بازیگر معروف ایرانی حافظه‎اش را از دست داد! +عکس

0
از روز گذشته در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر اینکه فردوس کاویانی هنرمند پیشکسوت دچار بیماری آلزایمر شده، منعکس شد به همین خاطر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان جویای حال وی شده اما این هنرمند به دلیل برخی بی‎‌مهری‌ها با ما گفتگو نکرد اما مهین کاویانی همسرش در خصوص آخرین وضعیت این هنرمند به ما گفت: آقای کاویانی هیچ گونه بیماری ندارد و اینکه ایشان آلزایمر گرفته شایعه است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی شایعاتی را درباره هنرمندان مطرح میکنند به عنوان مثال چند وقت پیش درباره‌ای آقای کشاورز شایعاتی درست کرده بودند که از بیخ و بن اشتباه بود. در مورد آقای کاویانی هم باید بگویم ایشان حالشان خوب است و مشکلی ندارد.

کاویانی همسر فردوس اظهار داشت: ایشان بنا به دلایلی فعلا کار نمی‌کنند و با حقوق بخور و نمیر بازنشستگی ایشان زندگی را می‌گذرانیم.

همسر فردوس کاویانی مهین کاویانی بیوگرافی فردوس کاویانی بیماری بازیگران آژانس دوستیعکس بازیگران سریال آژانس دوستی
——–
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت فردوس کاویانی بازیگر خوب سینما و تلویزیون حال زیاد خوب ندارد و بخشی از حافظه‌اش را از دست داده. به گفته پزشکان کاویانی به علت کهولت سن دچار این وضعیت شده. مرتضی اردستانی نیز با انتشار پستی در اینستاگرامش از مسئولین خواست تا کاویانی را در این شرایط تنها نگذارند.
همسر فردوس کاویانی مهین کاویانی بیوگرافی فردوس کاویانی بیماری بازیگران آژانس دوستی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ