مبلغ قرارداد مهدی طارمی و رضاییان با ریزه اسپور ترکیه

0

مبلغ قرارداد مهدی طارمی و رامین رضاییان با باشگاه ریزه اسپور ترکیه چقدر است؟

مهدی طارمی و رامین رضاییان با جدایی از جمع پرسپولیس راهی ترکیه شدند تا قرارداد خود را با تیم ریزه اسپور ثبت کنند. در این باره گفته می شود هزینه قرارداد این دو بازیکن برای باشگاه ریزه اسپور بیش از یک میلیون دلار هزینه در بر داشته است.

طارمی که عنوان آقای گلی فصل گذشته لیگ برتر ایران را با پیراهن پرسپولیس به خود اختصاص داده بود از مدت ها قبل اعلام کرد به دنبال حضور در باشگاهی اروپایی است و در نهایت به این باشگاه ترکیه ای پیوست و رامین رضاییان هم که در پایان فصل اعلام کرده بود علیرغم پیشنهاد خارجی به دنبال این است در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد اما در نهایت به همراه طارمی راهی این باشگاه شد.

مهدی طارمی که امشب با باشگاه ریزه اسپور ترکیه به توافق نهایی دست یافت و قراردادش را امضاء کرد دقایقی قبل در تست پزشکی تیم جدیدشان نیز حضور یافت.

مبلغ قرارداد مهدی طارمی مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال بیوگرافی مهدی طارمی بیوگرافی رامین رضاییان باشگاه ریزه اسپور ترکیه

“عباس پهلوان” که یکی از دوستان نزدیک حسین هدایتی محسوب می شود صحبت های جالبی را در صفحه اینستاگرامش مطرح کرده است .او هفته گذشته جلساتی با مهدی طارمی داشت و اولین نفری بود که خبر داد این بازیکن با پرسپولیس تمدید کرده است.

پهلوان در صفحه اینستاگرامش از پیشنهاد میلیاردی حسین هدایتی به مهدی طارمی خبر داد.
مبلغ قرارداد مهدی طارمی مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال بیوگرافی مهدی طارمی بیوگرافی رامین رضاییان باشگاه ریزه اسپور ترکیه
پهلوان نوشت: این حرف رو فقط و فقط الان میزنم چون قرار نبود جایى زده بشه و میدونم حاج حسین ناراحت میشه اما چون دلم خیلى سوخته دوست دارم شماها هم بدونین که تو این شبها چه به ما ها گذشت و دیگر جایى از کم کارى حاج حسین سخنى نباشه .

حسین هدایتى به خاطره دل شما هواداران عزیز حاضر به قبول پیشنهاد چهار میلیاردو چهارصد میلیون تومانى جهت حفظ مهدى طارمى شده بود و همه جوره هم توافق کرده بودیم ، ولى خودمون هم نفهمیدیم که چى شد و مهدى سر از ترکیه در آورد .
در هر حال من به نوبه خودم از تمام شما عزیزان که باعث آزار و اذیتتون شدم عذرخواهى میکنم و در این شبهاى عزیز براى مهدى عزیزم که براى من بازیکن پرسپولیس نبود و رفیق بود آرزوى موفقیت میکنم. یا على

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ