اسماعیل حلالی بازیکن پرسپولیس مهمان خندوانه +بیوگرافی

0

اسماعیل حلالی بازیکن سابق پرسپولیس : من و همسرم قصد داریم که لباسهای قدیمی مان را برای عید امسال استفاده کنیم اما به اجبار برای دو پسرم لباس خریدم.

همسر اسماعیل حلالی مهمانان خندوانه لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی اسماعیل حلالی اینستاگرام خندوانه

حلالی درباره کمک به اهالی خانه در خانه تکانی گفت : فعلاً که خانه را تکان ندادیم. انگار عیدنیست و شور و ذوقی برای آغاز سال جدید در خانه ما وجودندارد بازیکن سابق استقلال در خصوص نخستین جایی که براب دیدوبازدیدعیدمیرود ،‌گفت : عید امسال قراراست به همراه خانواده ام به تبریز برویم ودر اولین فرصت به دیدار پدر ومادرم می روم .

حلالی در مورد رسم ورسومات مردم تبریز در ایام عید گفت : اکثرمردم تبریز لحظه سال تحویل را در خانه بزرگانشان جمع می شوند وآغاز سال جدید را در کنار هم جشن می گیرند .

وی درباره سال ۹۲ به نام سال مار بیان کرد در سال مار همه یکدیگر را نیش می زنند

حلال درباره بهترین خاطره اش در ایام عید افزود یک مادر بزرگ داشتیم که اول عید به خانه اش می رفتم . وی زیاد غر می زد و من به زور ازش عیدی می گرفتم .

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بدترین خاطره اش در ایام عیدبیان کرد یکی از اقوام سال گذشته نزدیک به ایام عید در راه رفتن به شهرستان بودکه به خاطر بی احتیاطی تصادف کرد . متأ‌سفانه خودش وهمسرش مردند وفقط دوتا بچه اش زنده ماندند .

حلالی د رخصوص تدارک سفره هفت سین در ایام عید گفت : چیدن سفره هفت سین در لحظه سال تحویل یکی از سنتها دیرین ایرانیان است که ما هم در خانه آن را آماده می کنیم .

وی درباره دروغ ۱۳گفت : مسئولان تیم ملی فوتبال برزیل ، اسکولاری سرمربی تیمشان را کنار گذاشتند و از یونس باهنرخواستندکه سرمربیگری تیمشان را در جام جهانی۲۰۱۴برزیل قبول کند .

حلالی در پایان درباره دعایش در لحظه سال تحویل گفت : همیشه دعای من در لحظه سال تحویل این است که هیچ کس از دستم ناراحت نشود. آرزویم برای همه ملت ایران در سال ۹۱سلامتی و داشتن دل خوش است

همسر اسماعیل حلالی مهمانان خندوانه لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی اسماعیل حلالی اینستاگرام خندوانه

اسماعیل حلالی (متولد ۲۲ مرداد ۱۳۵۲) بازیکن سابق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است.

وی ۶ سال عضو باشگاه پرسپولیس بوده است و در ۱۱۸ بازی که با لباس این تیم به زمین رفت ۱۰ گل به ثمر رساند.وی در دربی معروفی که پرسپولیس در ان نه نفره شد یکی از دو اخراجی پرسپولیس بود

حلالی سابقه بازی برای باشگاه‌های تراکتورسازی ٬ صنعت نفت٬ پیکان ٬ استقلال اهواز و شاهین بوشهر را نیز دارد. وی ۱۵ بازی ملی در کارنامه دارد.

همسر اسماعیل حلالی مهمانان خندوانه لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی اسماعیل حلالی اینستاگرام خندوانه

اسماعیل حلالی می گوید بزرگترین مربیان ممکن است در دربی زمین گیر شوند.
یکی از اخراجی ها در دربی سال ۷۸٫اسماعیل حلالی پس از گذشت ۱۲ سال از آن بازی می گوید که داور عربستانی تصمیم درستی گرفته بود:«اخراج من درست بود اما هرگز فکرش را نمی کردم که ۱۰ دقیقه پس از اخراج محمد خانی و بدون اینکه تذکری از داور بگیرم از زمین اخراج شوم.»حلالی از زمین بیرون رفت تا پرسپولیسی ها ۶۰ دقیقه ۹ تفره مقابل استقلال بازی کنند.دیداری که به عقیده اسماعیل به تاریخ پیوسته است و اگر پرسپولیس ۹ نفره نمی شد شاید بازی را به حریفش واگذار می کرد:«۹ نفره شدن ما انگیزه بچه ها را بالا برد.من می گویم اگر ۱۰ نفره بودیم به استقلال می باختیم.»هافبک سال های نه چندان دور پرسپولیس در گفت و گویی با خبرآنلاین،خاطراتش را مرور می کند و از حال و هوای دربی در بهمن ماه حرف می زند.

از همان دربی معروف شروع می کنیم.از بازی اخراج شدی و پرسپولیس ۹ نفره شد.خیلی ها بر این عقیده بودند که با اخراج حلالی و محمد خانی دیگر کار پرسپولیس تمام است.

صبح من از خواب بیدار شدم اصلا آرامش نداشتم.تنها روزی بود که دوست داشتم بازی زود شروع شود.انگار حس کرده بودم که قرار است یک اتفاقی بیفتد.هر کاری کردم خودم را آروم کنم،نشد.موقع بازی،وقتی داشتیم از راهرو می رفتیم بالا که وارد زمین بشویم محمد خانی که از من خیلی با تجربه تر بود زیر کفش هایش را نشان داد و گفت الان می زنم و …از این حرف ها!

یعنی از قبل آمادگی این را داشت که روی بازیکنان استقلال خطا کند؟
منظور او محکم بازی کردن بود.فکر می کنم میواست به من هم بگوید که باید سفت و محکم بازی کنم.من خودم آرامش نداشتم و بیشترین تاثیر را روی من گذاشت.حرف های او استرس من را بیشتر کرد.وقتی محمد خانی اخراج شد هرگز فکرش را نمی کردم که داور در کمتر از ۱۰ دقیقه به من هم کارت قرمز نشان بدهد.چون در ایران معمولا داورها وقتی کارت قرمز به بازیکن یک تیم می دهند کمی مراعات می کنند که بدون تذکر بازیکن دیگری اخراج نشود اما داور عربستانی به من هم کارت قرمز نشان داد.من در ان بازی اشتباه کردم و الان می گویم که آن اخراج کاملا درست بود.آن بازی هم به تاریخ پیوست و ما ۹ نفره توانستیم با جان و دل بازی کنیم.من می گویم شاید اگر ۱۰ نفره بازی می کردیم بازی را می باختیم اما ۹ نفره شدن انگیزه بچه ها را بالا برد.آن دربی در خاطره هواداران خواهد ماند.

شما در آن بازی ۹ نفره مقابل استقلال مساوی کردید.در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر تبانی در آن دربی مطرح شده است.اینکه داور کاری کند تا بازی به تساوی کشیده شود و یا به بازیکنان گفته باشند برای مساوی کردن به میدان بروند.

وقتی آقای فتح الله زاده ۱۲ سال پس از آن دربی این حرف ها را می زند حتما خودش مجرم است.حرف را باید در موقعش زد.بعد از ۱۲ سال بیان این حرف ها اصلا درست نیست.تا به حال به ما نگفته اند کاری کنید تا بازی مساوی شود.حتی اگر سرمربی تیم هم بگوید این کار را بکنید خود فوتبالیست نمی تواند این کار را انجام بدهد.مطمئن باشید این شایعات دروغ محض است و هر کس این حرف ها را می زند ضعف وجودی خودش است.چنین چیزهایی در فوتبال نیست.ما در آن بازی ۶۰ دقیقه ۹ نفره بازی کردیم.جالب اینجاست که موقعیت گل هم داشتیم اما استقلالی ها نه.

روز جمعه پرسپولیس در شرایطی به مصاف استقلال می رود که یحیی می خواهد نخستین دربی اش  در قالب سرمربی پرسپولیس را تجربه کند.
خیلی ها می گویند که قلعه نویی دربی باز است،اما اصلال این طور نیست که بگوییم فلان مربی دربی باز است و دیگری کم تجربه.دربی به وضعیت روحی و روانی بازیکنان در روز مسابقه بر می گردد.اگر بازیکنان در شرایط خوبی قرار داشته باشند می توانند عصای دست مربی خود باشند.اگر بازیکن آماده نباشد بزرگترین مربیان زمین گیر می شوند.هیچ کس دربی باز نیست اما مربی می تواند با بازیکنانش حرف بزند و آنها را از لحاظ روحی و روانی آماده کند.افراد نمی توانند بگویند که من در دربی نمی بازم.به نظر من پرسپولیس یک ایراد بزرگ داشت که روز به روز فاصله بین مربی و بازیکن در این تیم افزایش پیدا می کرد.یحیی آمد،این مشکل را حل کرد و حالا هم دارد نتیجه می گیرد.
پرسپولیس این روند رو به رشد را شروع کرده است،فکر می کنید آمدن یحیی و قرار گرفتن در این مسیر رشد چقدر می تواند به موفقیت سرخپوشان در دربی کمک کند؟

بحث پرسپولیس روحی و روانی بود که نتیجه نمی گرفتند.البته زمان ژوزه خیلی هم خوب تمرین نمی کردند.یحیی آمد و آسیب شناسی کرد و این مشکل را حل کرد.بازیکنان پرسپولیس الان واقعا می خواهند که بازی کنند و این مهم است.قبلا شاید اگر به آنها پول هم می دادی تمایلی به بازی کردن نداشتند.به نظر من روز جمعه یک بازی خوب رقم می خورد.چون استقلال هم یک تیمی است که هم از نظر مهره و هم از نظر کادر فنی و شکل کار ایده آل هستند.پرسپولیس هم به این شرایط رسیده است.من دوست دارم اتفاقی بیفتد که پرسپولیس بازی را ببرد،اما بیش از همه این برای من مهم است که از تماشای دربی یک چیزی یاد بگیرم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ