بازیکنان پرسپولیس ،خندوانه را ترکاندند +عکس و فیلم

0
علی انصاریان و یاران پرسپولیسی‌اش با خاطره‌گویی‌های دنباله‌دار، فضای «خندوانه» را فوتبالی کردند.
باشگاه خبرنگاران جوان: اولین «خندوانه» هفته دوم تیرماه با تقدیم شادی برنامه به همسایه‌های با حال شروع شد و بعد هم پرسپولیسی های سابقه دار جو را در دست گرفتند.
مهمانان خندوانه خانواده علی انصاریان بیوگرافی علی انصاریان بیوگرافی بهنام ابوالقاسم پور بیوگرافی اسماعیل حلالی اینستاگرام خندوانه

علی انصاریان اولین پرسپولیسی بود که وارد شد و در بخشی از صحبت هایش با اشاره به شرایط دشوار و زحماتی که در آن سال‌ها برای رسیدن به جایگاه امروزش کشیده، گفت: آن گذشته سخت اتفاق افتاد که من از بین چند هزار فوتبالیست با مهدوی کیا برای تیم انتخاب شدیم.

وی در ادامه از بیماری پدرش و لطف خداوند تعریف کرد و پس از آن، هم تیمی هایش را صدا زد.

بهنام ابوالقاسم پور و اسماعیل هلالی به دنبال این دعوت به روی صحنه آمدند و از این جا به بعد بود که دورهمی «خندوانه» با تعریف های مهمانان مذکور به مجلس خاطره‌گویی مبدل شد.

لا به لای این صحبت ها در بخش دیگری استاد کهنمویی که از کمدین های «خندوانه» است، وارد شد و اعلام کرد که می خواهد راجع به سینما، بازیگری، فیلمنامه نویسی و این دست موارد حرف بزند. در همین راستا وی یکی از اولین راه‌های مطرح شدن فیلم یا فرد را رفتن به سراغ مسعود فراستی منتقد سینما خواند و ادامه داد: قدم بعدی این است که یک اسم آبکی روی فیلم بگذاری مثل «بدو بدو عاشقت شدم» و این دست موارد.

داستان فیلم، بازیگران و تکنیک بازی آن ها از دیگر مباحثی بودند که با تدریس جناب استاد مطرح شدند تا اینکه نوبت به دسته بندی علاقه مندان به بازیگری به سه دسته پررو که پدر پولدار دارند، بی استعداد  و پرروی بی استعداد رسید و درنهایت با نمایش ویژگی هایی از هنر رزمی در فیلم‌های هندی و چینی این کلاس خاتمه یافت.

اما اجرای پانتومیم از قسمت های دیگری بود که طی آن هر  گروهی با تلاش هایشان کسانی چون کریم باقری، احمدرضا عابدزاده، مهدی طارمی، حمید استیلی و … را به تصویر کشیدند و بعد هم باز به سراغ خاطره گویی رفتند.

در پایان هم هر کدام با آروزهایی چون موفقیت، عاقبت بخیری و موارد مشابه  برای تمام مردم ایران همراه با حاضران ختم برنامه را اعلام کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ