته ابراهیمی کنایه ای هم به برخی افراد نزدیک به پرسپولیس نیز می زند و در این باره می گوید مهدی طارمی از برخی صحبت ها ناراحت و دلخور است. یکی از دوستان نزدیک به حسین هدایتی روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده بود باید فردی کارت قرمز بگیرد. اتفاقی که واکنش صمد ابراهیمی را نیز البته در پی داشته و او اعلام کرده تا جایی که خبر داشته توافق و صحبت ها مثبت بوده و ناگهان نمی داند چه اتفاقاتی رخ داده که برخی ها به دنبال دادن کارت قرمز هستند.

با این اوصاف هواداران پرسپولیس همچنان در انتظار هستند تا تکلیف دو بازیکن خود در ترکیه و مذاکره و شاید دیدار با مسوولان ریزه اسپور مشخص شود.

واقعیت این است پیشنهادات باشگاه های اروپایی در این برهه از زمان به گونه ای نبوده که مهدی طارمی تصور می کرده، پیشنهادات یا از نظر مالی مورد تایید این بازیکن نیستند یا از نظر مدت زمان قرارداد. مهدی طارمی تصمیم به بازگشت به تیم پرسپولیس گرفته اما برای پرسپولیسی شدن منتظر تحقق وعده های حسین هدایتی است که البته تا اکنون محقق نشده است.

علت حضور مهدی طارمی در ترکیه هم همراهی رامین رضائیان است. این دو با هم صمیمی هستند و مهدی طارمی بدش نیامد با سفر به ترکیه با یک تیر دو نشان بزند. همراهی رامین و دور شدن از هیاهوی فوتبال…

وب سایت ترکیه ای ریزه اسپورلر که دومین سایت معتبر مربوط به این باشگاه ترکی به شمار می رود با انتشار گزارشی از حضور احتمالی مهدی طارمی در این باشگاه خبر داده است. در گزارشی که این سایت از خریدهای جدید ریزه اسپور منتشر کرده از لزوم حضور ۴ مهره تهاجمی خبر داده و همچنین از علاقه حکمت کارامان سرمربی ریزه اسپور به این بازیکن خبر داده است.

بنابر گزارش این سایت مهدی طارمی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که با قیمتی بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به این تیم ترک پیشنهاد شده است، در حال مذاکره برای عقد قرارداد است. به نوشته نویسنده این سایت باشگاه ترکی به دنبال شکستن قیمت و کاهش مبلغ مورد نظر طارمی است تا با او قرارداد ببندد.

این باشگاه ترک در شرایطی نیست که بتواند ۵ میلیون لیر برای چنین انتقالی هزینه کند. جالب اینکه این تیم سبز و آبی پوش در سال ۲۰۱۲ مصطفی دنیزلی را به عنوان سرمربی بالای سر خود داشته و در فصل گذشته ترکیه به مقام سیزدهم رسیده است. از ایران حامد کاویانپور، رضا شاهرودی،محمد خاکپور، سهراب بختیاری زاده و مهدی مومنی سابقه حضور در لیگ ترکیه را دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ