عکس جنجالی بازیکنان والیبال آرژانتین و توهین به زنان و دختران ایرانی

0
توهین بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین به زنان و دختران ایران

بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین دیروز پس از بازدید از کاخ سعد آباد و بازار تجریش برای سوغاتی اقدام به خرید روسری و شال کردند و پس از آن هم عکسی به یادگار گرفتند که به نظر می‌رسید پوشش بانوان ایرانی را مسخره کرده‌اند!

والیبال آرژانتین بازیکنان تیم والیبال آرژانتین اخبار والیبال
البته آن‌ها پس از متوجه شدن از حرکت اشتباهشان عذرخواهی کردند و عکس‌ها را هم از اینستاگرام‌های خود حذف کردند. با توجه به حذف این عکس‌ها از صفحه ایسنتاگرام گفته می‌شود که بازیکنان تیم ملی والیبال آرژانتین به اشتباه خود پی برده‌اند و خواستند جلوی عواقب این موضوع هرچه سریعتر گرفته باشند.
◀️ بازیکنان والیبال آرژانتین شاید قصد مسخره کردن حجاب را داشتند و یا اینکه قصد داشتند این را مسخره کنند که هر زنی در ایران باید از این روسری ها داشته باشد . . .
✅اما اگر بنا باشد قانون کشوری را مسخره کنیم ، به نظر من دموکراسی آرژانتینی ها بیشتر شایسته تمسخر است … . . . جایی که رأی دادن در آن اجباری است و اگر کسی در انتخابات شرکت نکند، باید جریمه سنگین نقدی بدهد و اگر مثل بولیوی باشد ، حسابهای بانکیش را هم مسدود میکنند و اگر استرالیا را در نظر بگیریم به حبس محکوم میشود و در بلژیک اگر کسی چند بار رای ندهد تا ده سال آدرس خانه او حذف میشود و از تمام خدمات شهروندی محروم میشود! . .
✅خب قانون انتخابات شما در آرژانتین و سی کشور دیگر دنیا به نظر من مسخره است! . . .
✅یا سربازی اجباری زنان در میانمار و رژیم صهیونیستی به نظر من بسیار مسخره است! . . . . یا قانون عقیم سازی اجباری که سالها در آمریکا اجرا میشد و هر کسی خلافی مرتکب میشد عقیمش میکردند یا عقیم سازی اجباری در ژاپن و پرو و سوئد ، به نظر من مسخره است! . .
☑️اما اگر به آرژانتین آمدم، قوانین شما را با عکس گرفتن و فیگور گرفتن مسخره نخواهم کرد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ