آزار و اذیت پسر دبستانی از سوی ٢ آشپز مدرسه

0
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات دو آشپز مدرسه در مرکز تهران که پسر دانش‌آموزی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، صبح دیروز در دادگاه جنایی برگزار شد. در این جلسه پدر و مادر قربانی بار دیگر شکایت خود را مطرح کردند.

اوایل خردادماه بود که خانواده‌ای به پلیس مراجعه کردند و مأموران را درجریان آزار و اذیت پسر کوچکشان قرار دادند. آنها به پلیس گفتند: «پسرمان درمدرسه‌ای در مرکز تهران درس می‌خواند، اما متوجه شدیم که او ازسوی دو آشپز مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. برای همین بلافاصله تصمیم به شکایت گرفتیم.»

با اعلام این شکایت موضوع در دستورکار مأموران پلیس پایتخت قرار گرفت و تلاش در این رابطه آغاز شد. درنهایت این دو آشپز مدرسه دستگیر شدند. نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده صبح دیروز پشت درهای بسته در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

دراین جلسه مادر قربانی بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت که پسرش به دلیل بدحالی نتوانسته درجلسه دادگاه حضور بیابد. بنابراین رسیدگی به این پرونده به جلسه‌های بعدی موکول شد. این درحالی است که احتمال می‌رود این دو آشپز پسربچه دیگری را هم مورد آزار و اذیت قرار داده باشد. بنابراین رسیدگی به این اتهامات درحال بررسی است.

منبع: روزنامه شهروند
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ