دختر تهرانی با قمه به ماموران پلیس حمله ور شد!

2

در اقدامی عجیب و تاسف بار یک دختر تهرانی شرور و قمه کش به ماموران پلیس حمله کرد که با شلیک تیر از سوی ماموران خلع سلاح شد و پلیس توانست او و همدستانش را دستگیر و راهی زندان کند…

 عکس دختر خوشگل دختر قمه کشی دختر زیبا دختر تهرانی شرور دختر تهرانی دختر ایرانی

ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو در حال گشت زدن در سطح منطقه بودند که ناگهان چشمان به یک دستگاه خودروی تویوتا افتاد که یک دختر جوان راننده آن بود و دو پسر دیگر هم در صندلی عقب نشسته بودند.در کنترل نامحسوس خودرو توسط نیروهای انتظامی مشخص شد که سرنیشنان همگی از سابقه داران زورگیری و سرقت بوده و هم اکنون نیز تحت تعقیب پلیس هستند. به هیمن دلیل ماموران در مقابل خودرو تویوتا ایستاده و دستور ایست دادند اما زن راننده بدون توجه به فرمان پلیس همچنان با سرعت به راه خود ادامه داد.

ماموران سریعا اقدام به شلیک ۲ تیر کردند و خودروی کلانتری با گزارش موضوع به پایگاه به تعقیب متهمان پرداخت. در میان راه ماموران پس از چندین بار هشدار ایست،نیروهای پلیس اقدام به شلیک ۹ تیر جنگی نمودند که موجب شد تا لاستیک خودرو مورد اصابت قرار گرفته و متوقف گردد. در ادامه ماموران خودور را محاصره کرده ولی زاننده شرور با در دست داشتن تبر و قمه قصد حمله به سمت ماموران را داشت . این دختر به کمک همدستان خود با ماموران پلیس درگیر شد که با شلیک ۶ تیر جنگی خلع سلاح شده و زمین گیر می‌شوند. در نهایت متهمان سابقه‌دار به کلانتری منتقل شدند و ماموران نیز در بازرسی از خودرو تعدادی شوکر، قمه، تبر و دستبند پلاستیکی و همچنین مقداری مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ناشناس می گوید

    این عکس دختر شرورو از کجا کش رفتین
    بنده خدارو گفتین ب دوربین نگاه کنه عکس گرفتین!!!

  2. س می گوید

    قیافه این دختره خیلی شره. بیشتر به هنرمندا میخوره