سرقت از صاحبکار ثروتمند برای ازدواج با پسر مورد علاقه

2

زن خدمتکار پس از آشنایی با پسر مورد علاقه‌اش، برای تأمین هزینه عروسی، نقشه سرقت از خانه صاحبکارش را اجرا کرد. این زن به همراه پسر مورد علاقه‌اش و همدستشان، صاحبخانه را بیهوش کرده و اموالش را دزدیدند.

دختر تهرانی اخبار شهر زیبا اخبار سرقت اخبار دزدی اخبار تهران

روز پنجم اردیبهشت امسال مردی به کلانتری ١٣٣ شهرزیبا رفت و به ماموران اعلام کرد که خدمتکار خانه‌اش به همراه دو مرد جوان، ٢٠‌میلیون تومان را سرقت کردند.

با اعلام این شکایت پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل تشکیل و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه ٣۴ تهران، برای رسیدگی دراختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «از حدود دو‌سال پیش، زن جوانی به نام «نگار» به‌عنوان خدمتکار در خانه من مشغول به کار شد. در این مدت هیچ مشکلی با او نداشتیم و همین موضوع باعث اعتماد کامل من و اعضای خانواده‌ام به وی شده بود.»

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «روز پنجم اردیبهشت‌ماه داخل اتاق مشغول به کار بودم که «نگار» یک لیوان آبمیوه برایم آورد. به محض نوشیدن آبمیوه، دچار سردردِ شدید و سرگیجه شدم. درهمین زمان دو مرد وارد خانه شدند و پس از بستن دست و پای من، اموالی از قبیل پول نقد، اوراق بهادار و غیره را به ارزش تقریبی ٢٠‌میلیون تومان سرقت کرده و از محل متواری شدند.»  با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل سکونت «نگار» ٢۵ساله در منطقه خزانه شدند اما با مراجعه به این محل اطلاع پیدا کردند که او همزمان با سرقت از این محل متواری شده است.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که «نگار» از چند وقت پیش با مردی به نام «علی» آشنا شده و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. با شناسایی «علی» ٣٢ساله، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که او هم در این سرقت حضور داشته است. بنابراین بلافاصله محل کار «علی» در رستورانی درمحدوده بزرگراه شهید حقانی به‌عنوان پیک موتوری شناسایی و او روز ٢١ اردیبهشت‌ماه دستگیر شد. در ادامه با شناسایی محل سکونتش در منطقه خزانه و بازرسی از آن همه اموال سرقت شده از خانه مالباخته کشف و توقیف شد.

با اعتراف «علی» به مشارکت یکی از دوستانش بنام «احسان» ٣۶ساله در انجام سرقت، احسان نیز درمحدوده میدان امام حسین(ع) دستگیر شد. او پس از مواجهه حضوری با «علی» و اطلاع از اعتراف همدستش، به مشارکت در سرقت اعتراف کرد. سرانجام «نگار» نیز به‌عنوان طراح اصلی سرقت، دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد.

«نگار» به‌عنوان سرکرده گروه و طراح اصلی سرقت، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «از حدود دو‌سال پیش به‌عنوان خدمتکار در خانه شاکی مشغول به کار شدم و در این مدت اطلاعات دقیق و کاملی درباره میزان درآمد وی، محل نگهداری طلا و جواهرات و پول‌های نقدِ داخل خانه پیدا کرده بودم تا این‌که چند وقت پیش، درحالی ‌که برای صرف غذا به رستورانی درمحدوده بزرگراه شهید حقانی رفته بودم، با علی آشنا و در ادامه به یکدیگر علاقه‌مند شدیم. ما تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم و برای تهیه هزینه‌های زندگی، پیشنهاد سرقت از خانه شاکی پرونده را مطرح کردم. تصور می‌کردیم که پول زیادی از سرقت به دست خواهیم آورد اما در زمان انجام سرقت اطلاع پیدا کردیم که تنها چند ‌میلیون تومان بیشتر درخانه وجود ندارد که نهایتا با سرقت این مبلغ و مقداری اوراق بهادار از محل فرار کردیم.»

منبع: روزنامه شهروند
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. عادل می گوید

    چرا به صاحب خونه نگفت که قصد ازدواج داره ، شاید کمکش میکرد ، یعنی مجبوری زندگی چند نفر بدبخت کنه تا به مقصد برسه ؟؟؟!!!!

    1. ا می گوید

      حالا هم که به مقصدش نرسیده