ارتباط نامشروع مرد متاهل با زن شوهردار ۳ قربانی گرفت

0

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: ارتباط نامشروع مرد متاهل با زن شوهردار منجر به سرانجام شومی شد و جان سه نفر را در کرمان گرفت.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان دادخدا سالاری افزود: در این حادثه متاسفانه دو نفر به قتل رسیدند و یک نفر نیز خودکشی کرد.

وی گفت: در پی گزارش مفقودی یک خانم از طرف خانواده وی و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به طور ویژه در دستور کار دادستانی و شعب سه و هفت بازپرسی کرمان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: در ادامه تحقیقات و طی یکسری اقدامات قضایی مشخص شد قاتل (ب.خ) که فردی متاهل و ۳۵ ساله می باشد به علت ارتباط نامشروع با زن شوهردار، اقدام به قتل فجیع همسر خود می کند و جسد همسرش را درون چاهی در اطراف کرمان می اندازد.

وی علت و منشاء اصلی قتل از سوی متهم را ارتباط نامشروع و اغوای شیطان دانست و گفت: قاتل با قساوت قلب اقدام به خفه کردن همسر خود که دختر عموی وی می باشد، کرده و سپس مقتول را داخل چاه ۵۰ متری پرتاب می نماید.

سالاری تصریح کرد: در ادامه پس از اینکه خانم (م.ح) که با قاتل ارتباط نامشروع داشته است از حوادث پیش آمده مطلع می شود، اقدام به قتل دختر بچه پنج ساله خود می کند.

وی گفت: متاسفانه در ادامه این خانم پس از قتل فرزند خود، اقدام به خودکشی می کند و این حادثه تلخ رقم می خورد.

دادستان کرمان افزود: متهم به قتل همسر خود اقرار کرده و پرونده در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در حال رسیدگی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ