حقوق شورای شهری های تهران چقدر است؟

0
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حق الجلسه ای که اعضای شورای اسلامی شهر تهران دریافت می کنند ۵ میلیون تومان است.
ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرگزاری میزان گفت: اعضای شورای شهر تهران ماهیانه ۵ میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.
وی افزود: این عدد ثابت بوده و طی یک سال اعضا ۶۰ میلیون تومان از شورای شهر دریافتی دارند.
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه حق الجلسه دریافتی تمام اعضا یکسان است خاطرنشان کرد: مهدی چمران به عنوان رئیس شورا همان حق الجلسه ای را دریافت می کند که سایر اعضا می گیرند و در رقم دریافتی اعضا تفاوتی وجود ندارد.
قناعتی با اشاره به اعلام رقم حقوق دریافتی شهردار تهران اظهارکرد: حقوق دریافتی قالیباف به منظور روشن شدن افکار عمومی اعلام شد و در این رابطه قصد و نیتی وجود نداشت.
وی با بیان اینکه «تمام اعضای شورا علاوه بر دریافت حق الجلسه، از نهادهای دیگر نیز حقوق دریافت می کنند» اذعان کرد: هر یک از اعضای شورا یا در نهادی مشغول به کار بوده و یا اکنون بازنشسته شده اند و به همین خاطر علاوه بر دریافت حق الجلسه، درآمد دیگری نیز دارند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: میزان حقوق و یا مستمری بازنشستگی اعضا چندان اندک هم نیست و اکنون اعضایی در شورا حضور دارند که حقوق دریافتی آنها به بیش از ۱۵ میلیون تومان نیز می رسد.
وی تاکید کرد: خود من به عنوان عضو هیئت رئیسه شورا، بازنشسته نیروهای مسلح هستم و میزان حقوق دریافتی که دارم رقم مشخصی است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ