ماجرای کشف حجاب بازیگر زن بعد از افطاری احمدی نژاد +عکس

0

«فقط می‌تونم بگم بابت بی‌اخلاقی صورت گرفته از طرف دشمنان دوست‌نما که با آبروی من بازی کردند بسیار متاسفم. من یک ایرانی‌ام که به وطن و فرهنگ خودم عشق زیاد می‌ورزم و دوست دارم کار حرفه‌ای خودم رو توی کشور خودم انجام بدم. والسلام».

این سخنان پریناز کنگاوری یکی از هنرمندان کشور است که چندی قبل یک رسانه در مورد او تیتر زد «خانم هنرمند بعد از افطار احمدی‌نژاد کشف حجاب کرد» و باعث شد عکس بی‌حجاب او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شود. اما این در حالی بود که عکس‌های وی از ماه‌ها و سال‌ها قبل در صفحات شخصی‌اش منتشر شده بود.

کشف حجاب بازیگران عکس احمدی نژاد بیوگرافی پریناز کنگاوری اینستاگرام پریناز کنگاوری افطاری رئیس جمهور

ناگفته پیداست هنرمند محترم قربانی دعواهای جناحی و سیاسی رسانه‌ها با احمدی‌نژاد شده است. هجمه به آقای شهاب حسینی بعد از دیدار با رهبری و یا بلاهایی که بر سر استاد افتخاری بعد از دیدار با آقای احمدی‌نژاد آمد و ده‌ها نمونه دیگر را بخاطر بیاورید.

قبلا اگر چنین افرادی تنها با یک هجمه شدید از جانب روشنفکران مواجه می‌شدند، حالا به دلیل دعواهای سیاسی جریان دیگری هم به روشنفکرها پیوسته‌اند و این بار بی‌اخلاقی و بی‌آبرو کردن افراد به شکل زشت‌تری در جریان است.

کشف حجاب بازیگران عکس احمدی نژاد بیوگرافی پریناز کنگاوری اینستاگرام پریناز کنگاوری افطاری رئیس جمهورinstagram parinaz kangavari

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ