حبس و شلاق برای متجاوزان جنسی به دختر افغان

0

٣٠ سال حبس و ١٧٣ ضربه شلاق مجازات دو جوانی است که دختری را به قصد تعرض ربودند.

دختری افغان اسفند دو سال قبل به مأموران پلیس خبر داد ازسوی دو مرد جوان ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته‌ است.

او گفت: چند سال قبل به همراه مادرم از افغانستان به ایران آمدیم و در شهر ری ساکن شدیم. من و مادرم هر روز صبح سر کار می‌رفتیم و هزینه زندگی‌مان را تأمین می‌کردیم. روز حادثه مثل همیشه صبح زود سوار ماشین گذری شدیم که سر کار برویم. وقتی سوار ماشین شدیم به جز راننده مرد جوان دیگری هم بود فکر کردیم آنها مسافر سوار می‌کنند، اما وقتی در راه مردی که روی صندلی جلو نشسته ‌بود به سمت مادرم حمله کرد و او را بیرون انداخت و بعد هم با سرعت از محل دور شدند، فهمیدم چه اتفاق تلخی در انتظارمن است.

دو مرد من را به جایی خلوت بردند و مورد تعرض و سرقت قرار دادند. اول ضربه‌ای به سرم زدند که بی‌هوش شدم وقتی به هوش آمدم متوجه موضوع شدم و بعد هم دیدم ٢٠٠ هزار تومان پول از من سرقت کرده‌اند. خودم را به‌سختی به مادرم رساندم. اتفاق خاصی برای او نیفتاده ‌بود و فقط کمی زخمی‌ شده‌ بود. این دختر شماره پلاک خودرو متهمان را در اختیار پلیس قرار داد و با توجه به اینکه یکی از متهمان سابقه‌دار بود، مأموران موفق به شناسایی هر دو نفر و بازداشت آنها شدند.

پسران جوان اتهام تعرض را قبول نکردند و گفتند ما فقط پول این دختر را دزدیدیم اما با توجه به اینکه پزشکی قانونی تجاوز را رد کرده، اما آزار جنسی را مورد تأیید قرار داده‌ بود. هیأت قضات وارد شور شدند و متهمان را هریک به ٣٠ سال حبس به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون‌به‌آزار و ١٧٣ ضربه شلاق محکوم کردند. رأی صادره در دیوان عالی کشور شعبه ٢٧ مورد تأیید قرار گرفت. این در حالی است که یکی از متهمان سابقه تعرض نیز دارد که با توجه به رضایت فرد شاکی، از مجازات نجات یافته ‌بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ